AUTOMATIC SERVIS, storitev oskrbe s prodajnimi avtomati d.o.o.

Automatic servis d.o.o.

4.2 (138 mnenj)

Napiši svoje mnenje
Preveri vsa mnenja, ocene, odpiralne čase ter kontaktne podatke za AUTOMATIC SERVIS, storitev oskrbe s prodajnimi avtomati d.o.o., avtomat za prodajo kave v mestu ljubljana.
Smo družinsko podjetje in vodilni ponudnik vending storitevv sloveniji. Pri nas boste našli Bogat program kavnih avtomatov, kav, napitkov in hrane. Preizkusite nas.
Dostopnost
  • Dostop za invalidske vozičke: Da
  • Parkirišče dostopno za invalidske vozičke: Da
  • ponedeljek 8. do 16. ure
  • torek 8. do 16. ure
  • sreda 8. do 16. ure
  • četrtek 8. do 16. ure
  • Petek 8. do 16. ure
  • sobota Zaprto
  • nedelja Zaprto

Prikaz na zemljevidu

138 mnenj

Google

Hvala, želimo vam še veliko lepih trenutkov z nami, vaš AS

2024-02-11T10:25:21.718Z

Google
Novi avtomati,višje cene kava pa obupno slaba!!🤮🤮

2024-01-31T09:36:47.981Z

Google
Dober, a kratek trenutek dneva.

2023-10-25T11:05:01.464Z

Google

Pozdravljeni, hvala. Želimo vam še veliko prijetnih trenutkov dneva, AS

2023-09-28T08:09:46.920Z

Google
Zadnje izdelke vedno obrne tako da jih ne dobiš in to se nonstop dogaja kaj ne znate postaviti kake zapore da jih ne obrne

Pozdravljeni, opravičujemo se vam za neprijetno izkušnjo. Vljudno vas prosimo, da nam sporočite številko prodajnega mesta, najdete jo na avtomatu zgoraj desno. Številko nam lahko sporočite na telefonsko številko 080 10 30 ali mail: info@automaticservis.si. V naprej se vam lepo zahvaljujemo. S spoštovanjem, AS

2023-08-30T23:27:43.324Z

Google
The best coffee I had this summer, macchiato is perfect!

Hvala :), želimo vam še veliko prijetnih trenutkov z nami, vaš AS

2023-08-07T12:44:30.873Z

Google
Enkratno vzdušje in prijetni zaposleni.

Hvala 🙂. Želimo vam še veliko lepih trenutkov, vaš AS.

2023-07-14T16:57:08.421Z

Google

2023-07-14T09:39:52.335Z

Google
Avtomati na fakulteti za elektrotehniko ne podpirajo kartic in goltajo gotovino. 2/10 bom uporabljal še naprej, ker sem odvisen od kave. Update: sosedji avtomat od Dallmayra ima kartice, se vidimo ko jih dodate še vi. Update 2: zdaj so kartice.

Spoštovani, trenutno se soočamo z oteženo dobavo kartičnih sistemov in posledično ne zagotavljamo te storitve na naših avtomatih, kot bi si želeli in kot je tudi z vaše strani pričakovano. Za nastalo izkušnjo se vam opravičujemo in verjamemo, da se bodo zadeve kmalu globalno izboljšale in nam bo vsem nekoliko lažje. Še enkrat hvala za razumevanje in potrpljenje. AS

2023-06-24T16:42:16.670Z

Google
Odlicno,brz istovar!

Hvala, želimo vam še veliko prijetnih trenutkov, vaš AS.

2023-06-22T10:17:27.473Z

Google

Hvala, želimo vam še veliko prijetnih trenutkov dneva, vaš AS.

2023-06-20T09:03:39.923Z

Google
Katastrofalno. Avtomat mi ni samo 50 centa požrl oz. pogoltnil ampak tudi stvar, ki sem plačala nisem dobila, ker se je zataknilo. Ko sem poklicala sem razložila kaj se je zgodilo in med klicem sem dobila nazaj 50 centov in to razložila a gospa ni razumela. Občutek imam kot da so na klicnem centru neposlušni. Ker me je pol vprašala če je zdaj vse vredu.. Pol na koncu mi je pa rekla, da me bo serviser poklical pa da bojo prišli. Sem čakala ampak nobenega. Dobila sem od nekoga tudi informacijo da že kar dolgo časa čakajo na reklamacijo.

Spoštovani, iskreno se vam opravičujemo za neprijetno izkušnjo. Vljudno vas prosimo, če nam lahko napišete številko prodajnega mesta, ki jo najdete na avtomatu in vašo telefonsko številko, da zadevo preverimo in vas pokliče odgovorna oseba (kontaktni e-mail: info@automaticservis.si). Hvala in lep pozdrav AS

2023-06-09T09:42:40.916Z

Google

Hvala, želimo vam veliko prijetnih trenutkov z nami, AS

2023-06-04T09:46:21.347Z

Google

2023-05-26T08:55:32.977Z

Google
Ok

Hvala, veliko lepih trenutkov dneva vam želimo, vaš AS.

