Ram 2, Servis
Zahvaljujemo sem vam za oddano mnenje in odlično oceno. Veseli nas, da ste bili z nami zadovoljni in vam želimo lep dan.
Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje in izkazano zaupanje. Želimo vam lep dan.
Hvala za oddano mnenje in zelo dobro oceno. Zelo cenimo povratne informacije naših uporabnikov. Želimo vam lep dan.
Zahvaljujemo se vam za vaše mnenje in odlično oceno. Veseli nas, da ste bili z našimi storitvami zadovoljni.
Hvala za vaše mnenje in odlično oceno.
Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje. Žal nam je, da ste imeli slabo izkušnjo s popravilom pri nas. Popravilo telefona v garanciji je bilo v skladu s pravili, ki nam jih nalaga proizvajalec, zavrnjeno zaradi mehanske poškodbe.
Hvala za oddano mnenje. Za omenjeni telefon je bilo ugotovljeno, da je bil v stiku z vlago/vodo zato je bilo v skladu z merili proizvajalca garancijsko popravilo zavrnjeno.
Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje. Veseli nas, da ste bili s popravilom zadovoljni. Želimo vam lep dan.
Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje. Žal nam je, da ste imeli z nami slabo izkušnjo. Ker nam je zadovoljstvo naših strank pomembno vas prosimo, da nam sporočite razlog za vaše nezadovoljstvo na mail naslov servis@ram2.si, da lahko primer še enkrat preverimo in poiščemo ustrezno rešitev. Zahvaljujemo se vam za razumevanje in vam želimo lep dan.
Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje. Žal nam je, da ste imeli slabo izkušnjo s popravilom pri nas.
Zahvaljujemo se vam za odlično oseno in vam želimo lep dan.
Mnenje naših strank nam je zelo pomembno zato nas veseli, da ste bili zadovoljni z nami. Želimo vam lep dan.
Zahvaljujemo se vam za odlično oceno. Veseli nas, da ste bili z nami zadovoljni.
Zahvaljujemo se vam za odlično oceno. Veseli nas, da ste bili z nami zadovoljni.
Zahvaljujemo se vam za odlično oceno. Veseli nas, da ste bili z nami zadovoljni.
Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje. Žal nam je, da ste imeli slabo izkušnjo s popravilom pri nas. Ker nam je zadovoljstvo naših strank pomembno in ker servisnega naloga na na vaše ime ne najdemo, vas prosimo, da nam sporočite št. servisnega naloga in razlog za vaše nezadovoljstvo na mail naslov servis@ram2.si, da lahko primer še enkrat preverimo in poiščemo ustrezno rešitev. Zahvaljujemo se vam za razumevanje in vam želimo lep dan.
Zahvaljujemo se vam za odlično oceno. Veseli nas, da ste bili z nami zadovoljni. Želimo vam lep dan.
Veseli nas, da ste bili z našimi storitvami zadovoljni in vam želimo lep dan.
Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje in odlično oceno. Veseli nas, da ste bili z nami zadovoljni.
Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje. Žal nam je, da ste imeli slabo izkušnjo s popravilom pri nas. Ker nam je zadovoljstvo naših strank pomembno in ker servisnega naloga na na vaše ime ne najdemo, vas prosimo, da nam sporočite št. servisnega naloga in razlog za vaše nezadovoljstvo na mail naslov servis@ram2.si, da lahko primer še enkrat preverimo in poiščemo ustrezno rešitev. Zahvaljujemo se vam za razumevanje in vam želimo lep dan.
Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje in vašo oceno. Veseli nas, da ste bili s servisno storitvijo zadovoljni. Želimo vam lep dan.