katastrofa od zavarovalnice. plačaš vse in ne dobiš nič ko pride do česa. nikoli več.
2024-09-04
neznan
Google
Moje nedavne izkušnje z Zavarovalnico Generali so bile izjemno razočarajoče, predvsem zaradi njihove neodzivnosti in neprimernih praks pri obravnavi škodnih zahtevkov. Tukaj so glavni razlogi, zakaj sem tako nezadovoljen:
Popolna neodzivnost
Od 26. julija 2024 sem večkrat poskušal stopiti v stik z Zavarovalnico Generali preko elektronske pošte, vendar do danes nisem prejel nobenega odgovora. Takšna neodzivnost je nesprejemljiva, še posebej, ker se škodni primer vleče že od 16. junija 2024. Od ene izmed vodilnih zavarovalnic bi pričakoval hitro in učinkovito komunikacijo, ne pa ignorance in zanemarjanja.
Nepriznavanje očitne škode
Zavarovalnica je škodo delno priznala, vendar zavrača izplačilo za evidentno škodo na klimatski napravi, ki je bila poškodovana med trkom vozila. Njihova trditev, da je klimatska naprava odpovedala iz neodvisnih razlogov, je popolnoma neutemeljena. Dejstvo, da se je klimatska naprava pokvarila ravno ob trku, močno nakazuje na povezavo, ki jo zavarovalnica namerno ignorira.
Manipuliranje z dejstvi
Zavarovalnica trdi, da je statistično malo verjetno, da bi klimatska naprava odpovedala zaradi trka, kar je očiten poskus manipulacije s podatki, da se izognejo odgovornosti. Takšen pristop ni samo neprofesionalen, ampak tudi nespoštljiv do strank, ki pričakujejo pošteno obravnavo in nadomestilo za jasno povezano škodo.
Nujna potreba po spremembah
Zavarovalnica Generali mora nemudoma izboljšati svojo komunikacijo in biti bolj odzivna, še posebej v primerih, ki zahtevajo takojšnjo pozornost. Poleg tega mora zavarovalnica resno preučiti vse dejavnike, povezane s škodnimi zahtevki, in prenehati z zavlačevanjem in izogibanjem izplačil, ki so očitno upravičena. Upam, da bodo obravnavali te pripombe s potrebno resnostjo in uvedli izboljšave, ki bodo zagotovile boljše zadovoljstvo strank v prihodnje.
Zavarovalnica Generali mora izpolnjevati svoje obljube in odgovornosti ter ravnati s svojimi strankami na način, ki odraža integriteto in zanesljivost, kar naj bi bila temeljna načela vsake zavarovalne družbe.
2024-08-14
neznan
Google
Pri obdelavi zahteve si cenilec ni vzel niti malo časa vendar pavšalno zavrnil brez pogovora z enim emilom. Ignoriral tudi več sporočil.
Komisija je nato zaključila, da je ravnal prav. V razmislek o sodelovanju.
2024-07-17
neznan
Google
Danes pa preklicujem mojo " slabo voljo " saj smo skomunicirali s podjetjem. Da je do tega prišlo, moram pohvaliti ga. Niko Zemljak, ki je uredila, da sem dobila " čistopis zadeve " in danes sem dobila vrnjene stroške, ki sem jih imela zaradi neveljavnega zdravstvenega dodatnega zavarovanja....zadovoljna in zato dodelim 5 zvezdic...zavarovalnici pa apeliram,, naj se obda z takimi ljudmi, kot je ga. Nika. Lep pozdrav...
Danes sem zopet doživela " hladen tuš" od te zavarovalnice. Že 13.5.2024 so mi nakazali škodo, ki mi jo je povzročila neka deklica na parkirišču. Te odškodnine kar ni hotelo biti, nakar sem danes bila deležna tega tuširanja, saj mi je poslala zavarovalnica kar neko kompenzacijo in lepo zadržali denar od škode, ki mi je bila povzročena na parkirišču.
