Neprofesionalni, neodzivni, arogantni. Pač hodijo v službo, pijejo kavo, gledajo na uro, otepajo se posla..
2024-03-05
Klemen �.
Google
2024-03-03
Irena K.
Google
2024-02-22
Mirsad I.
Google
2024-02-20
Dž e. (.
Google
Extra 👌
2024-02-11
Kristian R.
Google
Kvalitetni, profesionalni, 5
2024-02-07
Filip V.
Google
Hello to all, very bad experience few times in this service, last one, waiting 6 days to change me light on back, and after 6 days they don’t calling me about car, when I come to pick up the car, payed 492€ for light, and they not changed my light on back. I have a pictures, I have a time on pictures, and make all pictures what they maked with car. I don't recommend it for any service.
2024-02-02
Edina H.
Google
Slaba storitev in aroganca!
Na žalost negativne ocene so resnične.
Zaradi okvare gretja obrnila sem se na Wallis Motor Ljubljana, in so opravili servis: demontaža in ugradnja ogrevalno klimatske naprave, zamenjava ohišja za klimatsko napravo, ohišje, menjava lambda regulacijske sonde, lambda sonda spodnja, ter menjva zavornih kolutov in zavornih oblog.
Za to storitev sem plačala 2.385,37 EUR.
Po servisu sem opazila da gretje sphloh ne deluje, in da piha mrzel zrak in sem reklamirala popravek. Ponovno je opravljen servis in je gretje delovalo en dan, ter je ponovno začel pihati mrzel zrak.
Ponovno sem se naročila na servis in sem iskala vso dokumentacijo ki se nanaša na diagnostiku, testne protokole in dokazilo da so bili originalni deli in vgrajeni u moje vozilo.
Med čakanjem na termin se je prižegla lučka za motor in ne asistenca odpeljala vozilo na servis.
Na servisu sem iskala da ko narede diagnozu da mi pisno po e-pošti sporoče isto ker sem opazila da vedno spreminjajo zgodbo.
Tudi sem opazila da servisna zgodovina ni evidentirana.
Diagnozo mi nisu sporočili pisno, ampak ponovno po telefonu so mi sporočili, da je ena objemka na motoru bila popustila zaradi čega je iztekla hladilna tekočina in zaradi česar gretje ni delovalo.
Pisni odgovor in dokumentacijo nisem dobila, komuniciram sama sa seboj.
Zaradi takega odnosa utemeljeno sumin da storitev niso opravili pravilno in da so nekaj poškodovali.
Tudi sem prebrala negativne ocene, na žalost prepozno, in vidim da se takšne stvari dogajajo.
Zaupate pooblaščenem servisu, ker mislite da licenca BMW nekaj pomeni, in želite da imate brezhibno in varno vozilo, in kaj dobite na koncu.
Wallis Motor Ljubljana ne zasluži licenco pooblaščenega servisa BMW.
2024-02-02
Jure L.
Google
2024-01-31
Vladimir S.
Google
slaba izkušnja, velik čakanja res katastrofa
2024-01-30
Branko C.
Google
BMW v vsej svoji pestri ponudbi. Prijazno osebje.
2024-01-26
Urban V.
Google
Zelo prijazen prodajalec nadomestnih delov, z njim se,da tudi vse zmeniti. Ko pa me je servisni svetovalec začel prepričevati, da je treba varnostne vijake, za katere sem izgubil nastavek, izbiti iz avta sem se smejoče pobral od tam.
2024-01-17
Marko L.
Google
2023-12-31
Marin T.
Google
2023-12-29
David �.
Google
Ko je bilo potrebno podaljšati garancijo z strani servisa ni bilo odziva, tudi ko sem se zglasil osebno po vsem tem naj bi me poklicali osebno in po 2 mesecih ni odziva, tako da raje od sedaj vozim drugam.... Lp
2023-12-21
Albion M.
Google
2023-12-18
Dejan S.
Google
2023-11-30
Noela B.
Google
2023-11-17
Melisa M.
Google
Avto je bil na rednem servisu, pri prevzemu sem prejela avto z povitim volanom in sedežem, na sovoznikovem sedežu so bile kar sledi olja. Vse sem sama mogla dajati dol in pobrisati, takšno avto se ne da strankam nazaj. Neresno.
2023-11-14
Uros M.
Google
2023-11-13
Sergei T.
Google
2023-11-10
Tina K.
Google
Katastrofalna izkušnja za menjavo ene luči na avtu. Čakala sem en mesec, po dveh klicih ni bilo odgovora, šele ko sem se osebno oglasila na servisu. Ko semprišla po avto je bil od znotraj umazan po tleh in sedež. Odnos pri prevzemu vozila, zelo neprofesionalen, vzvišen… skratka ne priporočam.
2023-11-10
Benedetto T.
Google
2023-11-06
Mojca H.
Google
Kaj naj rečem... za tako firmo katastrofalni odnosi ! Dobesedno te pustijo na cedilu . Ne držijo se dogovora , pol stvari spregledajo , najboljša njihova izjava je , sa ti niso dolžni dat nadomestnega vozila v primeru nesreče in pri njih popravljali....edina svetla točka je uslužbenka na sklwpanju zavarovanj. Brez nje bi bilo vse še težje...hvala Natalija
2023-11-03
nace k.
Google
Več kot zadovoljen s servisnim delom vaše hiše !!!
Super ste ,hvala Blaž Pilko.