Danes je peti delovni dan, odkar po krivdi banke ne morem uporabljati njihove aplikacije. Razumem, da je prišlo do združitve bank, ampak takšna počasnost reševanja težav njihovega informacijskega sistema spodbuja uporabnike, da glasujejo z nogami.
2024-09-13
neznan
Google
Zanič spletna banka ,SKB net je bila zakon
2024-09-09
neznan
Google
2024-08-26
neznan
Google
2024-08-07
neznan
Google
2024-08-03
neznan
Google
Naj gora moguća banka naime odem na godisnji i pokusam da dignem novac sa bankomata ali novac iz bankomata ne izadje a stanje na racunu mi se umanji nakon sto sam kontaktirao banku rekli su mi da moram cekati 14 dana da mi se stanje na racunu vrati tako da mi je godisnji prosao bez novca zahvaljuci nkbm banci.
2024-06-14
neznan
Google
Dobis kontakt,potem te vrze ven.Groooza!
2024-06-13
neznan
Google
Pohvalila bi odlično spletno banko in center za pomoč uporabnikom. Posebej bi se zahvalila gospe Tini, ki je prijazno in profesionalno pomagala pri uporabi mobilne spletne banke in odpravila težave ki sem jih imela.
2024-06-04
neznan
Google
Vrlo vrlo Ljubazno osoblje i dobra usluga
2024-05-15
neznan
Google
Žalostno, da ne dobiš niti številke od poslovalnice, na tej številki pa tako ne opraviš nič. Vsi zaposleni so zaradi povečanega števila klicev zasedeni in te niti ne pustijo v čakalni vrsti...to pa traja že zelo dolgo....sporočilo odzivnika že znam na pamet...
Ali smo varčevalci - ne po svoji izbiri - res necenjeni? Pogrešam A banko in njihov odnos do varčevalcev ki je bil vse kaj drugega kot pa je pri NKBM. Žal.
2024-04-26
neznan
Google
2024-04-25
neznan
Google
Po telefonu vad ni mogoče kontakturati
2024-04-16
neznan
Google
Gardaland slabih storitev.
Če bi opravljali kakršnokoli drugo storitev kot držanje denarja, bi propadli čez noč.
2024-03-19
neznan
Google
2024-03-18
neznan
Google
2024-01-09
neznan
Google
2023-09-03
neznan
Google
Radno vrijeme nije promjenjeno ponedjeljak dosao tek oko pola 9 rekli da ne radi banka a na google stoji da radi,jedan veliki minus za banku,katastrofa
2023-08-14
neznan
Google
NKBM dedovanje - banka, ki ne zna računati!
Na osnovi Sklepa o dedovanju s sodišča smo dediči želeli dvigniti denar pokojnice. Dva dediča sva dobila občutno nižje zneske, eden previsokega. Uslužbenka je po telefonu trdila, da sta dve preverili, in da so vse prav izplačali. Rekla je, naj se pritožimo na sodišče, če kaj ni v redu. Izgovarjala se je, da se je stanje na računu po smrti zmanjšalo. Dejansko zmanjšanje pa je bilo bistveno manjše od prenizkih nakazil
Od uslužbenke sem zahteval ključ, po katerem so razdelili sredstva, pa mi ga ni hotela poslati. Rekla je, naj ji jaz pošljem svoj izračun. Na osnovi tega so od enega dediča zahtevali povračilo preveč izplačanih sredstev. Sicer pa na telefon niso bili dosegljivi in na elektronsko pošto niso odgovarjali.
Premalo nakazane zneske so vrnili šele potem, ko sem jim po enem tednu zagrozil, da bom primer posredoval medijem. NOBENEGA OPRAVIČILA!
2023-07-24
neznan
Google
Najbolj počasna banka na svetu. Kot, da sanjajo. Menjalnica totalni obup. Dela, kot da spi