Preveri vsa mnenja, ocene, odpiralne čase ter kontaktne podatke za Petrol, slovenska energetska družba d.d., Ljubljana,
podjetje za nafto in zemeljski plin
v
mestu ljubljana.
V Petrolu smo z vami doma in na poti. Pri nas najdete vse, kar potrebujete za brezskrbno bivanje v vašem domu ter nabor izdelkov za vas in jeklenega konjička.
Prosim vas kako naj vas kontaktiram v zvezi s prenosom elektrike.Že dva dni kličem na 0802266 in nobenega odziva.Čakam tudi po 20 in več minut
2024-01-19
Blendi R.
Google
2024-01-05
Vedran S.
Google
Veliko prostora na vrtu.
2024-01-03
Viktor Z.
Google
NE KUPUJTE PRI PETROLU!!! Njihov odgovor na kupljen robotski sesalec, za katerega je stranka že prvi dan ugotovila, da ne deluje. Izdelek je vrnila in želela takoj drugega ali vrnitev denarja, saj sesalec nujno potrebuje. Petrol pa je zmogel zgolj spodnji birokratski odgovor, da bo stranka pač morala počakati od 30 do 45 dni.
Pozdravljeni. Zahvaljujemo se vam za poslano sporočilo.
Obveščamo vas, da smo reklamacijski zahtevek, katerega vodimo pod številko ___ na Petrolovem prodajnem mestu BS MURSKA SOBOTA - PLESE sprejeli 29. 11. 2023. Ker podjetje Petrol na trgu nastopa le kot prodajalec izdelka, je bil reklamiran izdelek poslan na uradni pooblaščeni servis v Sloveniji PSC Servis Prešeren, ki bo opravil garancijski pregled reklamiranega izdelka in podal svoje mnenje o delovanju izdelka in rešitev reklamacijskega zahtevka.
Zakonski garancijski rok traja 30 dni, kateri pa se lahko podaljša za do 15 dni v primeru čakanja na rezervne dele.
Reklamiran izdelek je trenutno še v pregledu na pooblaščenem servisu. Po prejemu izdelka bomo reklamanta nemudoma obvestili o rešitvi reklamacijskega zahtevka.
Za več informacij vam z veseljem ostajamo na voljo.
Vaš Petrol
Svetovalec Nejc
2023-12-17
Andreja B.
Google
Po 3 tel. pogovoru je gospod vedel v minuti kaj želim 👍 pohvale , žal ne vem imena.
1 in 2 tel.pogovor kot bi govorila v prazno.
Vseeno sem dobila kar sem želela.
Hvala🤗
2023-12-13
luka g.
Google
2023-11-19
Igor T.
Google
Заказали тепловой насос в июле. Сначала нам не сказали, что месяц нужно ждать пока они придут посмотреть. В сентябре мы готовы были устанавливать. Но пришлось ждать месяц пока они посмотрят. В оектябре они посмотрели. Но дали договорина моё имя даже не спросив кто будет оплачивать. А собственник квартиры фирма. Потом мы ждали до ноября когда они дадут предложение на фирму. Всё время им извонили мы. Петрол о клиентах не думает и клиенты ему не нужны. В конце выяснилось, что фирме они не готовы дать рассрочку по платежу, которую предлагали в самом начале.
Мы потеряли несколько месяцев с этими разгильдяями.
2023-11-07
Tamara �.
Google
Prijazno osebje
2023-10-25
Danijel K.
Google
2023-07-02
Dusan B.
Google
2023-06-15
Goran C.
Google
Ne jemati sončne elektrarne pri njih. Meni je zelo žal, da smo jo vzeli in 10 mesecev čakali na montažo, namesto obljubljenih 4-6 mesecev. Neprofesionalen odnos, prestavljali so mi datum montaže 4 mesece, iz meseca v mesec, iz tedna v teden in se s podizvajalcem izgovarjali drug na drugega. Montažo so na koncu opravili poizvajalci od podizvajalca, ki niso poznali projekta in so postavili panele posvoje, ker bi naj bilo tako bolje. Potem pa jim je na polovici zmanjkalo pokonstrukcijskega materiala, ki bi ga naj moral podizvajalec dostaviti več. Podizvajalec je trdil, da je materiala dovolj, ampak se mora postaviti panele po načrtu. Zapletov še in še, delalo se je vedno v sobotah in nedeljah, ker so imeli mojstri samo takrat čas, pa še bi lahko našteval...
2023-06-08
Luka J.
Google
2023-06-06
Mojiceja
Google
2023-02-18
Sašo M.
Google
2023-02-01
Dimitrij C.
Google
2023-01-26
Josip B.
Google
Odlično.Čista desetka.
2022-12-30
Andrea
Google
The worst electric charging stations and user interface the world has seen. First, the app does not allow you to add a payment method after you have activated the station. Then there is no pay as you go option available - maybe there is only for Petrol card users, who are Slovenians. Then, they charge you 20€ for authorization each time you go to the charging station- this could be 2-3 times in one day depending on the length of your trip. Imagine the cost of that hold!? This money is not returned until your bank releases the payment , which could take 30 days with some foreign banks. The irony is that the actual cost of refueling is super low. This was the worst experience I have had. I will never use this service again- sadly will have to go and rent a regular petrol car if you make this impossible to use and extremely costly for foreigners.
2022-12-19
Alen P.
Google
Slaba izkušnja s službo za reklamacije.
Zaradi njim neznanega razloga ne morem verificirati telefonske številke v aplikaciji.
Na odgovor čakam že drugi teden.
P.S.
Popravljam oceno!
Na Petrolu so se zganili. Dobil sem pojasnilo razvijalca aplikacije. Moj operater je imel blokirane komercijalne številke.
2022-12-17
Tadeja R.
Google
Ni pritožb
2022-12-11
Rene H.
Google
2022-11-28
Hrvoje M.
Google
2022-11-08
Anna T.
Google
You can't charge your electric vehicle without petrol card. So, if you a tourist, then you can't charge the car. It's a quest.
2022-10-22
Mojca K.
Google
Popolno razočaranje glede vnovčevanja zlatih točk. Dolgoletno zvestim strankam ne nudijo več popusta pri električni energiji in zemeljskem plinu. So ga časovno omejili. Če si spregledal akcijo si se obrisal pod nosom. Sicer je pa zadnji dve leti s popusti katastrofa. Vsako leto jih znižujejo. V aplikaciji Moj Petrol pa to možnost še vedno ponujajo in zavajajo. To ni več moj Petrol. Nekorektni in neprijazni uporabniku. Žal.