Popravilo telefona Gizzmo.si Ljubljana in REBORN Obnovljeni Telefoni z Garancijo

4.8 (841 mnenj)

Napiši svoje mnenje
Preveri vsa mnenja, ocene, odpiralne čase ter kontaktne podatke za Popravilo telefona Gizzmo.si Ljubljana in REBORN Obnovljeni Telefoni z Garancijo, storitev popravila telefona v mestu ljubljana.
Počen ali uničen zaslon? Gumbi ne delujejo? Peša baterija? 📱🛠️ Zanesljiv in cenovno ugoden servis telefonov vseh znamk ne glede na model in stopnjo poškodovanosti! Express menjava stekla in najmanj 3 mesece garancije na popravilo! Prepusti poškodovan aparat strokovnjakom z večletnimi iskušnjami in poskrbi, da bo kot nov.
Dostopnost
  • Parkirišče dostopno za invalidske vozičke: Da
  • ponedeljek 9. do 20. ure
  • torek 9. do 20. ure
  • sreda 9. do 20. ure
  • četrtek 9. do 20. ure
  • Petek 9. do 20. ure
  • sobota 10. do 19. ure
  • nedelja Zaprto

Prikaz na zemljevidu

841 mnenj

MojaStoritev.si
Trgovina je super. Servis pa pod vsako kritiko. Samo na diagnostiko čakam že 3 tedne. Upam, da mi čimprej vrnejo telefon, da ga nesem drugam na popravilo. Nikoli več!!!

2024-07-17T13:37:58.354Z

Google
zelo zanic ze 3 tedne cakam da mi vrnejo telefon iz garancije rekli so da je popravilo telefona (garancija) od 7do največ 14 dni danes in uceraj kličem telefonsko številko 041861861 in mi rece da ste izven delovnega časa res sem verjel da bo od 7-največ 14 dni sem razočaran in sem brez telefona ze skoraj 1mesec niti poklicati nemoreš. razočaranost

Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje in se vam opravičujemo za nevšečnosti. Vedno nam je v interesu, da reklamacijo rešimo kar se da hitro in v korist stranke, žal pa se lahko zgodi, da se reklamacijski postopek ali samo popravilo podaljša - ali zaradi bolj kompleksnega popravila, čakanja na rezervni del ali pa v primeru, da vam napravo zamenjamo za novo, čakanja na novo napravo. Vljudno vas prosimo, da nam na elektronski naslov info@gizzmo.si posredujete številko vašega naročila ali računa, da lahko zadevo preverimo in čim hitreje uredimo. Hvala za razumevanje in lep pozdrav. - Erik, gizzmo.si

2024-03-02T10:42:06.540Z

Google

Spoštovani. Veseli nas, da smo upravičili vaše zaupanje in si prislužili odlično oceno. Želimo vam lep dan. - Emina, gizzmo.si

2024-02-24T12:19:06.805Z

Google
Enkratno!

Pozdravljeni. Najlepša hvala, da ste si vzeli čas in nam dali odlično oceno ter lepo pohvalo. Hvala in lep pozdrav. - Emina, gizzmo.si

2024-02-22T16:24:43.908Z

Google
Vrhunsko, vse pohvale

Spoštovani. Veseli nas, da smo upravičili vaše zaupanje in si prislužili odlično oceno ter lepo pohvalo. Želimo vam lep dan. - Emina, gizzmo.si

2024-02-15T18:14:11.057Z

Google

Spoštovani. V imenu celotne ekipe servisa se vam zahvaljujemo za odlično oceno. Želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si

2024-02-06T22:44:00.622Z

Google
Konkurenca je cenejša in prijaznejša. Niso izpolnili mojega naročila nove baterije.

Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje in se vam opravičujemo za nevšečnosti. V primeru, da ste prejeli drug izdelek kot naročeno, nam prosim posredujte fotografijo prejetega napačnega izdelka in potem izdelek zamenjamo za pravega (seveda na naše stroške) s pomočjo kurirske službe na vašem naslovu. Fotografijo prejetega izdelka ter številko vašega naročila ali računa nam prosimo posredujte na elektronski naslov info@gizzmo.si. Za nevšečnosti se vam še enkrat opravičujemo in se vam zahvaljujemo za razumevanje. - Erik, gizzmo.si

2024-02-06T05:39:34.217Z

Google

Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za odlično oceno in izkazano zaupanje. Hvala in želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si

2024-01-30T07:45:26.786Z

Google
Zakon,kakor servis,tako oprema za mobitele.

Pozdravljeni. Najlepša hvala, da ste si vzeli čas in nam dali odlično oceno ter lepo pohvalo. Hvala in lep pozdrav. - Emina, gizzmo.si

2024-01-27T08:36:31.904Z

Google

Pozdravljeni. Zahvaljujemo se vam za oddano oceno! Hvala in lep pozdrav. - Emina, gizzmo.si

2024-01-24T08:42:49.695Z

Google

Spoštovani. V imenu celotne ekipe servisa se vam zahvaljujemo za odlično oceno. Želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si

2023-12-21T14:22:14.322Z

Google

Spoštovani. Veseli nas, da smo upravičili vaše zaupanje in si prislužili odlično oceno. Želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si

