Microgramm d.o.o., informacijske tehnologije

4.6 (30 mnenj)

Napiši svoje mnenje
Preveri vsa mnenja, ocene, odpiralne čase ter kontaktne podatke za Microgramm d.o.o., informacijske tehnologije, it podpora in storitve v mestu ljubljana.
Vse o davčnih blagajnah in z njimi povezanimi programskimi rešitvami na enem mestu.
Dostopnost
  • Parkirališče dostopno za invalidske vozičke: Da
  • Dostop za invalidske vozičke: Da
Možnosti storitev
  • Storitve na kraju: Da
  • Spletne rezervacije: Ne
  • ponedeljek 8. do 16. ure
  • torek 8. do 16. ure
  • sreda 8. do 16. ure
  • četrtek 8. do 16. ure
  • Petek 8. do 16. ure
  • sobota Zaprto
  • nedelja Zaprto

Prikaz na zemljevidu

30 mnenj

Google
Razočaran, Pos-elektroncek je okno v svet za Microgramm.

Kljub temu, da vemo kam pes taco moli, se vam zahvaljujemo za vaše mnenje!

2024-02-06T19:10:11.931Z

Google
Dober/enostaven program za uporbnika. Vedno nove izboljšave. V primeru težav, hitra in učinkovita pomoč.

Najlepša hvala za vaše mnenje. Veliko nam pomeni, da ste stranke zadovoljne z našimi storitvami. Microgramm d.o.o.

2024-02-06T09:12:30.243Z

Google
Smo izjemno zadovoljni, hitro odzivni servis. Vsekakor priporočam!

2024-02-02T13:25:10.219Z

Google

2024-02-02T10:48:56.167Z

Google
Odličen program in TOP support! Priporočam!

2024-02-02T10:41:51.166Z

Google
vse štima!

Hvala za odlično oceno. Microgramm d.o.o.

2024-02-01T15:22:53.082Z

Google
Gostinski program ki je zelo uporaben. Priporočam🙂

2024-01-31T17:49:36.648Z

Google

2024-01-31T15:28:47.302Z

Google
Microgramm mi je zelo olajsal poslovanje v gostinstvu,mocno priporocam!!

Najlepša hvala za mnenje. Microgramm d.o.o.

2024-01-31T11:58:55.940Z

Google
Najboljsi partner za blagajne 👌

Najlepša hvala za mnenje. Microgramm d.o.o.

2024-01-31T11:47:04.388Z

Google

Hvala za dobro oceno. Se bomo trudili še naprej. Microgramm d.o.o.

2024-01-31T11:32:47.347Z

Google
Ni vredno izgubljati besed.

Spoštovani. Nam beseda vedno veliko pomeni, da lahko pričnemo reševati morebitne težave ali nezadovoljstva. Žal nam je, da nas ne pokličete in se normalno pogovorimo v čem je težava. Vedno smo vam na voljo na kontaktni številki 01-423-87-70. S pozdravi, Microgramm d.o.o.

2024-01-17T06:59:38.162Z

Google
Vse za blagajno na enem mestu.

2024-01-16T18:35:21.287Z

Google
Daleč od obljubljenega programa in pa supporta kar se tiče tehničnih težav, ko pride do resnih težav. V mojem primeru sem se moral pripeljat z dopusta z morja, da uredim delovanje blagajne. Sesut program, prav tako komaj dobil klicni center za pomoč, kljub vzdrževalni pogodbi. Prej s prejšnim programom nisem imel 10 let težav. Ob upravičeno svoji slabi volji in pogovoru, je bil odgovor Petra Hozjana, čimprej zamenjajte program in pa žaljivka, da pač nisem dovolj tehnično podkovan. Družino pustil na morju, da rešim težave, stroški, izguba časa.... no tega noben ne povrne. Med in mleko med ponujanjem programa Advantik in prodajo vse tehnične opreme in pa programa, potem pa reality šok. Naj še dodam, da med časom opazim, da so storitev vzdrževanja podražili! Ko o tem povprašam najbolj pametno osebo Microgramma Petra Hozjana, mi ta odgovori, da so se odločili za podražitev! (Dogovor je bil po pogodbi določen znesek, zato berite ves droben tisk v pogodbi!!!) V mailu mu napišem, da je to resnično zavajanje kupca. No odgovor doktorja Petra Hozjana si lahko preberete v prilogi/mail! Nažalost se Peter Hozjan ne zaveda: - Da nekateri vodimo več poslov in imamo več dela in storitev kot on, ki ima samo redno službo za mesečno plačilo in pred seboj nevidi nič drugega, kot pa prodajo gostinskega programa. - - Sam se nimam časa vsako 2 ali 3 leto ukvarjati z menjavami. - Nezaveda se, da sem po 10 letih zamenjal program ravno zato, da ga imam na dolgi rok in pa da nimam težav in neumestnih komentarjev kot so njegovi, ki nedela nič drugega kot prodaja(zavaja) stranke! - Nezaveda se da sem program in opremo kupil/plačal in ne sposodil! - Nezaveda se, da imam zaposlene od starosti 18 - 65 let, kako naj 65letnem zaposlenemu kateri se je 2 leti skoraj učil uporabljati Microgramm Advantik obrazložil, da bom spet menjal program? - Nezaveda se da sem reden plačnik, se pravi vse fakture katere mi izdajo so poravnane! - Nezaveda se starega reka, da ima stranka vedno prav!!! No vse to je vrjetno za glavo doktorja in 1. možgan Microgramm podjetja Petra Hozjana preveč za razmišljat. Edino kar zna in je profesionalec, je biti nesramen ko se ga sooči z dejstvi in pa "pameten" preko telefonskih razgovorov oz. mailov! Naj vas potolažim, uživo vsa ta nadutost in pogum izgine, ker le tega ima samo preko komunikacijskih aparatov. Moj nasvet! Bodite oprezni! Ves čas se poskušajo moji komentarji zbrisati. Mnenje je javno in v demokratični deželi!

2023-12-20T21:51:04.839Z

Google

Hvala za pozitivno oceno. Microgramm team

2022-12-19T13:18:40.078Z

Google
Prijazna in takojšnja odzivnost

Hvala 😊

2022-10-27T12:40:13.180Z

Google

Hvala za Vaše mnenje. Microgramm team

2022-09-23T09:05:06.734Z

Google
Najboljša rešitev za gostince. Možnost prilagoditve glede na potrebe od majhnih do velikih gostincev.

Hvala Nace. Z veseljem se bomo trudili še naprej! Lp, Microgramm team

2022-08-12T15:44:50.788Z

Google
Prijazni, ustrežljivi, vse pohvale...

Najlepša hvala za vaše pozitivno mnenje. Z veseljem se bomo trudili še naprej. Microgramm d.o.o.

2022-05-23T11:25:10.698Z

Google

2022-05-19T11:41:25.027Z

Google

2022-04-12T12:32:26.760Z

Google
Korektni in strokovni. Hiter servis.

Pozdravljeni, g. Nemec hvala za oceno in pohvale. S spoštovanjem , Microgramm d.o.o.

2022-04-06T15:54:58.546Z

Google

2022-03-29T08:25:05.581Z

Google

Hvala za oceno.

2021-08-24T14:54:24.190Z

Google

2021-08-07T12:13:40.683Z

Oddaj svoje mnenje