Do nedavnega sem bil zadovoljen s Ptujsko poslovalnico od kar pa se je pojavila svetlolasa "gospa" na blagajni ki s svojimi neprimernimi komentarji žali stranke, vsaj do treh vključno z mano je bila cinična ker nimamo spletnega bančništva ( očitno ima skrito nalogo , odganjanje fizičnih strank na splet ;) ) . Potem jo je zmotil nekdo ki se mu je mudilo ( ja 4-je smo bili 35 minut na blagajni ob njenem neumestnem komentiranju ) v avto ker imel v avtu samega psa. Češ kam smo prišli da se ljudje za zaprte pse v avtu sekirajo, saj pes ni otrok pa vročine več ni . Pred tremi tedni sem lahko položil denar na predplačniško kartico ( seveda sem bil že drugič deležen očitkov zakaj nimam spletne banke ), včeraj torej 10.11.2023, to več ni možno ker nimam pooblastila za to kartico ki je od partnerke, čeprav gospa ve da imam pooblastilo za sp. in osebno bančno kartico od partnerke . Torej pred tremi tedni ni bil problem pri isti osebi, včeraj pa ni šans da bi položil denar :) . V ostalih poslovalnicah nikoli ni bil problem s tem da sem položil denar na omenjeno kartico . V glavnem obnašanje še za v štalo neprimerno . Tako da , do nadaljnjega, vso srečo ptujski poslovalnici , dolgo se ne bomo več videli ;) .
...ker vam ne morem replicirati bom tu dodal odgovor..še zmeraj velja isto , danes sem v MB opravil nakazilo na predplačniško kartico, položil denar na osebni račun partnerke ( imam pooblastilo zanj ) in z njega so prenakazali denar na predplačniško kartico, brez provizije, brez težav..tako gre po vsej vzhodni Sloveniji, le na Ptuju po novem ne, ja, tudi na Ptuju do nedavnega ni bilo težav . Tako da, hvala lepa pa prijaznost . Pa še enkrat , največja težava je v obnašanju vaše zaposlene .
Lp