Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Območna enota Nova Gorica

3.7 (12 mnenj)

Napiši svoje mnenje
Preveri vsa mnenja, ocene, odpiralne čase ter kontaktne podatke za Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Območna enota Nova Gorica, agencija za zdravstveno zavarovanje v mestu nova gorica.

Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije

Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) je organizacija, ki skrbi za zdravstveno zavarovanje prebivalcev Slovenije. Nudenje kakovostnih storitev in zagotavljanje finančne podpore za zdravstveno varstvo so osrednje naloge ZZZS.

Osnovni podatki o ZZZS

ZZZS je organizirana kot javni zavod in ima posebno pravico do izvajanja obveznega zdravstvenega zavarovanja v Sloveniji. Organizacija deluje v skladu z zakoni in predpisi, ki urejajo zdravstveno varstvo v državi.

Storitve za zavarovane osebe

ZZZS zagotavlja številne storitve za zavarovane osebe, vključno z izdajo kartic zdravstvenega zavarovanja, elektronskimi storitvami, pravicami do zdravstvenih storitev, nadomestili za bolniško odsotnost in še več.

Storitve za izvajalce zdravstvenih storitev in dobavitelje medicinskih pripomočkov

ZZZS sodeluje tudi z izvajalci zdravstvenih storitev in dobavitelji medicinskih pripomočkov, ki si prizadevajo za zagotavljanje visokokakovostnih storitev in izdelkov. Organizacija zagotavlja podporo in finančne vire za izvajanje teh storitev.

Elektronske storitve in informacije

ZZZS ponuja tudi širok nabor elektronskih storitev, ki omogočajo dostop do informacij, oddajo vlog, pregled podatkov in še več. Poleg tega organizacija zagotavlja tudi informacije v različnih jezikih, vključno z italijanskim, madžarskim, znakovnim jezikom in lahkobranimi informacijami.

Videonadzor in varstvo osebnih podatkov

ZZZS skrbno varuje osebne podatke svojih strank in vzdržuje visoke standarde varnosti. Za zagotavljanje varnosti in preprečevanje goljufij se v nekaterih prostorih izvaja videonadzor, kjer so podrobno opisani varnostni postopki in politika varstva osebnih podatkov.

Novice in obvestila

Na spletni strani ZZZS redno objavljamo novice in obvestila o aktualnih dogodkih, konferencah, razpisih in spremembah v zdravstvenem sistemu Slovenije. Sledite našim novostim, da boste vedno na tekočem z dogajanji v zvezi z zdravstvenim zavarovanjem.

Kontakti

Za dodatne informacije in pomoč se lahko obrnete na naš kontakt center, kjer vam bodo na voljo strokovnjaki, ki vam bodo svetovali in odgovorili na vaša vprašanja. Na voljo smo v poslovnem času od ponedeljka do petka.

Oglejte si našo spletno stran in izkoristite vse prednosti, ki jih ponuja Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije!

Možnosti storitev
  • Spletne rezervacije: Da
Dostopnost
  • Dostop za invalidske vozičke: Da
  • Parkirišče dostopno za invalidske vozičke: Da
Načrtovanje
  • Potrebna rezervacija: Da
  • ponedeljek 8.00 do 12.00, 13.00 do 15.00
  • torek 8.00 do 12.00, 13.00 do 15.00
  • sreda 8.00 do 12.00, 13.00 do 17.00
  • četrtek Zaprto
  • Petek 8.00 do 13.00
  • sobota Zaprto
  • nedelja Zaprto

Prikaz na zemljevidu

12 mnenj

Google

2024-02-18

Google
Koliko časa bomo ljudje plačevali zdravstveno zavarovanje preden sploh dobimo osebnega zdravnika? In zakaj ljudje sploh plačujete zdravstveno zavarovanje za usluge, do katerih sploh ne pridete v zadnjih treh letih, razen samoplačniško za kar pa ne potrebujemo plačevati dodatnega zdravstvenega zavarovanja?! Zdravniki ne delajo več, urgenca je posledično polna ljudi in si temu primerno v večini primerov obravnavan le kot številka, torej si ZZZS OD VSEH NAS NE ZASLUŽI NITI CENTA , DOKLER NE UREDIJO SITUACIJE IN POSKRBIJO DA ZAČNEJO OSEBNI ZDRAVNIKI PONOVNO DELATI, za kar so tudi plačani iz JAVNEGA PRORAČUNA, torej OD VAS LJUDJE ! Se psi pridejo veterinarja, smo ljudje res manj vredni ? Najbolje , da veterinarji odprejo vrata se za dvonožne prijatelje, bo vsaj sel denar v prave roke! Banda pokvarjena !