To pa ni edina " kompenzacija ".Od leta 2020 sem plačevala dodatno zdravstveno zavarovanje, za katero sem ugotovila, da mi ne velja. Ker sem slučajno imela na fizioterapiji terapije, sem tako ugotovila, da mi ne velja. Kadsneje sem bila tudi hospitalizirana in kljub prošnji, da mi ga sprostijo, mi ga niso hoteli.Tako sem postala samoplačnik, kljub plačevanju dodatnega zdravstvenega zavarovanj. Blokirali pa so mi ga, ker sem imela leta 2013 Izvršbo pri nekdanjemu AS-u zaradi neplačevanja dodatnega zavarovanja ( ki so mi ga mimogrede zaračunali kar za čez 400€, preden so si blagoslovili prekiniti polico. Plačevala pa je nisem, ker mi je partner umrl v nesreči in sem ostala brez prihodkov.Sem se nekaj pritoževala sama glede teh obrokov, ki si jih samodejno obračunavajo ( ne samo 3 mesece ali pa do enega leta...ne, oni kar terajo in si zagarantirajo zneske, kot njim ustreza...). Pod kaj in zakaj je šla ta današnja kompenzacija, mi še ni jasno, ker sem to ugotovila, ko nihče več ne dela. Vsekakor, prej sem cenila to zavarovalnico, odkar pa so prevzeli AS, so pa nemogoči. Res podenj od podnja...moram še prekiniti zavarovanje za nepremičnine, ker mi bodo potemtakem, če slučajno pride do škode, ponovno kompenzirali z bogve čim.ma prav nobenega zavarovanja več pri njih - žal...
2024-07-10
neznan
Google
Obupna zavarovalnica. Imel sem težavo z menjavo vetrobranskega stekla na novem golfu. V mojem primeru (da bi bilo popravilo originalno) je bilo potrebno zamenjati vetrobransko steklo in senzor za dž. Priporočali pa so da naj zamenjam steklo in premonteram star senzor na novo šipo kar po direktivi vw ni pravilno. Ampak so vztrajali in niso krili stroškov senzorja. Večkrat smo klicali da smo končno stopili v kontakt s cenilcem, ki je zavrnil plačilo senzorja. Pojasnil nam je da se lahko to reši na drug način z neoriginalnim popravilom. To ni sprejemlivo saj je avto skoraj nov in v garanciji.
2024-05-22
neznan
Google
Sem iz Triglav šel na Generali za "probo", ker je bilo kasko zavarovanje cenejše, na koncu sem plačal dvojno več, ker niso hteli kriti vandalizam ki pripada po pogodbi in sem si moral sam popraviti škodo.
Cenilec je bil zelo ne iskušen in je rekel da mu to izgleda kot da je nekaj padlo na avto, saj je poškodba očitno bila narejena z ostrim predmetom, poleg tega da sem imel policijski zapisnik, posnetek kamero, in priče.
Sem cenilec prijavil na Generali Pritožbe, pa še nisem dobil odogovor. Imajo sreča da se ne izplača tožiti.
Z Triglavom nikoli nisem imel tako izkušnje, saj so zaposleni zelo profesionalni in cenilci izkušeni. Komaj čakam da se konča pogodbo in da grem na Triglav.
Odgovor na vaš odgovor:
Ne trudite se izboljšati, saj niste mi 2 mesecev odgovorili na pritožbo, o katero sem bil obveščen da boste odgovorili v roku 30 dni. Pa tudi niste mi zdaj ko sem napisal na podani naslov. Tako da, srečno vsem ki sklenejo Generali zavarovanje!
2024-03-02
neznan
Google
RAZOČARAN nad Generali. Zame je to oderuška zavarovalnica. Agent ( Matjaž Tasič, regija NM) me je prijazno nategnil, ker sem mu zaupal in mi prodal predrago, pomanjkljivo polico za nepremičnino. Pri konkurenci pa je skoraj 40% cenejša, pa še več je zajeto v polici.
Imel sem škodni dogodek- uničen rastlinjak zaradi vetra, le ta je bil zavrnjen, ker to pa ni zajeto v polici. Neprofesionalno svetovanje…. ☹
So vzvišeni in arogantni, ne pustijo da prekineš polico pred 3,5 leti, o popustu ne želijo slišati, polico so zvišali za ca 28% v enem letu.
Zaračunajo vse odpovedne stroške ca 270 eur. Ker gospoda v toplih pisarnah lahko, v skladu z Obl. zakonikom, poznajo zakonodajo v nulo, pozabljajo pa na človeško obnašanje. Pa vem, da druge zavarovalnice lahko prekinejo tudi brez odpovednih stroškov.
