Hvala :)
Spoštovani. Mi je žal za vašo slabo izkušnjo. Imamo tedensko nove menije (7 menijev), ker se je to pokazalo kot najboljša rešitev v času večjega obiska. Vsekakor imajo stranke na voljo povedat kaj bi želeli, saj je med gosti veliko oseb z različnimi alergijami in kulinaričnimi posebnostmi. Ne glede na vašo oceno se vam zahvaljujemo za obisk.
Hvala za obisk
Spoštovani. Se zahvaljujemo za obisk in se še priporočamo.
Hvala za vašo oceno. Dobrodošli še kdaj.
Spoštovani. Se zahvaljujemo za obisk in se še naprej priporočamo.
Spoštovani. Me veseli, da ste bili zadvoljni. Se zahvaljujemo za obisk in se še priporočamo.
Hvala in upamo, da se še vidimo. Dobrodošli.
Se zahvaljujemo.
Hvala :)
Se zahvaljujemo za lepo mnenje vendar slike žal niso iz našega gostišča.
Hvala :)