2022-12-26

Google

2022-11-07

Google

2021-08-07

Google

2021-05-21

Google

2020-12-30

Google

2020-10-26

Google

2020-10-14

Google
Vedno hitri in pripravljeni pomagat.

2020-04-06

Google
Hutre, sposobne in prijazne delavke

2019-08-14

Google

2019-01-10

Google
Sem invalidka, ki za gibanje uporabljam mini skuter ali voziček z dodatnim pogonom Batec. Težko in zelo počasi govorim. Domnevno imam Primarno lateralno sklerozo, a diagnoza še ni dokončna. Voziček sem si kupila sama, od zavarovalnice nisem dobila niti centa. Cena je bila 8500 evrov. Denar za nabavo sem si sposodila, ker še vedno nimam dostopa do moževega denarja , ki je umrl pred dobrega pol leta za posledicami hudih poškodb možganov, ki jih je utrpel v nesreči, ko so ga zbili na prehodu za kolesarje. Po zavrnitvi predloga moje zdravnice za dodatno zdraviliško zdravljenje sem pritožbo osebno nesla na ZZZS. Pol ure sem čakala, da bi zdravnica blagovolila priti v pritličje. Nato sem vstala in se ob ograji povzpela v 1. nadstropje in ob steni do prve pisarne, kjer sta bili zapisani imeni dveh zdravnikov, en je bil fiziater. 3x sem močno potrkala, ker ni bilo odziva, sem pritisnila na kljuko in se že na vratih vljudno predstavila. Zdravnik pa ne, za katerega se je izkazalo, da je Nenad Kohn, ki že 25 let vedri in oblači na ZZZS in se poigrava z usodo bolnikov. Še nisem slišala dobre besede na njegovo delo, zgolj negativne kritike. Tudi sama imam zelo slabo izkušnjo izpred 25.-ih let, ko sem se z njim bodla za pravico do zdraviliške rehabiliacije za moža, ki je po operaciji nevrinoma ostal invalid. In zdaj se zgodovina ponavlja. Naletim ravno na tega arogantnega, žaljivega, vzvišenega,.. skrajno neempatičnega ,...zdravnika...ki gre celo tako daleč, da mi zagrozi z varnostnikom, ki me bo vrgel iz pisarne,...da o kulturi in bontonu niti ne govorim. Ni se predstavil, ni mi rekel naj vstopim, ni mi ponudil stola, ni me poslušal ni me slišal,... Nisem ga mogla preglasiti, saj je vedno bolj dvigoval glas in me ni pustil do besede. Da bi ga končno preglasila, sem spustila en čuden zvok, nakar me je zlomil neustavljiv jok. Situacijo je rešila vodja oddelka zdravnikov, ki me je vljudno povabila v svojo pisarno, kjer sva se kulturno in na nivoju pogovorili. Ko sem se končno potolažila, me je gospa pospremila do stopnic, mi ponudila pomoč, poslovili sva se na dostojen način, primeren Človek. Medtem, ko je bilo pri Kohnu, z moje strani ADIJO, z njegove pa NA-SVIDENJE. a srčno upam, da do tega nikoli več ne bo prišlo, do snidenja, razen, če bi šel tako daleč, da bi me za napisano tožil. Moja vest je povsem čista, napisla sem vse, kar se je zgodilo, v zelo mili obliki, saj nisem tip ženske, ki bi se spustila na tako nizek nivo, kot ga je uporabil zgoraj omenjeni zdravnik. Vprašala sem se, kateremu kodeksu se je zapisal. Zdravniškemu gotovo ne, saj nima niti trohice EMPATIJE, da o drugih njegovih lastnostih niti ne govorim. NEDOPUSTNO in ŽALJIVO, NESPOŠTLJIVO in NEKULTURNO,...AROGANTNO in NESPOŠTLJIVO,...obnašanje "gospoda" Kohna, ki NI ČLOVEK!!!

2016-09-07

Oddaj svoje mnenje