Goljufija na škodo potrošnika. Amazonu ups slovenija pošlje lažno obvestilo o neuspelem poskusu dostave pakete, v resnici pa niso bili na naslovu, kaj šele da bi pozvonili. Nato se paket vrne nazaj pošiljatelju, potrošnik pa ostane brez paketa in se mora ukvarjati s pritožbami in vračilom denarja. Neprofesionalni klicni center. Ko kličeš kje je paket in se pritožiš, čeprav se jim predstaviš s polnim imenom in priimkom, po 3 minutah ko jih vprašaš kdo jih kliče, tega ne vedo. In ko jih vprašaš kaj bojo napisali v reklamaciji pod imenom pritožnika so nesramni :))))
2024-09-18
neznan
Google
mangupi zivi se telefona ne znajo uporablat kaj se kej več zaprite vaso drekasto firmo
2024-09-10
neznan
Google
2024-09-10
neznan
Google
Katastrofa
2024-08-13
neznan
Google
Katastrofa
2024-08-05
neznan
Google
2024-08-03
neznan
Google
I receive one to two orders a week. So far I haven't had a problem. Also the customer service is very quick to respond.
2024-08-01
neznan
Google
Zelo težko se je z njimi uskladiti za dostavo. V poštnem nabiralniku pustijo neizpolnjen listek za dostavo, tako da sploh ne veš, kdaj in kje lahko prevzameš paket. Zares sem zelo nezadovoljen z UPS.
2024-07-29
neznan
Google
Podružnice delajo napake. Krovna bružba ne prevzema odgovornosti in pričakuje, da boš kot stranka odpravljal njihove napake.
2024-07-15
neznan
Google
Obup, popolnoma nesposobni. Naj vas ne preseneti če vam označijo pošiljko kot "nedostavljivo" zaradi tega ker vas ni doma, vi pa kot idiot čakate na naslovu dostavo. Zapeljejo se vam zaraven hiše in odpeljejo kar naprej. Stran od nategunov!!!
2024-07-05
neznan
Google
Kot nekdo ki je nekdaj delal na UPS MORAM braniti bivše sodelavce.
Prvo kot prvo.
Večina slabih ocen, se nebi čudil če so bile stranke nesramne kar je praksa 😏 še ko želiš pomagati stranki dobiš nesramne odzive češ da "so" nesposobni.
Kar se tiče naslovov.
AMAZON in pa mnogi drugi pošiljatelji NE DAJO PRAVILNE naslove kaj šele telefonske. Tudi imena so bila večkrat nepravilna. "Pa saj znam izpolniti obrazec za dostavo ko nekaj naročim!" Ja očitno ne znate 😉🤷 ali pa imate več naslovov in vam pošiljatelj na napačnega pošlje. Se je dogajalo. Kako sem se trudil dobiti telefonske strank pa nakoncu ni šlo ker stranke na mail niso odgovarjale, na klice niti pomislile niso da bi se javile (ko smo le dobili pravo telefonsko)...
Stranka pride osebno po paket. Paket zaprt ni možnosti da kaj manjka, (sem čutil škatlo od slušalk) pride stranka čez 3min nazaj " ja kaj glejte nisem dobil slušalk".. ja ok prjatu 😏 itak "stranka je bog" se ji je dala reklamacija.
Zaključek.
Niste boga za muda prjel. Niste nekaj več. Vem da je težko verjeti ampak na UPS-u so zaposleni ljudje. Ljudje ki non-stop se trudijo rešiti probleme strank in v zameno dobijo grožnje, nenehne klice da so nesposobni...bi se kdo javil? Jaz vem da se pod nobenim pogojem ne bi! Pa ja UPS kombije večinoma vozijo podizvajalci ki jim dol visi za vse. Smo vedno imeli probleme z njimi. Ampak je pa tudi res da VELIKO paketov, ki in ko so prišli v Slovenijo so bili UNIČENI. Amazonove škatle so NAJSLABŠE ŠKATLE in to da se ljudje tega ne zavedate je patetično. Bodite ljudje in se ne znašajte na zaposlene kot da so vam sužnji.
