Pozdravljen! vsako mnenje je javno in ga sprejmemo. tudi negativno ,...in se želimo potruditi da ga popravimo v pozitivno. Nikakor pa ne moremo dovoliti žalitev, ter načina ki ste si ga dovolili.Stylistka o kateri govorite(Baba) je mednarodna stylistka z 30 let izkušenj.Če kljub temu ni izpolnila vaših pričakovanj, smo pripravljeni to popraviti, vendar ne na tak način. Hvala za razumevanje in dobrodošli
Spoštovana, žal nam je da niste bili zadovoljni. Ker nam je mnenje strank pomembno, ste vabljena, da popravimo vtis. Vse dobro, ekipa KSFH
Pozdravljeni, žal nam je, da ste bili nad frizuro razočarani. Ker nam ni vseeno za naše stranke želimo popraviti vtis, zato vas čaka na naši blagajni darilni bon na vaše ime- seveda po predhodnem naročilu in rezervaciji termina. Smo pa presenečeni kdaj ste bili naročeni, kajti v našem računalniku ni vašega imena. Vse dobro, ekipa KSFH