Hvala za odlično mnenje. Plami d.o.o., Bogdan
Hvala lepa za odlično mnenje, rad pomagam. Lep dan, Plami d.o.o., Bogdan
Pozdravljeni, cena je bila večja zaradi vgradnje iztrošenega rezervnega dela, ki se je ugotovilo med servisiranjem oljnega gorilnika in se zamenjave ni dalo vnaprej predvideti. Hvala za razumevanje. Plami d.o.o.
Hvala za odlično mnenje in za vašo prijaznost. Z odličnim pozdravom, Plami d.o.o.
Najlepša hvala za odlično mnenje in za korekten odnos. Želim vam zdravo, srečno in uspešno novo leto 2023. Plami d.o.o., Bogdan
Spoštovani g. Murn, Zahvaljujem se vam za odlično mnenje, želim vam vesele praznike in srečno novo leto 2023. Lp Plami, d.o.o., Bogdan
Stranke pred naročilom storitve naprošamo, da se pozanimajo o ceni in načinu dela, da kasneje ne pride do nesporazuma in takih nepotrebnih pritožb. Večina naših stalnih dolgoletnih strank nas na letne servise gorilnikov naroča vsako leto in odlično sodelujemo. Plami d.o.o.
Hvala lepa za odlično oceno, lep dan vam želim. Plami d.o.o., Bogdan
Za vsako našo storitev računamo eno uro dela in potne stroške, kar je jasno napisano v pogojih dela. Pri stranki smo se zamudili tri ure, zaradi kompleksnosti dela, zaračunali pa samo eno uro. Stranki smo se hoteli vrniti z ustreznim ključem, vendar se stranka ni strinjala s tem, zato je zelo nekorektno, da stranka tukaj trosi laži in nam dela škodo. Plami d.o.o.