Preveri vsa mnenja, ocene, odpiralne čase ter kontaktne podatke za Mc Medicor, mednarodni center za kardiovaskularne bolezni, d.d.,
medicinska ambulanta
v
mestu ljubljana.
Obupen odnos do pacientov in nestrokovno osebje. Groza!
2022-06-13
Tanja P.
Google
zelo prijazni od sester, zdravnikov do cistilk. nimas obcutka da si v bolnisnici, temvec kot da si med dobrimi prijatelji.zelo strokovni , resili so mi oceta, tudi meni so uspeli pomagat in sem zahvaljujoc njim se med zivimi. kdor koli ima slabo mnenje o tej ustanovi naj gre drugam in ni vreden njihove pomoci. res je , da jih tesko dobis na telefon vendar jim ni za zamerit, ker sem na svoje oci videla kako so zasedeni. VSE MOZNE POHVALE !! hvala medicorju in vsem zaposlenim
2021-10-20
Herman S.
Google
Hvala Bogu, da obstajajo.
Oče je za operacijo srčne zaklopke prišel na vrsto v 2 mesecih.
Operacija je bila odlično opravljena in oče živi naprej kvalitetno življenje.
Hvala Medicor!
2021-03-04
Alenka S.
Google
2019-11-10
Safer K.
Google
Samo riječi hvale za visoku profesionalnost, stručnost i ljubaznost kompletnog osoblja medicinskog centra ,,Medicor" u Izoli. Hvala Vam na svemu. Porodica Kavgić iz Živinica (Bosna i Hercegovina).
2019-06-21
Fuat S.
Google
2018-09-11
Argene S.
Google
2017-11-06
Domen C.
Google
Žalostno slab odnos do pacientov. Veterinar našega psa ima veliko boljši odnos do psa, kot oni od svojih pacientov.
Kontak z njimi je neoseben ter aroganten in praktično nemoogoč. Na telefon mi jih nikoli ni uspelo priklicat, email sicer dobiš odgovor vendar traja kar nekaj časa.
Po naročilu na pregled pa je čakanje več kot uro ali dve čisto normalno, saj si naročen na termin v sprejemni in ne na pregled, kot so mi pojasnili.
Žal še vedno obstajajo take institucije
2017-10-15
Ivi
Google
Se ne odzivajo po telefonu. Odzivnik javi, da je linija zasedena in naj jih kontaktiramo preko e-pošte. Odgovora ni, niti po telefonu, niti po elektronski poti, kljub nekajkratnim poskusom ob različnih časih in daljšem časovnem obdobju. Vsi poskusi vzpostavitve kontakta so bili neuspešni. Žalostno, da pacientom ne namenijo niti informacije, kdaj in na kakšen način se jih lahko RESNIČNO doseže.