Telemach je vrhunski ponudnik mobilnih in fiksnih storitev v Sloveniji. V ponudbi se nahajajo: naročniški mobilni paketi VEČ, televizijski paketi EON in ostalo.
Katastrofalen odnos gospodične tam. Pridem poiskati strokovno mnenje, čeprav so v bistvu oni sami zakomplicirali vse skupaj.
Brat si je kupil novi telefon Samsung S23+, v trgovini je kupil tudi ovitek in zaščitno steklo, ki so mu ga nalepili prav tam. Takrat ga nihče niti ni opozoril, da je velika možnost, da ne bo mogel uporabljati prstnega odtisa, saj bi moral za to kupiti posebno steklo, ki je namenjeno temu. Prav tako mu nihče ni povedal, da telefon že ima zaščitno folijo, ki je zaščita proti praskam.
To me niti ni razjezilo, saj v bistvu prodajalec pač ne more vedeti kateri telefon ima zaščitno folijo in kateri bo sprejel zaščitno steklo in kateri ne. Seveda je bil prodajalec res vredu, bratu se je posvetil ter mu uredil tudi druge stvari za katere ga je prosil. Tako, da vgre sa pohvala prav njemu.
Še isti dan sem poklicala v trgovino, se dogovorila, da se naslednji dan ponovno oglasimo tam, kjer mi bodo lahko podali strokovno mnenje hkrati pa tudi svetovali kaj drugega lahko storimo, saj zaščitno steklo pač telefon mora imeti.
Naslednji dan pa je bila zgodba popolnoma drugačna. Upoštevati je potrebno, da prihajamo iz drugega kraja, torej je treba računati čas, ki nam je vzet, kakor tudi strošek za gorivo, saj smo naredili cca 40 km poti (katerega seveda nihče ne povrne), zato da smo prišli po strokovno mnenje, zakaj prstni odtis ne dela..
Vendar me je razjezil odnos, ko smo prišli tja. Gospodična je bila totalno znaveličana, ne-prijazna (predvidevam, da osnovnega bontona med stranko in prodajalcem ne pozna). Niti malo ni pokazala profesionalnega odnosa, bratovo zgodobo je poslušala čisto brez kakršnega koli posluha, namesto prosim je dobil "kaaaj?" ter zaprepaden, znaveličan pogled. Vrnila je denar, čeprav se je bolj kot za vračilo denarja, šlo zato, da nam nekdo strokovno objasni zakaj ne gre nastaviti prstnega odtisa na telefonu, ki pač ne stane malo ter da tudi strokovno svetuje kaj lahko naredimo, saj zaščitno steklo pač želimo.
Seveda je po določenem času videla, da očitno ni uporabila pravega odnosa in je želela to popraviti, vendar je žal pri meni vedno prvi odziv tisti pravi pokazatelj kaj in kako.
Definitivno me tam več ne bodo videli. Neprofesionalno, in ne prijazno gospodično pa pozivam, da se začne zavedati, da je v službi, kjer ima vsakodnevni stik s strankami in potencialnimi kupci, zato bi bilo dobro, da se nauči osnovnega bontona ter se zaveda, da dokler ima kulturne, spoštljive stranke, tudi sama to upošteva in se tako obnaša. Lp
2023-06-15
thaddeus
Google
2022-01-05
Milan V.
Google
2021-12-07
Matija M.
Google
2021-10-25
Matija S.
Google
Zelo dobro založeni.
2021-02-04
Tanja F. V.
Google
2020-09-24
Ivan O.
Google
2020-06-05
tamara m.
Google
2020-01-27
Matej M.
Google
Klasicno zavajanje. Vse enako kot na spletu.
Ko pa dobis racun pa klasicno a ne to pa ni enako kot na spletu. Nekaj ste pomesali.