Rok izvedbe je bil kljub 50% avansu zamujen že v začetku za 1 mesec in še to zgolj zaradi naših številnih urgenc. Stopnice so bile reklamirane, saj niso bile ravne, pri čemer podjetje ni želelo priznati reklamacije. Reklamacija je bila upravičena šele, ko si je g. Zemljič na naše številne prošnje prišel stopnice pogledati tudi osebno.Po ogledu se je g. Zemljič za nastalo situacijo opravičil in reklamacijo v celoti priznal, ter zagotovil, da bodo stopnice popravili v roku 10 dni pri čemer jih bodo tokrat obvezno tudi znivelirali. Predlagali smo, da se zaradi možnosti raznosa trdih delcev po ostalem parketu, stopnice odstrani šele tik pred začetkom del, kar pa je g. Zemljič zavrnil saj je zagotavljal, da bodo stopnice končane v manj kot 10 dneh. Reklamacija se je kasneje zavlekla za več kot 1 mesec, zaradi česar so se zaradi hoje po surovem betonu po objektu raznesli trdi koščki, ki so tudi poškodovali ostal parket.
Tudi nov parketar ni nameraval nivelirati stopnic, temveč je ponovno nameraval parket polagati na neraven grob beton. Zaradi številnih zamujanj roka izvedbe, nestrokovne montaže stopnic tudi po popravkih, nespoštovanja roka in načina plačil, ter predvsem neodzivnosti in nekorektnosti smo se odločili, da nam stopnice dokonča drugo podjetje, ki smo ga nameravali plačati z razliko, ki smo jo bili še dolžni DomParketom, v kolikor pa bi še kaj ostalo pa bi ta znesek prejel DomParketi. Kakor hitro smo o tem obvestili DomParkete, se je zjutraj pojavil njihov parketar, ki je želel zaključiti stopnice, kar pa mu zaradi vsega skupaj nismo več dovolili. Takoj za tem nas je začel klicati in pošiljati sporočila direktor podjetja g. Kovačič, ki nam je na zelo primitiven in neprimeren način grozil, ter zahteval preostanek plačila. Grozil je z vdorom v hišo, potrganjem parketov in fizičnim obračunavanjem. Zaradi vseh groženj smo g. Kovačiča prijavili na bližnjo policijsko postajo, razliko pa smo mu vseeno plačali, saj smo želeli čim prej zaključiti z omenjenim podjetjem. Na policijski postaji so po ogledu njihove spletne strani dodali, da za podjetje, ki obstaja zgolj 2 leti ni možno, da bi imelo realno toliko referenčnih fotografij v tako kratkem času, kot jih imajo sami na svoji strani, zaradi česar predvidevajo, da niso njihove. Vsakomur se lahko zgodi, da naredi napako, vendar je pomembno kako se oseba na to odzove. Primitivizem, grožnje in podobno ne sodijo v poslovni svet, kar bi se moral vsak zavedati. Največja reklama podjetju bi morali biti njegove dosedanje stranke, ki svojo zadovoljstvo z njegovo storitvijo širijo naprej. DomParketi so na koncu prejeli iz naše strani vse v kompletu plačano, kljub temu, da se niso držali roka izvedbe, da reklamacija ni bila rešena iz njihove strani, da se niso odzivali na naše klice, ter da so bili zelo nekorektni in primitivni s strani njihovega direktorja. V roku zadnjih 2 mesecev smo prejeli že 4 vprašanja prijateljev glede priporočila za izvedbo parketov v novogradnjah v okolici, pri čemer jim podjetja DomParketi žal na podlagi izredno slabih lastnih izkušenj ne moremo priporočati.