Hvala Vam.
Najlepsa hvala.
Hvala ❤️
Preverili smo kaj ste pri nas delali, saj iz napisanega se ne da razbrati. Pri nas ste odstranjevala otiscanec. Naj povemo par podrobnosti vasega obiska, ketere niste omenila: 1. Pri nas ste bila prvic. Narocila ste se isti dan, ko ste imela storitev. 2. Zamudila ste 30 min, ampak smo vas vseeno vzeli. 3. Imela ste otiscanec. Vi ste trdila, da je kurje oko, kar ne drzi. 4. Ker ste si ga sama ze odstranjevala ze prej, je bilo podrocje tezje ocistiti. 5. Nasa prijazna zaposlena vam je razlozila, da morate odstraniti otiscanec redno in da, samo z enim obiskom to ne bo slo. Dala vam je se nadalje nasvete, ampak z njimi niste bila zadovoljna. Z nobenim nasvetom niste bila zadovoljna. 6. Cene imamo objavljene in so javne. Ce z ceno niste zadovoljna nam je zal, da nasega dela ne cenite. Obstaja veliko izvjalcev v obcini. Mogoce najdete sebi primernega. Zelo je zalostno, da so bila vasa pricakovanja tako velika in zgleda samo povezana z ceno storitve. Skoda, da smo bili mi profesionalni in kljub vasi zamudi vzeli. Nato pa bili delezni kritike, katera je popolnoma neprimerna. lp
Hvala
Hvala
Najlepsa hvala za mnenje.
Grazie carissima.
Grazie cara.
Najlepsa hvala za mnenje.
Najlepsa hvala za mnenje.
Najlepsa hvala za mnenje.
Najlepsa hvala za mnenje.
Pozdravljeni, Vase menje nas res zalosti, saj takih menj nismo navajeni. Predvsem zato ker delamo ze vec kot 13 let in Gel vam je delala nasa najbolj izkusena zaposlena, katera je zahtevana po vec kot 1 mesec vnaprej. Res je hitra, saj dela to ogromno casa. Pozabila ste napisati, da je to bil vas prvi Gel in nimate izkusenj z to storitvijo. Prav tako ste pozabila napisati, da vam kasnejse popravilo nohta nismo racunali. Vemo, da z ceno niste bila zadovoljna, saj ste nam napisali na mail zaradi cene. Tudi odgovorili smo vam. Nismo pa pricakovali, da zaradi tega boste to pisala sem. Na telefon se niste oglasili. Veckrat smo vas poskusali poklicati. Sele ko smo vam pisali sms ste odgovorili, za kar smo zelo veseli, ker smo lahko razveselili naso dolgoletno stranko in jo dali na vase mesto. Zagotovo imamo veliko strank, saj smo najvecji kozmeticni salon v regiji in smo zelo zasedeni in povprasevani na obeh straneh meje. To res ni slaba stvar. Da imamo toliko dela smo zeli veseli in ponosni. Nase stranke zelo cenimo. Zagotovo je veliko salonov kateri delajo cenejso storitev in boste nasla primerno vasim zahtevam. Ni pa lepo da zaradi cene in prevelikih pricakovanj napisete tako slabo menje na Google. Smo pa veseli, da ste drugod nasli cenejso storitev in ste sedaj zadovoljna. Irena Silic Torkar, lastnica
Najlepsa hvala za mnenje.
Najlepsa hvala za mnenje.
Najlepsa hvala za mnenje.
Najlepsa hvala za mnenje.
Najlepsa hvala za mnenje.
Najlepsa hvala za mnenje.
Najlepsa hvala za mnenje.