Katja najlepša hvala za vaše mnenje. Še naprej se bomo trudili biti najboljši. 💪🤩🤗 Res je, potrudimo se za vsako stranko.
Najlepša hvala Tatjana za mnenje. Tvoj obisk v salonu je vedno dogodivščina: smeh, veselje in pozitivna energija. Hvala ti, ker si. 💪❤️💎
🤩 Najlepša hvala za zaupanje. 💪💪💪
Najlepša hvala Ajla, sem ponosna, da si moja stranka in da lahko med storitvami kakšno rečeva. 💪💎❤️
Tina najlepša hvala, za tvoje mnenje in dolgoletno zaupanje. Hvala ti, ker si. 💪💎❤️
Veronika najlepša hvala za dolgoletno zaupanje, tvojo pozitivno energijo in čudovite pogovore. V čast mi je, da si me izbrala za svojo kozmetičarko. Hvala TI, ker SI! Lp, Anja 💎💎💎
Spoštovana Gospa Valentina Taseska, kot že v pogovoru v salonu se Vam za nastalo situacijo javno opravičujemo, saj Vam termina nismo potrdili, na Vaše sporočilo pa žal nismo odpisali, za kar sem se tudi že opravičila kot 'lastnica'. Vsekakor sem pomirjena, da so moja opravičila Vam, slišale vsaj tri osebe, ki so bile prisotne! Če stranka odpiše malo kasneje, vmes pa delamo in pozabimo odpisati v istem dnevu nas stranka opomne, da se dogovorimo in seveda človeško razume, da morata obe strani termin potrditi! Vsi, ki me vsaj malo poznajo vedo, da vsaki stranki, ki pokaže spoštovanje, razumevanje in dobro srce ustrežem, tudi če moram ostati dlje. Z lepimi pozdravi, Anja. 💎
💪💪💎💪💪
❤️
Gospa Janja, najlepša hvala za vašo oceno. Še naprej se bomo trudili biti profesionalni in kvalitetni. Lep pozdrav in kmalu nasnidenje. ;)