Telemach Leclerc Maribor

3.2 (13 mnenj)

Napiši svoje mnenje
Preveri vsa mnenja, ocene, odpiralne čase ter kontaktne podatke za Telemach Leclerc Maribor, ponudnik telekomunikacijskih storitev v mestu maribor.
Telemach je vrhunski ponudnik mobilnih in fiksnih storitev v Sloveniji. V ponudbi se nahajajo: naročniški mobilni paketi VEČ, televizijski paketi EON in ostalo.
Dostopnost
  • Dostop za invalidske vozičke: Da
  • Parkirišče dostopno za invalidske vozičke: Da
Plačila
  • Debetne kartice: Da
  • Mobilna plačila NFC: Da
  • Kreditne kartice: Da
  • ponedeljek 8. do 20. ure
  • torek 8. do 20. ure
  • sreda 8. do 20. ure
  • četrtek 8. do 20. ure
  • Petek 8. do 20. ure
  • sobota 8. do 16. ure
  • nedelja Zaprto

Prikaz na zemljevidu

13 mnenj

Google

2024-02-10T21:18:40.297Z

Google
super

2023-10-19T16:00:16.329Z

Google
Katastrofalen odnos gospodične tam. Pridem poiskati strokovno mnenje, čeprav so v bistvu oni sami zakomplicirali vse skupaj. Brat si je kupil novi telefon Samsung S23+, v trgovini je kupil tudi ovitek in zaščitno steklo, ki so mu ga nalepili prav tam. Takrat ga nihče niti ni opozoril, da je velika možnost, da ne bo mogel uporabljati prstnega odtisa, saj bi moral za to kupiti posebno steklo, ki je namenjeno temu. Prav tako mu nihče ni povedal, da telefon že ima zaščitno folijo, ki je zaščita proti praskam. To me niti ni razjezilo, saj v bistvu prodajalec pač ne more vedeti kateri telefon ima zaščitno folijo in kateri bo sprejel zaščitno steklo in kateri ne. Seveda je bil prodajalec res vredu, bratu se je posvetil ter mu uredil tudi druge stvari za katere ga je prosil. Tako, da vgre sa pohvala prav njemu. Še isti dan sem poklicala v trgovino, se dogovorila, da se naslednji dan ponovno oglasimo tam, kjer mi bodo lahko podali strokovno mnenje hkrati pa tudi svetovali kaj drugega lahko storimo, saj zaščitno steklo pač telefon mora imeti. Naslednji dan pa je bila zgodba popolnoma drugačna. Upoštevati je potrebno, da prihajamo iz drugega kraja, torej je treba računati čas, ki nam je vzet, kakor tudi strošek za gorivo, saj smo naredili cca 40 km poti (katerega seveda nihče ne povrne), zato da smo prišli po strokovno mnenje, zakaj prstni odtis ne dela.. Vendar me je razjezil odnos, ko smo prišli tja. Gospodična je bila totalno znaveličana, ne-prijazna (predvidevam, da osnovnega bontona med stranko in prodajalcem ne pozna). Niti malo ni pokazala profesionalnega odnosa, bratovo zgodobo je poslušala čisto brez kakršnega koli posluha, namesto prosim je dobil "kaaaj?" ter zaprepaden, znaveličan pogled. Vrnila je denar, čeprav se je bolj kot za vračilo denarja, šlo zato, da nam nekdo strokovno objasni zakaj ne gre nastaviti prstnega odtisa na telefonu, ki pač ne stane malo ter da tudi strokovno svetuje kaj lahko naredimo, saj zaščitno steklo pač želimo. Seveda je po določenem času videla, da očitno ni uporabila pravega odnosa in je želela to popraviti, vendar je žal pri meni vedno prvi odziv tisti pravi pokazatelj kaj in kako. Definitivno me tam več ne bodo videli. Neprofesionalno, in ne prijazno gospodično pa pozivam, da se začne zavedati, da je v službi, kjer ima vsakodnevni stik s strankami in potencialnimi kupci, zato bi bilo dobro, da se nauči osnovnega bontona ter se zaveda, da dokler ima kulturne, spoštljive stranke, tudi sama to upošteva in se tako obnaša. Lp

2023-06-15T19:55:58.784Z

Google

2022-01-05T12:17:00.199Z

Google

2021-12-07T18:09:26.566Z

Google

2021-10-25T14:29:51.977Z

Google
Zelo dobro založeni.

2021-02-04T18:13:18.537Z

Google

2020-09-24T07:15:14.874Z

Google

2020-06-05T07:22:39.753Z

Google

2020-01-27T10:56:06.788Z

Google
Klasicno zavajanje. Vse enako kot na spletu. Ko pa dobis racun pa klasicno a ne to pa ni enako kot na spletu. Nekaj ste pomesali.

2019-06-03T15:39:33.755Z

Google

2019-02-19T09:34:39.105Z

Google

2018-05-17T04:18:06.659Z

Oddaj svoje mnenje

Podobne storitve