Sam sem naročal preko njih po in pred mojim delom pri njih. Pa nisem imel problemov. Dostavo sem zamudil se zgodi, poklical da pridem po paket NA LEP NAČIN PROSIL da naj me počaka in me je...ŠOK 🤣
POŠTA Slovenije ni mojih računov sprejela za carinjenje, odprli paket, mi računali nakoncu pa paketa niso poslali naprej ampak so ga vrnili pošiljatelju. Ostal sem brez denarja. Poštarji vedo da sem doma ko dostavljajo pa nikoli ne pokličejo 😉
Pa lep pozdrav!
2024-07-04
neznan
Google
vse OK, dostava bo pravem času. le do vrat je navigacija peljala z napačne strani. treba it mimo novega stolpa naprej od parkirne hiše
2024-07-03
neznan
Google
I have a great experience with UPS Adria. They are very prompt with emails, delivery is spot on and very flexible with delivery dates (I have changed two times!). Thank you for a great service!
2024-07-01
neznan
Google
Z naskokom najslabša dostavna služba s katero sem imel izkušnje. Kurir še nikoli ni pozvonil, ampak samo pokliče. Če si doma, ampak se ne uspeš v tistem trenutku oglasiti, paketa ne dostavijo. Nimajo nobene možnosti prevzema, razen na Brniku. Tudi ob klicu na podporo že slabe izkušnje.
Ob vsakem naročanju z Amazona upam, da me ne doleti UPS.
2024-06-26
neznan
Google
Žal s storitvijo dostave nisem zadovoljna, saj se napovedanih rokov niso drźali. Poleg tega so bili v aplikacijo, s katero sem lahko sledila pošiljki, vnešeni neresnični podatki:da mi paketa niso mogli dostaviti, ker naj me ne bi bilo doma, čeprav sem zaradi obvestila, da bo dostavljen, čakala nanj, drugič pa zato, ker sem ugotovila, da naj bi mi ga včeraj celo dostavili, kar prav tako ni bilo res. Po več telefonskih urgencah pri kurirju in podjetju je bil paket dan kasneje dostavljen, s precej slabe volje (?) na strani kurirja in dokaj korektnim opravičilom podjetja. Da se vedno ne morejo držati napovedanega termina, razumem, vnašanje podatkov, ki ne ustrezajo dejanski situaciji, na spletno stran pa je nesprejmljivo.
2024-06-13
neznan
Google
2024-06-06
neznan
Google
2024-06-06
neznan
Google
KATASTROFA
2024-06-05
neznan
Google
2024-06-04
neznan
Google
2024-05-16
neznan
Google
2024-05-15
neznan
Google
Od dostavnih sluzb, kar sem imel izkusenj z njimi, mislim da je ta najslabsa. Oni bi najraje videli, da cel dan cakas doma na paket, predvidenega termina dostave namrec ne dajejo. Prevzemnih tock nimajo, niti se ne morejo prilagoditi za kasnejso dostavo. Ponudijo dostavo za naslednji dan, spet brez okvirnega termina, svetujem da, ce se le da, izberete drugo kurirsko podjetje, razen ce lahko cel dan doma sedite pred oknom, da vidite, kdaj se bo kurir odlocil dostaviti vas paket. Pa en lep pozdrav in cim manj dostav paketov s strani UPS-a vam zelim ❤️
2024-04-30
neznan
Google
Kadar paket dostavi katera koli druga kurirska služba ali pošta Slovenije je vse brez težav. Vsi prej pokličejo, vprašajo kaj lahko storijo v primeru da te ni doma, UPS.... menda ne dobijo telefonske, naslova kam je potrebno dostaviti,... Zakaj potem prevzemate paket če ne veste kam ga dostavljate? Čakaš dostavljavca doma, pa dobiš gmail "nismo vas našli". Ne ti men "nismo vas našli". Če pa že slučajno najde naslov in telefonsko ti pa pove da se mu neznansko mudi in če ti lahko paket pusti 5km stran. Če bi dal lahko manj kot 1 zvezdico bi bla ocena realna. 1 zvezdica je preveč.
2024-04-23
neznan
Google
I suggest you to send international packages with any other courier. Have received over 500 packages in the past 4 years with DHL, DPD and Slovenian standard post, never problems with customs. UPS complicate too much, ask for information that does not exist and do not expertise the proofs they are given for customs clearance. Very slow replies and unfriendly to deal with too.