Google
Tako slabe izkusnje s popravilom racunalnikam se nisem imel. Nedavno mi je zacel slabse delovati in se sesuvati osebni racunalnik, ki sem ga sam sestavil, odnesel sem ga na diagnostiko. Povedali so mi, da ne deluje maticna plosca in bo popravilo stalo 200 eur. Po opravljeni diagnostiki sem popravilo zavrnil, saj je dejanska cena maticnih plosc (generacija, ki jo uporablja moj racunalnik), od 70 do 100 eur. Po zavrnjenem popravilu, sem ob prihodu domov ugotovil, da je bil racunalnik nazaj sestavljen napacno, namerno je bil izklopljen napajalni kabel za maticno plosco in napajalni kabel za graficno kartico (za vse, ki ne veste, brez napajanja graficne kartice bo na ekranu racunalnika tema) zato, da bi mislil, da je racunalnik dokoncno odpovedal in se premislil ter placal popravilo. Ker se s sestavljanjem racunalnikov ukvarjam ze vrsto let, sem s pomocjo nekaj odvecnih komponent, ki jih imam doma ugotovil, da tezava ubistvu sploh ni v maticni plosci ampak v SSD disku, ki stane 20 - 50 eur in se ga zamenja v 2-eh minutah. Ce ne bi imel osnovnega znanja o racunalnikih, bi verjetno placal popravilo v vrednosti 200 eur za nekaj, kar me je v resnici stalo 35 eur. Verjamem, da to delajo vsem, ki se na racunalnike ne spoznajo, saj lahko preprost odklop kabla znotraj racunalnika povzroci, da racunalnik sploh vec ne deluje in je stranka primorana placati popravilo. Najslabsa izkusnja, mocno odsvetujem!
**EDIT** : Odgovarjam na vaso reakcijo... Za samo diagnostiko ste mi na zacetku povedali, da bo cena prisla nekje okoli 50-70 eur, kar je sicer veliko za to, da zagolj preverite ce vsaka komponenta deluje, ampak vsako podjetje ima svojo ceno in jaz sem v to ceno privolil. Fatom sem po opravljeni diagnostiki bil pripravljen placati dogovorjeno ceno diagnostike kljub temu, da se nisem odlocil za popravilo pri vas oni pa so mi zatrdili, da to ni potrebno. Sklepam, da je bilo temu tako, ker ste bili pri diagnostiki neuspesni. Prosim, da ne govorite, ces, fantom nisem pustil niti za kavo, saj so mi sami povedali, da ne zelijo nikakrsnega placila. Diagnostika ocitno tudi ni bila opravljena temeljito, razumem, da je to obsezno delo in ni enostavno, zato sem bil tudi pripravljen placati ceno 50 -70 eur, ampak ce sem zmogel jaz, s povprecnim znanjem o racunalnikih mislim, da bi lahko zmogla tudi za to specializirana ekipa.Do poskodovane komponente niste prisli zato pa ste se tudi odlocili, da mi ne boste racunali. Do tukaj nimam nobenih pripomb in odreagirali ste profesionalno in posteno. Problem je nastal, ko sem doma racunalnik odprl in ugotovil, da sta odklopljena napajalni kabel za maticno plosco in graficno kartico. Vecina ljudi, ki na popravilo odnese svoj racunalnik, nima osnovne podlage in znanja o racunalnikih in bi bila nezmozna racunalnik spraviti nazaj v delujoce stanje. Ce je prej racunalnik pocasneje deloval in se obcasno sesul, se sedaj ni niti prizgal. Ne bom se niti spuscal v to temo, da ste nazaj privili pol vijakov, ravno tako, da je vse drzalo skupaj in mi ostalih niste vrnili. Prosil bi vas, da mi ne ocitate neplacila, ki sem ga bil pripravljen placati, kljub slabi diagnostiki in kljub temu, da ste mi racunalnik vrnili v slabsem stanju, kot sem vam ga dal. Placilo je zavrnila vasa ekipa, saj se je zavedala, da je delo opravljeno neucinkovito.
Lp
Pozdravljeni, nasa ekipa je za vas racunalnik porabila precej časa. Žal je bila diagnoza neuspešna po 1 uri dela, zato smo vas poklicali in predstavili najverjetnejšo rešitev in ceno, preden bi vam nakopali prevelik strošek. Fantom po opravljenem delu niste rekli niti hvala ali jim pustili drobiža za kavo :( prav tako vam nismo nič računali. Diagnosticirali smo vam grafično, ram, procesor in matično in glede na nedoslednost napake, smo po 1 uri zaključili, da je najverjetneje matična. V okviru menjave matične, bi vam seveda ob nadaljnjem nedelovanju nudili garancijo na servis, kar pomeni, da bi slej ali prej prišli do odkritja napake diska. Če ste sposobni sami popraviti računalnik in vam čas ne igra vloge (iz vaše objave je razvidno, da ste za diagnozo diska porabili več ur), je seveda smiselno, da se zadeve lotite sami, saj imamo kot podjetje določene stroške. Sodelavec pa vas je ob prevzemu računalnika opozoril, da po diagnostiki komponent le-teh nismo privijačili nazaj v ohišje in vi ste se s tem strinjali, saj ste rekli, da boste tako ali tako vse prestavili v drugo ohišje. Verjetno ste to pozabili, ko ste review napisali po 3 tednih od prevzema računalnika - torej, strinjali ste se, da vam zadev ne privijačimo nazaj, drugače bi vam jih privijačili ob prevzemu, kar vam je ponudil tudi naš serviser Simon.
Vseeno pa verjamemo, da se ob dogovoru da marsikaj narediti na ceni in vedno nam je cilj in se bomo trudili, da bo stranka zadovoljna 🙂