Armurerie de confiance, son personnel est à l’écoute et travail au mieux pour ses clients.
Je les recommande !
2023-10-16
Jonh D.
Google
Dostava narucenog na vrijeme.
2023-08-08
Ive M.
Google
Profesional and fast delivery. Thank you for gift/t-shirt!
2023-08-04
Mihael S.
Google
Odzivni
2023-03-14
Matej F.
Google
NO ISSUES AT ALL. Great shop, I will return. Awesome delivery speed.
2022-11-29
Andreja H.
Google
Vsi strokovni vsi prijazni
2022-08-28
Ivano S.
Google
Exellent store in Europe. Thay ship to Croatia parcels.
2022-06-22
Marko L.
Google
V 365 plus prodajajo taktično opremo izbranih brandov, ki je drugod ne boste dobili. Imajo precej izbire tudi pri dodatkih za orožje. Proizvajajo pa tudi svoje SAPI plate iz hardoxa 500, ki so prevlečene z nanosom proti razprševanju krogel ob morebitnem zadetku👍
2022-03-06
Teodor �.
Google
Great store!
2021-08-03
Lodewijk H.
Google
2021-07-09
Blaž S.
Google
Super ekipa in veliko piškotkov in igrač za malo večje otroke.
2021-04-06
Branko V.
Google
2021-02-05
Aljaž B.
Google
Zelo neprofesionalen odnos do stranke in neprijetna izkušnja pri uveljavljanju garancije:
1. 31.8 se izključno z namenom, da bom dal svetilko v garancijo pripeljem iz 70km oddaljenega kraja na lokacijo trgovine ob 15.20 (delovni čas imajo do 16.00). V trgovini ni nikogar, nihče se ne oglasi na zvonec, niti na telefonsko številko (kličem večkrat). Počakam 20min pred trgovino, na koncu nihče ni prišel. Včeraj se ponovno oglasim v trgovini, kjer prodajalki povem, da sem bil zadnjič pri njih in nikogar ni bilo. Prodajalka se vede osorno in ne želi ponuditi opravičila in trdi, da je v njihovih prostorih vedno nekdo oz., da se vedno oglasijo na telefon (vede se, kot da sem si stvar izmislil). Prav tako jo prosim, če grem lahko pogledat v zgornje nadstropje kakšno imajo ponudbo in mi reče, da to ni mogoče, ker "gor neki majo" (prav tako jo prosim za kak katalog - odgovor: “Sj mate use na spletu ...”).
2. uveljavljanje garancije: l. 2014 sem prvič kupil Olight svetilko, ki je bila naslednje leto dana v garancijo (takrat še zelo profesionalen odnos in hitro rešena zadeva). Letos svetilka zopet crkne (kljub temu, da sem jo v zadnjih 5 letih uporabljal zelo malo), zato želim uveljavljati 5 letno tovarniško garancijo. Od 365+ d.o.o. dobim odgovor, da tovarniška garancija ne velja več, ker začne rok za garancijo tečti od dneva nabave s strani trgovine (od Olighta), na pa datuma mojega nakupa. Kaj je potem smisel Olight 5 letne tovarniške garancije, ki mi jo je ob nakupu oglaševal prodajalec, če ne velja od datuma ko sem jaz kupil svetilko?? Prav tako mi najprej preko emaila napišejo, da svetilka enkrat ni bila v garanciji in da imajo oni vse garancije "skrbno zabeležene" (nato sem jim preko starih email sporočil z njimi dokazal nasprotno)
Prodajalka že včeraj pove, da tudi če želim uveljavljati tovarniško garancijo, moram jaz kontaktirat Olight, da se oni s tem ne ukvarjajo, edino kar nudijo je 1 letna garancija, ostalo je vse "na stranki" (čeprav so licensed Olight dealer).
Če se že greste neko trgovino, ki prodaja "profi" svetilke in ostalo robo, potem bi od vas pričakoval, da stojite za kvaliteto izdelkov, ki jih prodajate, obenem pa tudi verjamete v optimalno rešitev morebitnih problemov, ki jih lahko prinesejo garancije, reklamacije ipd.
Sam z veseljem kupim neko stvar v slovenski trgovini, četudi plačam višjo ceno, z razlogom svetovanja, prijaznega pristopa do stranke, morebitne garancije ipd. Ampak ko pa naletim na tak odnos, me pa to samo še bolj prepriča v nakup pri neki no-name tuji trgovini, ki enako robo prodaja ceneje.