Spoštovani, Hvala vam, ker ste si vzeli čas in delili vaše mnenje z nami. Vaša povratna informacija nam veliko pomeni, saj nam pomaga nenehno izboljševati našo ponudbo in zagotavljati najboljšo vrednost za naše stranke. Razumemo, da cena predstavlja ključni dejavnik za mnoge naše stranke, in trudimo se najti ravnotežje med ponujanjem visokokakovostnih izdelkov in storitev ter ohranjanjem konkurenčnih cen. Naš cilj je zagotavljati najvišjo kakovost za sprejemljivo ceno, zato redno preverjamo naše cene z namenom, da ostanemo konkurenčni na trgu. Če imate posebne pomisleke ali predloge v zvezi z našo cenovno politiko, vas vabimo, da nam pošljete sporočilo na info@gardenia.si in z veseljem vam bomo prisluhnili. Zavezani smo namreč k stalnim izboljšavam in prilagoditvam, kjer je to mogoče. Še enkrat se vam zahvaljujemo za podano oceno in za vaše zaupanje v nas. V primeru kakršnihkoli dodatnih vprašanj ali pripomb vas vabimo, da nam pišete na info@gardenia.si. Hvala vam za zaupanje. Vaša GARDENIA
Spoštovani, želimo se vam zahvaliti, ker ste si vzeli čas in nam podali vašo oceno. Čeprav smo razočarani, da vaša izkušnja z našimi storitvami ni izpolnila vaših pričakovanj, vašo povratno informacijo cenimo, saj nam omogoča izboljšanje naših storitev v prihodnosti. V našem podjetju si prizadevamo zagotavljati najvišjo raven zadovoljstva strank in vse povratne informacije jemljemo resno. Želimo vam zagotoviti, da si nenehoma prizadevamo izboljšati naše storitve, da bomo bolje zadovoljili potrebe in želje naših strank. Še enkrat se vam zahvaljujemo za vaše mnenje. Upamo, da nam boste v prihodnosti dali še kašno priložnost za izboljšanje vaše izkušnje z nami. Vaša GARDENIA
Spoštovani, želimo se vam zahvaliti, ker ste si vzeli čas in nam podali vašo oceno. Čeprav smo razočarani, da vaša izkušnja z našimi storitvami ni izpolnila vaših pričakovanj, vašo povratno informacijo cenimo, saj nam omogoča izboljšanje naših storitev v prihodnosti. V našem podjetju si prizadevamo zagotavljati najvišjo raven zadovoljstva strank in vse povratne informacije jemljemo resno. Želimo vam zagotoviti, da si nenehoma prizadevamo izboljšati naše storitve, da bomo bolje zadovoljili potrebe in želje naših strank. Še enkrat se vam zahvaljujemo za vašo oceno. Upamo, da nam boste v prihodnosti dali še kašno priložnost za izboljšanje vaše izkušnje z nami. Vaša GARDENIA