Nečloveško, preračunljivo, prijazno nategovanje. To je moja izkušnja. Nikoli več Generali- TOTALNO RAZOČARAN.
2023-12-31
neznan
Google
2023-11-13
neznan
Google
K zdrava logika odpove na celi liniji...preprosto žalostno
2023-06-27
neznan
Google
2023-06-15
neznan
Google
Dne 5. 4. 2023 so me obvestili o povišanju mesečne premije dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja za okoli 30% (!!! Halo?!), ki bo začela veljati s 1. 5. 2023, torej manj kot mesec dni razlike, sami pa imajo 3-mesečni odpovedni rok, če želim zamenjati zavarovalnico. Mislim, pod nivojem, poleg tega pa sploh ne morem dobiti osebnega zdravnika (kar sicer ni njihova krivda).
2023-04-07
neznan
Google
Banda oderuška!!👎👎🤮🤮🤮🤮🤮
2023-04-07
neznan
Google
Sramota od zavarovalnice.
2023-04-06
neznan
Google
gospa ki sedi v poslovalnici sploh ni pripravljena na delo, ne želi ti narediti ponudbe, in nasploh ne razumem zakaj jo Generali plačuje saj prej odbija potencialne stranke kot kar koli drugega.
2023-04-04
neznan
Google
2023-03-21
neznan
Google
2023-02-16
neznan
Google
The worst !!! The worst service ever.... Never ever use it. !!!!!
2022-11-01
neznan
Google
Super ponudba
2022-09-23
neznan
Google
Zelo slaba izkušnja, da o asistenci ne govorim, z majhnim otrokom ostali na cesti pri +35 stopinjah z razlago da nemorejo ureditu nadomestnega avta in da naj se znajdem sam. Bravo res
2022-07-19
neznan
Google
Moje mnenje do sedaj glede kvalitete storitev zavarovalnice je nadvse pozitivna, če že ne skorajda superlativna. Resnično so vedno ali v zelo kratkem času dostopni, agenti delujejo umirjeno, strpno, prijazno in profesionalno, torej zaupanja vredno. Sem pa zapazil neodkrit kotiček in sicer dodatno zavarovanje vozila za pridobitev nadomestnega vozila v času servisa oz. popravila vozila, ki ni krit iz strani asistence.
2022-06-10
neznan
Google
Najbolj nesposobna zavarovalnica, sploh kar se tiče komuniciranja.
Ne razumejo kaj stranka od njih želi, če želi pridobiti potrdilo o zavarovalnih policah iz preteklih let, za dokazilo o vozniških izkušnjah v tujini. Oni mešajo hruške in jabolka - pravijo, da bonusa v tujino ne moreš prenesti. Ja seveda ga ne morem, niti ga ne želim, če pa je avto v Sloveniji še vedno zavarovan. Totalni nonsens! Na telefon osebe, s katero komuniciram pa se nihče ne javi. Resnično pod kritiko. Takih težav s Triglavom na primer sploh nisem imela.
2022-05-06
neznan
Google
2022-04-21
neznan
Google
Imel škodo na hrvaški nič kriv zavarovanje imel brez odbitne franšize in nazadnje bil ob 50e katastrofa .....
2022-03-28
neznan
Google
Zavarovanje avtomobila je resnično katastrofa. Če imaš škodo (se ne upošteva ali si bil zanjo kaj odgovoren ali ne - npr. kamen v šipi), plačaš odbitno franšizo, če nisi dokupil odkupa prve škode izgubiš boniteto, ne dobiš povračila dela plačanega kaska. Vse še nekako razumem. Toda potem zaradi škode izgubiš še popuste, zaradi česar je zavarovanje bistveno dražje. In to ne le prvo leto in ne le na poškodovanem vozilu, temveč te takšna škoda tepe tri leta (triletno škodno dogajanje) in to na vseh vozilih, ki jih imaš zavarovana pri tej zavarovalnici. Kljub temu, da sem (ja, žal bil) dolga leta zavarovanec pri tej zavarovalnici, očitno ne bom več. Ker škodo, če ni prav visoka, roko na srce, ob vseh teh malusih na koncu plačaš ... sam!