EPL
Hvala za lepo oceno :)
Hvala za lepo oceno :)
Thank you Gregory :)
Hvala za oceno. Vaše mnenje smo posredovali prodajalcem.
Pozdravljeni. Hvala za vaše mnenje. Nam lahko prosim zaupate kaj vas je tako močno zmotilo? Kaj ste želeli oz. niste dobili? Hvala.
Hvala za lepo oceno :)
Pozdravljeni. Nam lahko več zaupate o podeljeni oceni? Hvala
Pozdravljeni. Hvala za lepo oceno :)
Pozdravljeni. Hvala za lepo oceno. Vaše mnenje je bilo posredovano kolegu v servisu. Hvala :)
Pozdravljeni. Da ne bo izgovorjenih preveč nepotrebnih besed predlagamo da prinesete kabel nazaj v trgovino, da ga pregledamo in po potrebi zamenjamo.
Pozdravljeni. Hvala za vaše mnenje. Prodajalec vas je postregel korektno. Nikakor nam ni v interesu, da bi stranke "vrgli iz trgovine". Kot ste sami povedali polnjenje in prenos podatkov deluje. Verjetno je napaka nekje drugje. Predlagam, da preverite še morebitne posodobitve avdio sistema v avtomobilu. V večini primerov je napaka bila odpravljena s posodobitvijo sistema na uradnem servisu znamke vašega avtomobila. Hvala
Hi. Could you tell us what was the main reason?
Pozdravljeni. Žal nam je, da nismo zagotovili vaših pričakovanj. Nam lahko sporočite kaj vas je tako razočaralo? Hvala
Hi Tom. Thanks for 5 stars ;) we appreciate it.
Hi. Could you be please more specific? What was so terrible?
Pozdravljeni. Kaj pa vas je zmotilo? Vaša kritika ni ravno najbolje utemeljena.
Pozdravljeni. V našem interesu je, da vsaki stranki pomagamo. Na podlagi le slabe ocene žal ne moremo vedeti kako vam pomagati oz. sprejeti vašo kritiko.