Gre za lažno oceno. Ta oseba (če sploh obstaja) nikoli ni bila v komunikaciji z Dermatologijo Rogl Fabjan.
Ta oseba ni bila nikoli v Dermatologiji Rogl Fabjan. Gre za lažno oceno.
Ne drži, da brez posveta, vse vam je bilo ustrezno pojasnjeno. Prav tako ne drži, da zdravnica ne zna dobro slovensko. Glede na številne pravopisne napake v vaši “oceni” zna zdravnica slovensko boljše kot vi. Srečno!
Medicinska stroka v Sloveniji deluje po določenih postopkih zdravljenja, ki so jih dolžni upoštevati vsi vpleteni - tako zdravniki in medicinsko osebje, kot tudi bolniki. Kot veste, navodil niste upoštevali. Računalniški nadzorni mehanizem vodenja čakalnih seznamov ZZZS je vaše kršitve zaznal in v skladu z Zakonom o pacientovi pravicah (člen 15b) ustrezno ukrepal. V vaše dobro vam predlagamo, da v bodoče upoštevate navodila zdravstvenega osebja.
Dr. Ružica Preveden zelo dobro govori slovensko. Čas trajanja pregleda ni merilo strokovnosti. Donedavna je - sicer za koncesijske preglede - veljal normativ ZZZS 6 minut za pregled.
Lepo prosim, da oceno napišete po resnici in v slovenskem jeziku. Hvala!
V Dermatologiji Rogl Fabjan ni neizkušene zdravnice. Morda je kdo kaj pomešal.
Najlepša hvala, vaša pohvala nam veliko pomeni.
Najlepša hvala, vaša pohvala nam veliko pomeni.
Najlepša hvala, vaša pohvala nam veliko pomeni.
Najlepša hvala, vaša pohvala nam veliko pomeni.
Najlepša hvala, vaša pohvala nam veliko pomeni.
Škoda, da niste navedli, na katero številko ste klicali in kdaj. Najbrž ste klicali napačno številko.
hvala.
Najlepša hvala!
hvala
hvala
Kratek opis, kaj vas je motilo, bi bil dobrodošel.
hvala