e-DISTI d.o.o. Ljubljana
Thanks for your visit.
Spoštovani, pri nas imamo vzpostavljeno dežurno službo 365 dni na leto, zato so se naši serviserji odzvali na vaš klic v soboto (izven delovnega časa) in izvedli postopek glede na dogovor. V ponedeljek dopoldne (prvi delovni dan po klicu) je serviser na vaši lokaciji opravil ogled napake in prišel do ugotovitve, da je agregat neustrezno hlajen, ter da je prišlo do pregretja - filter je bil dobesedno stopljen. Potreben filter smo naročili še isti dan ter ga prejeli v sredo. Ste eden od mnogih, kateremu delovanje agregata predstavlja živjenjski pomen. Za ta namen imamo na zalogi več agregatov od 20kVA do 500KVA, ki jih nudimo v najem tudi ne-pogodbenim strankam. Tudi vam smo ob prvem ogledu lokacije ponudili dostavo našega nadomestnega agregata, katerega ste zavrnili. Prav tako ste ob zadnjem kontaktu zavrnili možnost, da se vaš agregat odpelje v našo delavnico, kjer izvajamo večja popravila na motorjih. Vaše sporočilo o neodzivnosti in odgovor, da ste težavo z agregatom rešili drugače, razumem zgolj kot izogibanje plačilu naročenih delov in intervencijskega servisa. Mi smo zadovoljni, da ste zadevo rešili. V kolikor je rešitev plod vašega znanja, pa vas vabimo na razgovor za delo, saj dobre serviserje zelo cenimo. Sebastjan Lavrič