Prvi vtis: mi nismo trgovci, mi smo keramičarji, od svetovanja pri izbiri, do kvalitete polaganja v dogovorjenem roku- čista petka.
2023-10-10
neznan
Google
2023-01-16
neznan
Google
2021-04-21
neznan
Google
2020-11-10
neznan
Google
2020-11-06
neznan
Google
2020-02-26
neznan
Google
2019-12-10
neznan
Google
2019-12-02
neznan
Google
2019-10-31
neznan
Google
2019-10-14
neznan
Google
Začelo se je začetka januarja, ko sva z ženo po obisku salona v Celju bila pozitivno presenečena nad strokovnostjo in svetovanjem.
Zato sva se po 1h izbire odločila za dvojne od kvalitetnih ploščic ki jih prodaja g. Kerin.
Ploščice si je zabeležil na list z xy naročili, račun pa bo pripravila menda žena. Dogovorili smo se za polaganje v prve dni v februarju. Zatrdi gospod da sploh ni problema, nas ima v mislih, itak nima gužve v teh zimskih dneh. Po približno enem tednu sva uspela dobiti predračun, prej so imeli težave z elektronsko pošto. Predračun sva plačala.
Konec januarja dobim sms od g. Kerina. "Zdravo! Čisto informativno, 75x75 marvel stone barva desert!? Prosim za potrdilo barve!! Hvala in lp!" - prilepi sliko in gre za povsem druge ploščice, midva sva plačala ploščice že prejšnji teden? Ga kličem in mi pove da ima neverjetno gužvo in je pomešal naročila in sedaj ne ve kaj je za koga. In sprašuje če se lahko oglasim v salonu. Dela do take ure, ko jaz ravno zaključim službo 70km stran tako da NE. Na srečo sem slikal keramiko in si zapisal model tako da mu jo z veseljem povem. On naroči.
Bližal se je februar ko smo bili zmenjeni da se slišimo za točen datum. Govorila sva po telefonu in je rekel, da ima gužvo in ne more obljubit prve dni, ampak bolj proti koncu tedna. Ok, razumljivo. Plani se spreminjajo, ampak razumem da je zatrdil da bo prost takrat. Sem ga poklical sredi tedna. Ne bo šlo, je praznik v petek, dela drugje. Se zmeniva takoj po prazniku, ampak še ne ve ali v pondeljek ali v torek. Jaz si planiram v službi da bom od doma ponedeljek in torek. Se slišiva v pondeljek in mi kar naenkrat ta prijazen gospod začne preklinjati v telefon kakšno gužvo ima. Mi smo medtem že 2x prestavili postavljanje kuhinje. Ok, mi pove po telefonu da lahko v četrtek ali petek. Ampak sigurno ta teden. Smo prvi v vrsti za polaganje. Se slišiva v torek, spet razlaga o gužvi ne more obljubit kdaj bi prišel. Z njim želi govoriti še žena, zato ga pokliče iz svojega telefona medtem ko sem bil v službi. Gospod jo precej grobo verbalno napade in jo nadira, da smo se že vse zmenili in zakaj ga sedaj kliče iz lol skrite številke. Po tem izredno bolečem incidentu in glede na to da so trije tedni naokoli po takrat ko smo bili (okvirno) zmenjeni se odločim, da pri njih samo kupimo ploščice brez polaganja. Gospod to razume, pravzaprav imam občutek da mu je to všeč in se zmenimo za dostavo v sredo ali petek. Gospoda še opomnim da ni nikogar doma, ali rabi pomoč in mi reče da teh par ploščic pa ni problema dat dol iz kombija (20m2). Seveda pride v petek. Žena ga prijazno vpraša če je možno dati ploščice pod streho, on pa jo ponovno grobo verbalno napade (tokrat imam dokaze na varnostni kameri) če mislimo da smo ga kupili, kako ni nobenga ki bi mu pomagal raztovoriti, on 3 tone pločic na dan znosi, če mislimo da je črna živina ipd. zbadljivke. Seveda to ne mislim, zato sem ga vprašal če rabi pomoč ampak je očitno pozabil glede na to kakšno gužvo ima. Ženo je spravil v jok. Gospod z resno firmo in nevem kakšnimi referencami. Kultura je en del podjetništva in moje osebno mnenje je, da gospod nima primerne komunikacije s stranko.
Moja izkušnja z gospodom Kerinom je izredno negativna. Absolutno tudi razumem da ima kdo kdaj slab dan, ampak to je šlo predaleč. Škoda res, ker ploščice so kvalitetne in že položene s strani konkurenta.