SpeedQueen Pralnica, Koper
Dear, Thank you for sharing your experience. We sincerely regret the issues you've encountered. Based on our many years of experience, incidents like these are uncommon as our staff is always present to assist and ensure quality service. If something seems amiss or if there's any uncertainty about using our services, we strongly encourage customers to speak with us immediately for assistance. We appreciate your feedback and look forward to the opportunity to serve you better. Best regards,
Thank you very much for the review. Best Regards
Hvala lepa za zaupanje
Thank you for the visit and review.
Thank you very much for the review!
Spoštovana, Iskreno se opravičujemo za zelo negativno izkušnjo, ki ste jo doživeli v naši pralnici. Globoko obžalujemo vsako nevšečnost, ki ste jo utrpeli. Naša največja prednostna naloga je zagotoviti odlično storitev in zagotoviti zadovoljstvo strank. Razumemo vaše razočaranje nad priporočilom našega zaposlenega. Vendar vas prosimo, da nam dovolite, da pojasnimo namen za njegov predlog. Naš zaposleni je morda odsvetoval uporabo več odej v istem pralnem stroju, da bi zagotovili optimalne rezultate pranja. Z uporabo dveh ločenih strojev bi imeli odeje več prostora za prosto premikanje, kar bi omogočilo temeljito in učinkovito pranje. Opravičujemo se, če ta pojasnila med vašim obiskom niso bila ustrezno posredovana. Namen našega zaposlenega je bil zagotoviti najboljše možne rezultate pranja. Ni bil naš namen, da bi vas nepotrebno prisilili v večje stroške. Kar zadeva drugo stranko, ki je uporabila stroj poleg vašega, se opravičujemo za morebitne nevšečnosti. Razumemo, da je to lahko še dodatno pripomoglo k vašemu nezadovoljstvu. Trudimo se vzdrževati prijetno in urejeno okolje za vse stranke, in to vprašanje bomo obravnavali, da se v prihodnosti ne bo več ponovilo. Cenimo vaše povratne informacije in resno jemljemo vašo argumentacijo. Vaša izkušnja nam bo pomagala izboljšati našo storitev in zagotoviti boljše usmerjanje našim strankam v prihodnosti. Iskreno se opravičujemo, ker smo tokrat ne izpolnili vaših pričakovanj. Upamo, da nam boste dali novo priložnost, da vam v prihodnosti služimo bolje. Če imate kakršna koli dodatna vprašanja ali skrbi, prosim vas, da se obrnete na nas. Hvala, ker ste nam posredovali to zadevo. Najlepši pozdravi, Predstavnik službe za podporo strankam
Hvala za izkazano zaupanje! Najlepši pozdravi, Predstavnik službe za podporo strankam
Hvala za izkazano zaupanje! Lp, Predstavnik službe za podporo strankam