Spostovani, Žal nam je, da ste prejeli tak vtis in izkušnjo. Cenimo vsako stranko in hvaležni bomo, če nam lahko zaupate več o vaši izkušnji na gdpr@wallismotor.si . Verjamemo, da bomo lahko našli skupno rešitev in popravili vtis. Prijazen pozdrav.
Pozdravljeni g. Klemen Štepec, zahvaljujemo se vam za ocenitev s 5 zvezdicami. prijazen pozdrav.
Hvala za ocenitev s 5 zvezdicami😃.
Spoštovani g. David Žagar, Najprej se želimo iskreno opravičiti za vašo slabo izkušnjo in nevšečnosti, ki ste jih doživiveli na našem servisu. Vaše mnenje je za nas zelo pomembno, saj nam pomaga izboljšati naše storitve. Razumemo vaše razočaranje zaradi pomanjkanja odziva in komunikacije s strani našega servisa. To ni naš standard in zagotavljamo vam, da bomo ukrepali, da se takšni primeri ne bodo ponavljali v prihodnosti. Prosimo, da nam omogočite priložnost, da popravimo situacijo. Naša ekipa bo takoj ukrepala, da vam pomaga pri podaljšanju garancije in vam zagotovi vrhunsko storitev, ki jo zaslužite. Vaše zadovoljstvo je naša prednostna naloga in upamo, da nam boste dovolili, da vas prepričamo o naši zavezanosti k izjemni storitvi. Najlepša hvala za vaše razumevanje in potrpljenje. Ekipa Wallis Motor Ljubljana
Pozdravljeni g. Sergei, Zahvaljujemo se vam za 5-zvezdično oceno in vas lepo pozdravljamo :).
Pozdravljeni, Zahvaljujemo se vam za oceno s zvezdicami. Prijazen pozdrav