ITS Intertrade, IT storitve d.o.o.

Its Intertrade, it storitve d.o.o.

4.0 (94 mnenj)

Napiši svoje mnenje
Preveri vsa mnenja, ocene, odpiralne čase ter kontaktne podatke za ITS Intertrade, IT storitve d.o.o., računalniška podpora in storitve v mestu ljubljana.
Pooblaščeni servis za ASUS, DELL, FUJITSU, GOPRO, TESLA, DJI. AVIGILON video nadzor.
Dostopnost
  • Dostop za invalidske vozičke: Da
  • Parkirišče dostopno za invalidske vozičke: Da
Možnosti storitev
  • Spletne rezervacije: Da
  • Storitve na kraju: Da
  • ponedeljek 8. do 16. ure
  • torek 8. do 16. ure
  • sreda 8. do 16. ure
  • četrtek 8. do 16. ure
  • Petek 8. do 16. ure
  • sobota Zaprto
  • nedelja Zaprto

Prikaz na zemljevidu

94 mnenj

Google
Zelo strokovni 👍🏻

Hvala!

2024-02-12T11:55:00.320Z

Google
Hitri servis, zelo zadovoljna.

Hvala!

2024-02-09T06:30:02.895Z

Google
Lep spoštljiv odnos do stranke brez vzvišenosti znajo razložiti zadeve in tudi odzivnost v komunikaciji in popravilu je odlična.

Hvala!

2024-01-25T11:58:22.697Z

Google
Dober racunalniski servis, z lo strokovni

Hvala!

2023-12-06T06:44:26.430Z

Google

Hvala!

2023-11-14T18:30:12.555Z

Google
Ne dajem eno zvezdico samo zaradi prijaznost zaposlene, profesionalno komunikacijo, pa dokaj hitra obravnava. Glede diagnostiko/servisiranje pa zelo neprofesionalno. Na servis sem dal Asus prenosnik. Naredili so diagnostiko in povedali da je 100% LCD. Sem povedal da zamenjajo. Naslednji dan so rekli da je tudi kabel v okvari. Sem vprašal če so testirali, in so rekli da so testirali razlicne primere uporabe in da je kabel tudi v okvari. Sem rekel da zamenjajo tudi kabel. Par dni pozneje rečejo da je nekaj drugo v okvari, in da dvomijo v smiselnost popravila. Update: Ni mi bilo povedano kot tukaj, da je razlog da se kabel skuri. Edino mi ni jasno, ce ste rekli da ste testirali z novim LCD in da deluje, pa potem kabel, pa na koncu ispade da se kabel skuri.. Mene moti to, da sem pricakoval kot pooblasceni Asus servis, da se opravi diagnostiko (saj to cilj diagnostike) da se testira in se pove takrat ko je ugotovena tezava, ne pa vedeževanje.

Pozdravljeni, žal nam je, da ste imeli negativno izkušnjo, vendar razumite, da je izvor okvare na vašem računalniku na matični plošči, kar bi bilo nemogoče ugotoviti glede na vrsto napake in rezultatov testov. Enostavno povedano, matična plošča je skurila kabel in ekran. Napako seveda lahko odpravimo, vendar glede na starost računalnika popravilo s finančnega vidika ni smiselno. Lep pozdrav, ITS

2023-11-10T21:46:29.998Z

Google

Hvala!

2023-10-21T06:29:58.161Z

Google
Odlicno in hitro opravljen servis Priporocam !!

Hvala!

2023-09-26T05:50:00.343Z

Google

2023-09-15T11:27:51.090Z

Google
Zelo slab servis

2023-09-15T11:26:59.281Z

Google
Brez besed. Ne priporočam..

2023-09-15T11:26:13.494Z

Google
Katastrofa..Oglašujejo garancijska in izvengarancijska popravila GoPro kamer in tu se tudi zaključi (pri oglaševanju). Sem jih kontaktiral za menjavo zadnjega stekla (torej max. 50€ kot sem dobil tudi ponudbe pri drugih servisih) in mi odpišejo, da se to ne splača in da najboljše kupit novo kamero (500€).. Vglavnem, ne priporočam tega servisa saj so nezanesljivi in ne preveč prijazni.

2023-09-15T11:22:23.356Z

Google

Hvala!

2023-08-23T15:41:42.115Z

Google

2023-07-07T07:40:01.491Z

Google
Najbolj hiter servis, ki sem ga kdajkoli doživela, res brzinsko, tudi zelo odzivni, te obveščajo in lepo razložijo, če kaj ni jasno.

Hvala!

2023-07-04T11:47:26.665Z

Google
Hitra in strokovna pomoč

Hvala!