2023-12-17T11:39:14.775Z

Google

Pozdravljeni. Zahvaljujemo se vam za odlično oceno in izkazano zaupanje. Upamo, da se kmalu spet oglasite pri nas! :) Hvala in lep pozdrav. - Emina, gizzmo.si

2023-12-07T13:59:38.571Z

Google

Spoštovani. Veseli nas, da smo upravičili vaše zaupanje in si prislužili odlično oceno. Želimo vam lep dan. - Emina, gizzmo.si

2023-12-05T23:54:48.780Z

Google

Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za odlično oceno in izkazano zaupanje. Hvala in želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si

2023-12-02T19:08:26.495Z

Google
Nateguni brez primere

Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje ter obžalujemo, da ste imeli slabo izkušnjo. Ker nam je v interesu, da se storitev izboljša, hkrati pa želimo odpraviti naše napake, vas vljudno prosimo, da nam pišete na elektronski naslov info@gizzmo.si in nam sporočite, kje je nastala težava, da lahko zadevo preverimo. Želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si

2023-12-01T12:28:28.491Z

Google

Pozdravljeni. Zahvaljujemo se vam za oddano odlično oceno! Hvala in lep pozdrav. - Emina, gizzmo.si

2023-11-27T15:26:28.642Z

Google

Spoštovani. Veseli nas, da smo upravičili vaše zaupanje in si prislužili odlično oceno. Želimo vam lep dan. - Emina, gizzmo.si

2023-11-06T17:04:25.818Z

Google

Pozdravljeni. Zahvaljujemo se vam za vašo oceno. Zadovoljstvo naših strank je pri nas vedno na prvem mestu. Želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si

2023-11-06T13:49:40.177Z

Google

Pozdravljeni. Zahvaljujemo se vam za oddano odlično oceno! Hvala in lep pozdrav. - Emina, gizzmo.si

2023-10-30T20:06:04.016Z

Google

Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za odlično oceno in izkazano zaupanje. Hvala in želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si

2023-10-26T15:28:49.073Z

Google
Prijazni, hitri in kakovostni :) HVALA!

Spoštovani. Najlepša hvala za lepo pohvalo ter hvala vam za izkazano zaupanje. Želimo vam lep dan! - Erik, gizzmo.si

2023-10-26T13:48:26.624Z

Google
Tocni, hitri, prijazni!

Spoštovani. Veseli nas, da smo upravičili vaše zaupanje in si prislužili odlično oceno ter lepo pohvalo. Želimo vam lep dan. - Emina, gizzmo.si

2023-10-20T12:31:14.337Z

Google
Telefon sem pripeljal na servis (garancija). Samsung zahteva ponastavitev na tovarniške nastavitve. Obvestili so me, da bo kopiranje podatkov zaračunano 30 €. V redu, sem se strinjal. Telefon dobim popravljen a factory reset ni bil narejen. Vse mobilne banke, vsi Google računi, vse je ostalo enako (vse avtentikacije), kar pomeni, da so serviserji prosto po prešerno šarili po telefonu (zahteva je posredovanje PIN-a oziroma kode za zaklep, kar je sporno) in na koncu še zaračunali nekaj kar niso naredili ("reševanje podatkov"). Ko računa nisem želel plačat, je prodajalec rekel "pa saj imate vse podatke gor." Račun imate plačan, a ta je z moje strani zadnji.

Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje in se vam opravičujemo za morebitni nesporazum. Napravo ste k nam prinesli na popravilo in želeli ohranitev podatkov, kar se je uredilo, se gre pa za plačljivo storitev, s katero ste se strinjali. V kolikor ne želite garancije za ohranitev podatkov, se napravo ponastavi. Pri popravilih, kjer ne gre za okvaro na matični plošči, ob plačilu te storitve vedno naredimo varnostno kopijo podatkov (backup) za primer, če pride do kakršnihkoli težav ob servisnem posegu. Podatkov z naprave ne brišemo. V primeru, da ohranitve podatkov ne kupite, se varnostna kopija ne dela in tako tudi ne moremo dati garancije na ohranitev podatkov. Vsekakor se zavedamo pomembnosti varovanja osebnih podatkov in temu namenjamo veliko pozornosti, kot pooblaščen servis Samsung smo pa vsekakor tudi dolžni upoštevati Samsungove garancijske pogoje in pravila, ki so bila v vašem primeru v celoti upoštevana. V primeru dodatnih vprašanj smo vam na voljo na elektronskem naslovu servis@gizzmo.si. Hvala za razumevanje in želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si

2023-10-16T17:53:13.353Z

Google
Zelo slaba izkušnja s servisom. Zamenjan ekran se je razlil že po 1 mesecu.

Spoštovani . Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje. Reklamacija servisne storitve je bila zavrnjena zaradi fizične poškodbe, katera je bila razlog, da se je ekran razlil. V kolikor želite, nam lahko na elektronski naslov servis@gizzmo.si pošljete sporočilo (saj nam emaila ob predaji naprave na servis žal niste pustili) in vam bomo posredovali tudi fotografije ter obrazložitev, ki to dokazujeta. Ker pa nam je zadovoljstvo naših strank na prvem mestu, vam bomo ob morebitni odločitvi za novo servisno popravilo na servisno storitev menjave zaslona priznali še dodaten popust. Hvala za razumevanje in želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si

2023-10-12T13:44:46.842Z

Oddaj svoje mnenje