This is not a criticism of employees in this unit, it is more of a criticism of superiors. You cannot have an open branch in which there is one employee who still does business as if there are two in the branch. This one gets a customer who takes two devices and performs a complete service before using the device, i.e. installation of protective glass, etc. This is extremely time-consuming, it means waiting for me for 35 minutes for a simple service which, unfortunately, cannot be performed via the application. I understand that you want to do absolutely everything for customer satisfaction, but this is not the right way. What if this customer took three, four devices? Will your employee deal with it for an hour or more? Will he glue protective glasses, etc.? It is necessary to change and adapt the instructions, in case the employee is alone in the branch, he should not do this. It's vacation time, etc., but that shouldn't be an argument. I hope you will take this post as constructive criticism.
2024-06-27
Ludvik K.
Google
Absolutno obupna izkušnja prevzema DHL paketa. Stranke urejajo mobilne in fiksne priključke, se izmišljujejo, kaj bi gledali na TV, kdaj bo montaža, medtem ko naj bi čakal z njimi v vrsti na prevzem paketa? Pokličite raje DHL in jim povejte, da ne morete zagotoviti normalnega prevzema paketov in naj strankam ne omogočajo več preusmeritev paketov v vaše poslovalnice. Ali morda mislite, da ker sem že drugič v tej poslovalnici glede istega paketa, se bom odločil za vaše storitve? Glede na izkušnjo prej obratno.
2024-03-02
Leon N.
Google
2024-01-03
Razan R.
Google
2023-11-07
Vida �.
Google
Vsi bi si želeli, da bi bili v poslovalnici dve osebi. Zaradi gneče, ki je nastala je trpel zaposleni in vsi mi čakajoči. Ljudje so odhajali. Da bi ostali jih ni prepričal niti razstavljen skiro.
2023-10-10
Marko L.
Google
2023-10-10
Lemun S.
Google
2023-10-01
Greta P.
Google
Nesposobno osebje
2023-08-02
Boro T.
Google
2023-08-01
Matej S.
Google
Gospodična Maša, ki je bila danes dopoldne v poslovalnici sama, je fantastično uredila najprej s stranko pred nami, za kar je potrebovala ogromno potrpljenja in železne živce. Kljub temu je profesionalno najprej uredila z njimi in potem še z nami. Najlepša hvala - kljub dolgemu čakanju ni bila neprijetna izkušnja
2023-07-31
Marjana J.
Google
2023-07-20
Luka K.
Google
2023-07-11
vojko k.
Google
2023-06-18
Giga S.
Google
2023-06-17
Matevž B.
Google
Super ekipa katera se potrudi za stranko
2023-06-05
Vasjo R.
Google
Zdravo kupil sem nov telefon in zamenjal sem operaterja
2023-05-05
Danko
Google
V poslovalnico sem prišel z vprašanjem, v odgovor pa se je oglasil izredno nesramen prodajalec, ki je dalj časa zlival pasivno-agresijo, brez prostora za druga vprašanja ali predloge.
Slabšega odnosa in izkušnje še nisem doživel.
2023-04-26
barbara g.
Google
2023-04-25
Jure D.
Google
Prvorazredni nesposobneži ali vrhunski prevaranti?
Pri A1💩 je odgovor: DA!
Pred podpisom pogodbe osladno prijazni, takoj zatem pa arogantni, brez osnovnega odnosa do stranke. A1 ne zanima ali ima stranka čas ali ima morda službo, pri A1 stranke služimo njim. Mi smo zaradi njih in se moramo njim prilagajati, na koncu pa moramo biti še hvaležni za "kvalitetno opravljeno storitev".
2023-04-18
Just A. T.
Google
Tako žaljivega in podcenjujočega obnašanja že dolgo nisem doživel kot stranka.
Z veseljem nikoli več A1
2023-03-31
Slavko Z.
Google
Okej
2023-03-15
Mihael Z.
Google
Po neuspešnem priklopu je na obisk prišel A1 tehnik in vse poštimal. Hvala.
2023-01-03
Nejc
Google
Danes sem bil na prodajnem mestu in bi rad pohvalil oba fanta saj sta mi s skupnimi močmi pomagala rešiti težave z internetom in odlično svetovala z napotiki glede odhoda v tujino.
2022-11-11
inka a.
Google
Izredno prijazno osebje, strokovno in tudi domače okolje. Sama se vrača redno tja, pa čeprav velikokrat po pomoč na svojem telefonu. fantje in dekleta so zelo prijazni in lahko dodam, da včasih so tudi stranke neprijazne do njih-čeprav vidim, da se zelo trudijo. Vse pohvale ekipi in seveda... le tako naj gredo naprej. pridem še in jim dam za kavico. Inka
2022-11-09
Threadlicious
Google
Zelo prijazno in strokovno podkovano osebje. Vsakič znova se z veseljem vračam!