Pozdravljeni g. Igor. žal nam je da ste imeli slabo izkušnjo z blagovno znamko Tesla, toda večina strank nima take izkušnje. Če bi bilo temu res tako kot pišete se stroji in drugi proizvodi blagovne znamke ne bi tako uspešno prodajali zadnjih nekaj let. Res pa je, da se pri določenem % zgodijo tudi napake in mora stroj v popravilo, to se dogaja pri vseh znamkah brez izjeme. Če pa vam je stroj res naredil toliko škode se lahko zato vloži zahtevek, kot ga predpisuje tudi zakonodaja in boste dobili povrnjen vsak cent. Za nadaljnjo pomoč pa smo vam na voljo
Pozdravljeni, zaradi povečanja obsega poslovanja smo selili centralno skladišče na novo večjo lokacijo, kar je povzročilo nekaj dodatnih motenj pri dobavi. V naslednjem tednu bodo vsi procesi z izdobavo blaga sproščeni in tekoče opravljeni. Za vaš primer pa lahko vseeno tu napišete št. naročila in preverim stanje. Hvala za razumevanje
Pozdravljeni, nam lahko poveste še vzrok zakaj taka ocena?
Hvala za vaše mnenje
Hvala za vaše mnenje
hvala za vaše mnenje
Pozdravljeni. V primeru, da klica ne moremo dvigniti vedno vsem vrnemo klic isti dan ali najkasneje naslednji dan. Lahko zapišete št. naloga da preverimo konkretno vaš primer.
Hvala za vaše mnenje!
Pozdravljeni lahko prosim javite vašo številko naloga in preverimo vaš primer.
Pozdravljeni, vas lahko vprašam za vzrok take ocene. Za odgovor se zahvaljujem.
Hvala za vaše mnenje
hvala za vaše mnenje
Pozdravljeni. Lahko opišete zakaj taka ocena da vidimo kje se lahko izboljšamo. Hvala