KOLPA Proizvodnja in predelava plastičnih mas, d.o.o. Metlika
As per our agreement with the buyer, the planned loading date was set for Thursday, June 29th. Unfortunately, we cannot influence the fact that you arrived a day earlier. At our company, we place great emphasis on maintaining our commitment to meeting agreed-upon deadlines and ensuring prompt service for our valued customers. We apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding in this matter.
Spoštovani g. Emil, Iz vašega komentarja težko enoznačno zaključimo primer. Vsekakor bi potrebovali več podatkov o vašem nakupu, da vam lahko damo nedvoumen odgovor. Reklamacijska služba obravnava vsako prijavo o manjkajočem blagu, vendar od vas nismo prejeli pismene prijave ali računa za nakup. Če ste kupili nov izdelek v originalni embalaži, vam manjkajoči del pripada brezplačno. V kolikor ste plačali servisno vrečko, verjamemo, da za to obstaja razlog, ki ga v komentarju niste navedli. Če ugotovimo, da ste morali plačati neupravičeno, vam bomo denar vrnili. Prosimo, da nam pošljete račun o nakupu in sporočite, ali ste prejeli izdelek v originalni embalaži. Reklamacijo lahko oddate tukaj: https://www.kolpasan.si/sl/prijava-reklamacije.