Slovenske železnice so me popolnoma razočarale. Najprej je imel vlak zamudo, kar se sicer žal ne dogaja prvič, a tokrat je bilo še posebej nevzdržno. Namesto da bi prispela v Celje ob 00:30, kot je bilo predvideno, sem zaradi njihove nesposobnosti prispela šele ob 2:00 zjutraj. Kot da to ni dovolj, sem bila zaradi pomanjkanja prostora prisiljena sedeti na tleh v vagonu za kolesa! To je nedopustno – sploh glede na ceno vozovnic in pričakovanja, da bo storitev vsaj približno udobna. Takšne razmere so popolnoma nesprejemljive in takšno upravljanje je več kot sramotno!
2024-09-17
neznan
Google
Zelo slabo! Ogromno zamud, premalo vlakov. Veste kako imajo v drugih državah dobro. Sram naj vas bo!
2024-09-10
neznan
Google
2024-09-09
neznan
Google
Even a horse is faster and more reliable.
2024-09-08
neznan
Google
Pogoste večurne zamude
2024-08-27
neznan
Google
If you hitch-hike you will have more predictable journey than with Slovenian railways.
2024-08-24
neznan
Google
2024-08-23
neznan
Google
Porazno. Vsakič, ko potujem, to je res redko, z vlakom po Sloveniji se nekaj zaplete z njihove strani. Zamude so obupne. Osebje ne obvešča o spremembah in prodaja vozovnice pod pretvezo, da je vse ok. Cene nikakor niso primerljive s ponudbo. Vse kar je na ok nivoju so novi vlaki.
Manj časa porabim z letalom iz SZ Afrike do Benetk, kot pa z vlakom iz Kopra do Celja. In če bi po zastavljenem vprašanju o stanju in času poti dobil iskrene informacije na železniški postaji, ne bi izbral vlaka ampak bi poiskal alternativno rešitev.
Prav tako zelo slabo, ali pa sploh ne rešujejo situacij, za katere so včasih celo sami krivi.
Zelo slabo za to ceno in to regijo.
2024-08-22
neznan
Google
Altijd vertraging. Als je hier op vakantie bent moet je reizen met de trein zoveel mogelijk mijden.
2024-08-22
neznan
Google
Ma da se ti zmeša že 10 let nobenih sprememb rabiš tri ure da prideš iz Ljubljane v Črnomelj cena pa ko da ti ga še potegnejo vmes
2024-08-21
neznan
Google
V nedeljo pridem z dvema otrokoma na postajo Kočevje in je seveda blagajna zaprta. Na vratih med drugim piše, da so vozovnice, kupljene na vlaku, dražje, sicer samo v primeru, da blagajna obratuje. Ker je na postaji tudi avtomat (kjer lahko plačaš vozovnico samo s kartico), rajši karte kupim tam, kot da tvegam dražje karte na vlaku.
Pride vlak in se pomotoma usedemo v prvi razred, saj ne izgleda kaj dosti drugače od drugega. Ko pride kontrolorka, me najprej vpraša, ali bomo doplačali za prvi razred. Rečem, da ne, da se bomo presedli. Nato mi pove, da bi bile karte občutno cenejše, če bi jih kupili na vlaku, saj da je za vikend nek popust. Potem pove tudi to, da bi plačali manj tudi, če bi vzeli družinsko vozovnico.
Mislim, bravo Slovenske železnice. Kako je lahko karta, kupljena na avtomatu, za isto relacijo, za iste ljudi in ob istem času dražja, kot če jo kupiš nekje drugje, recimo na vlaku (saj označiš dan potovanja, ki je pač nedelja, torej vikend, ko je popust - razen kjer ga očitno ni)? Kako te avtomat, ko ukucaš odraslega in dva otroka, ne vpraša, če gre morda za družino, da bi izbral družinsko, če že obstaja?
Poraz od poraza, sploh se ne čudim, da se nihče ne vozi z vlaki. Počasnejši od avta, povezav do mest, ki niso ob progi, itak ni, potem pa še ta “dvojna merila” pri plačilu kart. Da ne govorimo o tem, da smo očitno karte preplačali, pa nam je gospa na vlaku želela še dodatno zaračunati za prvi razred.
Dve zvezdici (namesto ene) dam izključno zato, ker je vozni park res lep in udoben (ker se nihče ne vozi z vlaki tudi prijetno prazen). Izjemna škoda, da se ti vrhunski vlaki vozijo tako počasi in na nekaterih relacijah tako poredko, da so res samo sami sebi namen. Kot bi si kupil Porscheja in se z njim vozil samo v coni 30.
