Naše izkušnje s podjetjem so bile zelo negativne.
Srečali smo se z neprofesionalnim odnosom do strank. Podjetje ni izkazalo ustrezne ravni profesionalnosti v komunikaciji. Dogovorjeni roki so bili večkrat preseženi, kar je povzročilo zamude v našem projektu. Izdelki so bili polni napak in niso bili ustrezno testirani pred dostavo. Zaposleni so delovali nezainteresirano za reševanje težav, ki smo jih imeli. Poleg tega se je projektna ekipa pogosto menjavala, kar je povzročilo ponavljajoče se začenjanje iz nič, kar je bilo zelo utrujajoče. Na podlagi zgoraj naštetega podjetja ne priporočamo.
2024-07-30
neznan
Google
Slabo ravnanje z zaposlenimi ne vpliva le na delovno okolje, temveč tudi na kakovost storitev, ki jih lahko ponudi strankam. Zanesljivost je ključna v IT-industriji in podjetja, ki ne morejo obdržati svojih zaposlenih, težko zagotavljajo stabilne in kakovostne storitve strankam.