Denis pozdravljeni, pod tem imenom in priimkom vas ne najdem v naši bazi strank. Prosim, če mi sporočite kdo je bil naročnik, da preverim na servisu za kaj gre. Lahko me kontaktirate tudi na Gregor@tiptop-okna.si ali na 040 610 337. Lep vikend, Gregor
Pozdravljeni, predlagam, da mi sporočite svoj kontakt na mail Gregor@tiptop-okna.si, da preverim kje je prišlo do težave. Lahko pa me tudi pokličete na 040 610 337. Prepričan sem, da v kolikor smo seznanjeni z zadevo lahko uredimo tako, da boste zadovoljni. Lep pozdrav, Gregor
Pozdravljena Ines, Preveril sem celotno zadevo na oddelku za servis in so mi povedali, da je reklamacija sedaj urejena. Res se je zadeva predolgo vlekla vendar smo v času dopustov in kapacitete so polne zato prihaja pri določenih zadevah do zamikov. Vsekakor se zavedamo, da v taki situaciji kot je bila vaša zadeva postane za naročnika moteča (sploh kar se tiče senčenja prostorov). V kolikor smo vam dali vtis, da se nismo odzvali korektno bomo to v bodoče spremenili, ker nam je v interesu da ste zadovoljen uporabnik vseh naših produktov. V primeru kakršnekoli kasnejše težave lahko vedno računate na nas. Upam, da sem vam zadevo dovolj dobro obrazložil in se vam zahvaljujem za razumevanje.