2024-08-18
neznan
Google
Kaj takega se ne. Vozim se pogosto od Ljubljane do Metlike. Vlak ni nikoli ob uri ne v Metliki in ne v Ljubljani. Ima vsak 30 minut zamude. In to vedo vrhovi, in tudi zaposleni, vendar se javno ne objavlja. Ker je samo ena proga se vlaki en drugemu umikajo in čakajo. Da ne omenjam da je vsak drugi vlak mercedes iz leta 60. Brez klime, brez električne vtičnice, na polovici proge ni omrežja. Žalostno, da se nič ni spremenilo od postavitve proge pred stotimi leti. Zaposleni so prijazni, kolikor le morejo, glede na grozovito stanje in razmere, v katerih se nehote znajdejo tudi sami. Vozovnice ni moč kupiti po spletu, jo pa lahko na aplikaciji, ce veš, da obstaja. Dala bi nič zvezd, ce bi le lahko, pa se na žalost ne da. Predlagam vsem na vrhu Slovenskih železnic, da se kdaj peljejo z vlakom in uživajo v počasni panoramski vožnji do Metlike.
2024-07-31
neznan
Google
Kera negativa od prevoza in sistema železnic v tej državi...stari vlaki pri zaviranju preglasni da si moram pri čakanju ušesa zamašiti, pri vstopu pa nos, fuj, čistoča notranjosti vlakov je venomer pod minimumom.
2024-07-29
neznan
Google
2024-07-28
neznan
Google
V vecini na relaciji Ljubljana Matibor ni telefonskega signala.Kako je to mogove v casu digitalizacije?
2024-07-24
neznan
Google
Očitno so renome našega bivšega letalskega prevoznika JAT (joke about time), prevzele slovenske železnice. 10 minutna zamuda je že lep uspeh. Če le imate možnost, izberite manj stresen način javnega prevoza.
2024-07-24
neznan
Google
Mit der SŽ alles gut von der HŽPP würde ich abraten
2024-07-17
neznan
Google
Pedri
2024-07-12
neznan
Google
Katastrofa. Potniška blagajna v mojem kraju zgodaj zjutraj se definitivno še ne odpre pred 5h, definitivno ni odprta in ni osebja. Kontrolorke ženske na vlaku mi pa vsakič suvereno zatrdijo, da je bila blagajna odprta in mi veselo zaračunajo dodatek 5 evrov. Vse račune hranimo, samo še za tožit ste vsi po vrsti!
2024-06-13
neznan
Google
The worst thing ever. Pa še wifi-ja ni na vlaku, karte so vse dražje, "prvi razred" pa za doplačat. Kera ironija.
2024-06-03
neznan
Google
Stare, zamude vlakov so konstantne, ni čisto.
2024-05-31
neznan
Google
Med DIREKTNO voznjo relacija Nova Gorica - Ljubljana. Me je kontoler zbudil, da moram v Jesenicah prestopati. Zakaj? Zakaj noben ne napise tole v voznem redu, ce je namenjen prav temu? Pa v redu to, vendar sedaj, ko zelim zvedeti na kateri postaji sem in kdaj so Jesenice gledam prazno digitalno tablo, ki je informativna zgolj za trenuten cas in datum. Pa seveda nobene mobilne povezave.
Pa na zalost to je le zacetek moje serije vprasanj. Ali mi lahko prosim razlozite zakaj je Slovenija zakupila nove Stadler vlake, ce jih ne zna uporabljati? Zakaj so tiste table, ki naj bi kazale postaje, ce jih preprosto ne znajo vklopit? Zakaj so te visokohitrostne vlake, ce med voznjo opazis, da te prehiti avtobus? Zakaj na eni vozni izmed 10 voznik ima tezave z zagonom vlaka in se pol opravicujejo za tehnicne tezave? Zakaj stojimo na postaji 15 min vec, da pol napisejo, da zamujamo za 15 min? I mean “oh wow Sherlock!”.
21. stoletje, kjer na Japonskem vlaki grejo vec sto na uro in se voznik pred vsakim potnikom opravici za minuto zamude, Slovenske Zeleznice ne znajo zagnati vlaka ter vnaprej povedeti, ce so na poti prestope. Prakticno ce kamorkoli potujes vzemi si cel dan za neverejtno prezivetje na tirih.
2024-05-25
neznan
Google
Vsakič slabse
2024-05-11
neznan
Google
Da imam rad Slovenske železnice lahko rečem samo takrat, ko govorim o pesmi od Koala voice
Vlak, na katerega sem nameraval je nekje po poti očitno izginil ker ga sploh ni bilo, grem pač na prvi možni vlak (nek prastar EC ki se pojavi s 50 minut zamude), kjer me nadut sprevodnik napizdi, ker sem vprašal če glede na veliko zamudo vseeno moram plačati dodatek
Pa naj imajo ta evro pa pol, klošarji ga očitno nujno rabijo če s trenutnimi vlaki do Ljubljane potuješ dalj časa kot bi ga pred sto leti rabil z vlakom na premog