Hvala
Pozdravljeni, žal nam je, da ste imeli slabo izkušnjo. Ker se želimo podobnim situacijam v prihodnje izogniti, bi vam bili hvaležni za informacijo o uri vašega obiska v trgovini. Trgovina je namreč varovana z videonadzornim sistemom kjer je situacijo mogoče preveriti in na podlagi ugotovljenega po potrebi ukrepati.
Bi pojasnili s čim niste bili zadovoljni, da bi izboljšali interakcijo?
Reklamirali ste izdelek za katerega niste imeli računa. Smo ga kljub temu prevzeli v pregled. Pisno smo vas po elektronski pošti pozvali, da se opredelite ali uveljavljate garancijo ali stvarno napako. Ker se niste odzvali na sporočilo, smo vas kontaktirali še preko sms. Ker ste dejali, da elektronske pošte niste prejeli, smo vam jo preposlali ponovno in vas o tem obvestili preko sms. Vzeli ste si dan časa, in nam poslali sms, da elektronske pošte niste prejeli. Zato smo vas poklicali po telefonu in vas seznanili z vsebino in razložili kaj in kdaj je garancija in kaj pomeni uveljavljanje stvarne napake. Na dejstvo, da elektronske pošte ne prejmete, mi ne moremo vplivati, 3x vam je bila z naše strani dostavljena, kar je mogoče preveriti. Tega dejstva niste bili pripravljeni sprejeti in ste to tudi jasno izrazili. Kakorkoli, za nadaljni postopek reševanja reklamacije bi morali samo odgovoriti katero vrsto potrošniških pravic uveljavljate - garancijo ali stvarno napako in reklamacijo bi zaključuli vam v prid. Povedano vam je bilo, da si lahko vzamete čas, stvari preverite in sporočite kasneje. Vaša odločitev je bila, da od reklamacije odstopate. Glede kvalitete izdelkov - sodite lahko le izdelek, ki ste ga uporabljali. Kakšna je kvaliteta izdelkov blagovne znamke Satisfyer pa naj presodi vsak sam.
Gospod, je razlog za slabo oceno vaša neutemeljena reklamacija?
Hvala 😊 Pa veliko užitka z izbranimi izdelki 😉
Nas veseli, da ste zadovoljni 😊 Pa veliko užitka!
Gospod, z vsem spoštovanjem, ampak če ste bili kdaj opozorjeni, potem ste bili naprošeni, da ne jemljete sami izdelkov iz embalaže. Za to obstajajo med drugimi tudi higienski razlogi. Vse izdelke vsaki stranki vedno brez problema pokažemo in predstavimo pri prodajnem pultu in tudi vam smo zagotovo jih. Če vas moti dejstvo, da osebje spremlja kupce v trgovini, se vam opravičujemo. Tovrstne trgovine niso hipermarketi kjer so kupci prepuščeni samim sebi ampak je osebje v trgovini tam zaradi vas v pomoč in nasvet. Vam to očitno ne ustreza.