Mlacom d.o.o.
Spoštovani, Zadeva je z naše strani bila obravnavana "v rokavicah" ker se pač pričakuje napad v takšnih primerih. Nihče vam tako absolutno NI rekel, da se lažete, čeprav ste to sicer hoteli slišati. Vsaj 5x je bilo prijazno in mirno pojasnjeno, da tega natolcevanja ne bomo komentirali. V detajle vam je bilo samo prijazno pojasnjeno, da pač način kako tipkovnice pridejo na trg ne dopušča pomešanja med njimi, saj je na vsaki tipkovnici serijska št. in vsako naročilo serije je delano za določenega distributerja. Dan je bil še prijazen nasvet kako zamenjati tipkovnico, če vam ne ustreza. Kopiran email, ki ste ga prejeli kot naš edini odgovor, ko je še proizvajalec dodatno preveril situacijo. Oglasili ste se sicer mesec in pol po nakupu, info le v oris okoliščin. Delamo dobro in korektno, že 35 let. S spoštovanjem, Mlacom ---------- Spoštovani, Škatla v kateri ste dostavili tipkovnico se ujema z našo serijo tipkovnic. Serijska številka na tipkovnici pa se ne ujema z našo dobavo. Vsaka serija je delana po naročilu za določenega distributerja z dobavo več mesecev, Ducky namreč ne dela na zalogo. Še nikoli se nam ni zgodilo, da se tipkovnica ne bi ujemala z embalažo. Točnega modela tipkovnice (red), ki ste nam ga prinesli mi tudi nismo nikoli prodajali, imeli smo samo silent red. Zaradi vsega naštetega smo se za info obrnili na proizvajalca Ducky. Proizvajalec pravi, da je glede na serijsko številko bila kupljena na Casekingu ali Funkeys. Če vam stikala niso všeč svetujemo, da se za menjavo (z originalno škatlo) obrnete na prodajalca. Tipkovnica vas čaka za prevzem, jo lahko prevzamete. Odgovor od Ducky: Good day Jaka, I got an update from our production team--it seems like the product came from either Caseking or Funkeys Therefore please inform the customer to report the RMA to the vendor. Lep pozdrav/Best regards