2023-04-11T07:01:13.496Z

Google
Kava je vedno slabša in neprestano dražijo, tudi prikrito, npr. zamenjajo kavno mešanico za cenejšo, čez čas zmanjšajo količino napitka, ipd., kar zavede potrošnika, saj misli, da bo za enako ceno dobil enako storitev kot prejšnjič. Vmes pa dvigujejo ceno. Večina njihovih avtomatov ne vrača drobiža, uporabljajo papirnate palčke, ki se velikokrat zataknejo in ne padejo v lonček. K sreči imam v bližini avtomat njihove konkurence, kjer za 30% nižjo ceno dobim leseno palčko, boljšo kavo, dobim je pa 2x več!! Še dobrega pol leta nazaj sem vse kave pil iz njihovega avtomata, zdaj pa le še 1/10. Tudi veliko drugih raje naredi par korakov več in gre h konkurenci. Edina pohvala, ki mi trenutno pride na misel je, da nadgrajujejo avtomate z možnostjo brezstičnega plačila s kartico. Že po komentarjih in ocenah se vidi, da so v zadnjem letu popolnoma izgubili kompas. ODGOVOR NA VAŠ ODGOVOR: Spoštovana ga. Katja Muzlovič želite reči, da lažem? Katera od navedb ne drži? Mogoče niste zamenjali kavne mešanice že vsaj 3x? Če se prav spomnim, ste imeli Illy, Lavazzo potem, če se ne motim Barcaffe, trenutno pa uporabljate neko svojo mešanico "AS Caffe Crema". Verjetno ne zato, ker bi bila kvalitetnejša od prvih dveh, ampak ker ste si s tem znižali stroške. Mar vaši avtomati mogoče vračajo drobiž? Pri nas niti en ne. Se palčke mar ne zatikajo, in to zelo pogosto? Mogoče bi morali več komunicirati s svojimi serviserji. V neposredni bližini imam 4 vaše avtomate. Na vsaj dveh se je pred časom količina npr. bele kave očitno znižala, cena pa se ni spremenila. Na tretjem (enak model) je količina ostala enaka. Z mojega vidika je to prikrit dvig cene, kako na to gledate vi, pa ne vem. Četrti avtomat (postavljen v prostorih stavbe, kjer ste sklenili pogodbo!!) pa je neprimerljiv z ostalimi. Na njem je ponudba večja, kava pa občutno boljša. Že veste zakaj. Ne verjamete? Poglejte fotografijo (levo avtomat za dober vtis, desno pa avtomati za vse ostale). Št. avtomatov: 5445, 5453, 5464, 5465, Glede navedb o konkurenci pa mislim, da nima smisla razglabljati. Vam priložim sliko kave in cen za primerjavo? Mogoče ne drži moja navedba o tem, da v zadnjem letu skoraj nimate več dobre ocene, medtem ko ste pred tem dobivali precej boljše? Katera od navedb je torej neresnična? Objavil sem moj trenutni vtis o vas, če sem se kje zmotil, se pa iskreno opravičujem. Namesto da me označujete za lažnivca, vam priporočam, da odzive vaših uporabnikov uporabite za analizo, kaj bi morali izboljšati, da bi bile vaše stranke (spet) zadovoljne. Tisti, ki podajo mnenje, si za to vzamejo čas, vi pa s tem dobite pomemben feedback. Ne pozabite, da brez strank tudi vas ni.

Spoštovani g. Matej Mlinar, glede na to, da vaša ocena kakovosti naše ponudbe v nobeni navedbi ne temelji na resničnih dejstvih, vas vljudno prosimo, da nam sporočite številko prodajnega mesta kavnega avtomata in vaš kontakt na našo brezplačno številko za uporabnike 080 10 30 ali e-naslov info@automaticservis.si. Spoštujemo, da ima vsak kavoljub možnost izbire nakupa in tako dobi najboljšo uporabniško izkušnjo zase ter v popolnosti doživi svoj trenutek dneva. Hvala za razumevanje in lep pozdrav, Katja Muzlovič, izvršna direktorica Automatic servisa d.o.o.

2023-03-17T14:30:07.656Z

Google

Hvala in veliko lepih trenutkov vam želimo še naprej. AS

2023-03-02T11:43:06.657Z

Google
Good company, good automatic machines.

Spoštovani, hvala za vaše mnenje. Želimo vam še veliko lepih trenutkov dneva, vaš AS

2023-02-02T20:53:53.699Z

Google
precej drago in slaba kava.

Spoštovani, zahvaljujemo se vam za vaše mnenje in vas prosimo, da nam sporočite številko ali lokacijo prodajnega mesta, da preverimo kakovost toplih napitkov, hvala, AS team

2023-01-31T04:25:54.912Z

Google
Sendviči so že 2,50€ drago ko žafran že ostala mnenja povejo kako obupna firma ste upam da propadete čimprej!

2023-01-27T15:31:26.523Z

Google

Hvala, želimo vam veliko prijetnih trenutkov dneva, vaš AS.

2022-11-18T18:32:53.136Z

Google
Automatic servis is the leading vending machine company in the country and this is their HQ. They provide the highest quality service.

Thank you, we wish you full of great moment with us, AS team.

2022-11-17T11:35:08.740Z

Google

2022-11-15T16:14:54.870Z

Google
Popolno 👍😉

Spoštovani, hvala, želimo vam še veliko čudovitih trenutkov, vaš AS.

2022-11-07T07:37:50.706Z

Google

Hvala, želimo vam še veliko čudovitih trenutkov dneva, vaš AS

2022-10-17T12:44:45.154Z

Oddaj svoje mnenje