Google
Dne 28.2.2024 ob 18:30 smo vstopili v trgovino kjer običajno kupujemo kavo za podjetje. Maša prisotnost je zmotila trgovkino dopisovanje po telefonu. Konsmo že izbrali svoje običajne zaloge kav smo jo vprašali če ima eno določeno kavo. Dobili smo precej odrezav odgovor in vprašanje: Davčna?” Ko ji je mož rekel da bi mi še kaj izbrali, če dovoli, se je spravila nanj z besedami, da ni treba bit nesramen!? Trgovka, lahko bi nam bila hči, stranki ki pride nekaj kupit da do znanja da jo moti. Očitno ima bolj pomembno delo od nadležnoh kupcev kave. Nikoli več ne stopim not, hvala lepa.
Spoštovana gospa Fiket,
iskreno se opravičujemo za nedavno izkušnjo, ki ste jo imela v naši trgovini. Pri Tuttocapsule Slovenija smo jasno opredelili pravila in protokole, ki jih morajo naši zaposleni upoštevati pri delu s strankami.
Hvala vam za vaš komentar in vas obveščamo, da smo že ukrepali na podlagi njega in obvestili ustrezno osebo v naši organizaciji. Ponovno se vam opravičujemo za neugodnost in vam zagotavljamo, da bomo storili vse potrebno, da se podobne situacije ne bodo več ponovile v prihodnosti.
S spoštovanjem,
Uprava Tuttocapsule Slovenija