Google
Po predhodnem 100% vplačilu zelo dragih očal, so me zavajali in se sprenevedali kar mesc dni. Vedno znova so imeli raznolike izgovore, da so očala pri njih, da le teh ne najdejo, čeprav jih sploh ni bilo. Podala sem pisno, ustno in telefonsko reklamacijo, žal nikoliko nisem imela sogovorinika. Odnos po razkritju vseh dejstev ne bi komentirala javno. Želim si, da bi vodja prodaje Lucija Marendič bila bolj odzivna in poskrbela za stranke, katere celotna družina je koristila usluge optike Clarus. Zelo razočarana.
Lepo pozdravljeni in hvala za vaše sporočilo. Kot je bilo skomunicirano tudi z vodjo prodaje, smo naredi vse kar smo lahko, da smo vašo izkušnjo pri nas omilili. Na žalost smo odvisni tudi od dobaviteljev in se včasih čakalna doba očal podaljša. Prejeli smo informacijo, da je bil vaš primer urejen in zaključen v mesecu maju. Vedno smo pa vam na voljo za karkoli, bodisi dodatna vprašanja ali storitve. Hvala za razumevanje.