2023-06-12T05:41:13.455Z

Google

2023-05-26T11:09:33.920Z

Google
5. 12. 2022 sem pri njih pustil star prenosnik znamke Asus, da ga pregledajo in očistijo ter zamenjajo termalno pasto. Dobil sem odgovor, da je potrebno zamenjati ventilator in da je rok dobave en mesec. Ta rok dobave se je "čudežno" podaljševal do 28. 2. 2023 (torej slabe tri mesece!), ko sem dobil odgovor po elektronski pošti (seveda sem pred tem sam moral klicati in pisati, da je sploh bil z njihove strani kak odziv): "Pozdravljeni, dobavitelj je sporočil, da ventilator ni več dobavljiv. Žal drugih opcij nimamo. Prosimo sporočite, ali še zmeraj menjamo termalno pasto. Za nastalo nevšečnost se iskreno opravičujemo." Odzval sem se, da bom prišel po prenosnik in, da ne potrebujem več nobenih njihovih storitev. Nato sem dobil naslednje sporočilo: "Stranka se za popravilo aparata ni odločila. Aparat je vrnjen v enakem stanju. Ob prevzemu se plača diagnostika 20€ z DDV. Plačilo je možno le s kartico ali po predhodni ponudbi. Prevzem je možen le z nalogom, ki ste ga prejeli ob oddaji vaše naprave." Torej, če povzamem: v treh mesecih niso naredili popolnoma nič razen diagnostike (če), za katero so mi na koncu še zračunali 20 eur. Hvala lepa za tak servis, ki poskrbi, da je stranka na prvem mestu! Odgovor na vaš komentar: Ne gre se za to, da bi delali pro bono, ampak za odnos. Če bi bil vaš odnos korekten, bi vam z veseljem plačal za pošteno opravljeno delo. Tako, pa se počutim ogoljufanega. Saj sploh ne vem, če ste kaj delali na prenosniku, ker je moje laično mnenje, ki sem vam ga zaupal, ko sem prenosnik prinesel na servis, enako kot ugotovitve vaše "kompletne diagnostike". Edino pozitivno presenečenje je to, da ste tukaj bliskovito odzivni, kar pa se za vaše komuniciranje s stranko ne more reči. Kar se pa rezervnih delov in starosti računalnika tiče in vašega truda, vas kmalu obvestim kaj porečejo na drugem servisu glede tega. V treh dneh so mi na drugem servisu sčistili ventilator, notranjost prenosnika in zamenjali termalno pasto in to po zelo razumni ceni. Naj poudarim, da je njihova diagnostika pokazala, da ventilatorja sploh ni potrebno zamenjati, le očistiti in podmazati. Toliko o tem. Tako, da lahko komu drugemu hlinite vašo lažno poštenost in prizadevnost. Goljufija je kaznivo dejanje.

Pozdravljeni, žal nam je, da ste imeli z nami negativno izkušnjo. Na vašem računalniku je bila opravljena kompletna diagnostika, prav tako smo se potrudili pri iskanju rezervnih delov, ki niso več dobavljivi zaradi starosti računalnika. Če bi delali pro bono, žal podjetje ne bi moglo obratovati. Hvala za razumevanje in lep dan še naprej.

2023-03-04T13:01:14.384Z

Google
Katastrofalen servis. Nihče nima pojma o ničemer. Iz delno delujočega računalnika naredijo ne delujoč računalnik. Vse kar znajo je samo zamenjati matično ploščo. Če imate izbiro peljite računalnik drugam ne na ta servis!!!

g. Luka Škof, v kolikor s strojno opremo računalnika ni nič narobe, le-te žal ni možno popraviti. V vašem primeru je v okvari programska oprema, kar ni stvar garancije. Enako velja, če je napaka posledica nepravilne uporabe produkta.

2023-02-01T14:04:48.353Z

Google
The worst service ever!!! They STOLE my battery cable and screws when they extracted the battery from my computer. First, they adressed my problem as 'expired battery' after I told them multiple times that I spoiled liquid on my computer. Second, they said everything is fine with the keyboard, when I knew a few keys were not working. Third, they ACCUSED ME of not telling them what my problem is, instead of admitting that it was worker's fault of wrongly addressing the problem. And at the end, when I decided not to buy a battery from their store, but just have it removed, they stole my battery cable and few screws. So please, check your devices and make sure you have everything inside AFTER letting them perform anything. I am sure they get away with a lot of these things, because they just give you a closed machine and claim that all is good.

2023-01-19T18:55:16.289Z

Google
Ko pokličeš servis, upaš, da boš dobil točna navodila, kako uveljaviti garancijo za svoj primer. Gospa, kateri sem po telefonu povedala model svojega prenosnika Dell, da izvem o postopku servisiranja, niti ne pomislila, da bi mi sporočila, da ne vsi modeli sprejemajo na njihovem servisu. Rekla je samo, da naj jim prenosnik pošljem po pošti ali ga pripeljem v Ljubljano. Seveda bolj zanesljivo, da pripeljem. Delavnik imajo kot vsi. Torej, čakam dva tedna, da pride prilika, da lahko grem od službe, vozim 40 min do Ljubljane in...ko ji izročim prenosnik v upanju na popravilo, mi reče.."Joj, ta model sploh ne popravljamo, morate poklicati drugi servis, da pridejo k vam na dom. Se opravičujemo..." Lepo prosim! Človek mora zapraviti denar in čas zaradi takih neodgovornih delavcev, ki si jim sploh ne ljubi ukvarjati s strankami. Svetujem, da ko jih kličete, stokrat ponovite kaj točno potrebujete, da bodo vsaj malo pozorni na informacije, ki jih posredujejo.

Pozdravljeni, za napako se iskreno opravičujemo.

2022-12-19T09:47:33.490Z

Google
Very positive, the service takes only a few days to repair my comp. Parking space is also a great thing.

2022-12-12T06:24:35.607Z

Google
V ponedeljek sem peljal Laptop v garanciji na servis, saj je prenehal delati, baje je šla matična plošča. Zadevo so diagnosticirali, naročili nadomestni del in popravili v 2 dneh, tako da sem lahko že v sredo šel laptop prevzeti. Ponekod pa se takšne zadeve (tudi v garanciji) zavlečejo za slab mesec. Skratka top

Hvala!

2022-12-08T15:10:01.492Z

Google

2022-12-03T09:21:22.684Z

Google
Vse urejeno, kot dogovorjeno

Hvala!

2022-11-17T14:19:14.612Z

Oddaj svoje mnenje