Pozdravljeni, za vaše mnenje se vam iskreno zahvaljujemo! Žiga, ekipa Lekarnar.com
Pozdravljeni, za vaše mnenje se vam iskreno zahvaljujemo! Žiga, ekipa Lekarnar.com
Pozdravljeni, za vaše mnenje se vam iskreno zahvaljujemo! Žiga, ekipa Lekarnar.com
Pozdravljeni, za vaše mnenje se vam iskreno zahvaljujemo! Žiga, ekipa Lekarnar.com
Hvala za vaše mnenje. Lep pozdrav, Žiga, ekipa lekarnar.com.
Spoštovani, hvala za vaše sporočilo in mnenje, naš cilj je, da so vsi paketi oddani do 12te ure odpremljeni še v istem dnevu. Ker pa je prišlo do zamika pri pošiljanju dotičnega paketa se bomo znotraj kolektiva pogovorili in sprejeli ukrepe, da bo dostava ažurna in v skladu z našimi cilji in vašimi pričakovanji. S spoštovanjem, Žiga, ekipa lekarnar.com
Dear MO, we are sorry for your bad experience at our Pharmacy. We are doing our best to provide our costumers with best service possible. If you have any suggestions for us, we'll be more than happy to listen and improve our service. Warm Regards, Žiga, team Lekarnar.com