Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje in se vam opravičujemo za nevšečnosti. Vedno nam je v interesu, da reklamacijo rešimo kar se da hitro in v korist stranke, žal pa se lahko zgodi, da se reklamacijski postopek ali samo popravilo podaljša - ali zaradi bolj kompleksnega popravila, čakanja na rezervni del ali pa v primeru, da vam napravo zamenjamo za novo, čakanja na novo napravo. Vljudno vas prosimo, da nam na elektronski naslov info@gizzmo.si posredujete številko vašega naročila ali računa, da lahko zadevo preverimo in čim hitreje uredimo. Hvala za razumevanje in lep pozdrav. - Erik, gizzmo.si
Spoštovani. Veseli nas, da smo upravičili vaše zaupanje in si prislužili odlično oceno. Želimo vam lep dan. - Emina, gizzmo.si
Pozdravljeni. Najlepša hvala, da ste si vzeli čas in nam dali odlično oceno ter lepo pohvalo. Hvala in lep pozdrav. - Emina, gizzmo.si
Spoštovani. Veseli nas, da smo upravičili vaše zaupanje in si prislužili odlično oceno ter lepo pohvalo. Želimo vam lep dan. - Emina, gizzmo.si
Spoštovani. V imenu celotne ekipe servisa se vam zahvaljujemo za odlično oceno. Želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si
Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje in se vam opravičujemo za nevšečnosti. V primeru, da ste prejeli drug izdelek kot naročeno, nam prosim posredujte fotografijo prejetega napačnega izdelka in potem izdelek zamenjamo za pravega (seveda na naše stroške) s pomočjo kurirske službe na vašem naslovu. Fotografijo prejetega izdelka ter številko vašega naročila ali računa nam prosimo posredujte na elektronski naslov info@gizzmo.si. Za nevšečnosti se vam še enkrat opravičujemo in se vam zahvaljujemo za razumevanje. - Erik, gizzmo.si
Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za odlično oceno in izkazano zaupanje. Hvala in želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si
Pozdravljeni. Najlepša hvala, da ste si vzeli čas in nam dali odlično oceno ter lepo pohvalo. Hvala in lep pozdrav. - Emina, gizzmo.si
Pozdravljeni. Zahvaljujemo se vam za oddano oceno! Hvala in lep pozdrav. - Emina, gizzmo.si
Spoštovani. V imenu celotne ekipe servisa se vam zahvaljujemo za odlično oceno. Želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si
Spoštovani. Veseli nas, da smo upravičili vaše zaupanje in si prislužili odlično oceno. Želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si
Pozdravljeni. Zahvaljujemo se vam za odlično oceno in izkazano zaupanje. Upamo, da se kmalu spet oglasite pri nas! :) Hvala in lep pozdrav. - Emina, gizzmo.si
Spoštovani. Veseli nas, da smo upravičili vaše zaupanje in si prislužili odlično oceno. Želimo vam lep dan. - Emina, gizzmo.si
Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za odlično oceno in izkazano zaupanje. Hvala in želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si
Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje ter obžalujemo, da ste imeli slabo izkušnjo. Ker nam je v interesu, da se storitev izboljša, hkrati pa želimo odpraviti naše napake, vas vljudno prosimo, da nam pišete na elektronski naslov info@gizzmo.si in nam sporočite, kje je nastala težava, da lahko zadevo preverimo. Želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si
Pozdravljeni. Zahvaljujemo se vam za oddano odlično oceno! Hvala in lep pozdrav. - Emina, gizzmo.si
Spoštovani. Veseli nas, da smo upravičili vaše zaupanje in si prislužili odlično oceno. Želimo vam lep dan. - Emina, gizzmo.si
Pozdravljeni. Zahvaljujemo se vam za vašo oceno. Zadovoljstvo naših strank je pri nas vedno na prvem mestu. Želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si
Pozdravljeni. Zahvaljujemo se vam za oddano odlično oceno! Hvala in lep pozdrav. - Emina, gizzmo.si
Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za odlično oceno in izkazano zaupanje. Hvala in želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si
Spoštovani. Najlepša hvala za lepo pohvalo ter hvala vam za izkazano zaupanje. Želimo vam lep dan! - Erik, gizzmo.si
Spoštovani. Veseli nas, da smo upravičili vaše zaupanje in si prislužili odlično oceno ter lepo pohvalo. Želimo vam lep dan. - Emina, gizzmo.si
Spoštovani. Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje in se vam opravičujemo za morebitni nesporazum. Napravo ste k nam prinesli na popravilo in želeli ohranitev podatkov, kar se je uredilo, se gre pa za plačljivo storitev, s katero ste se strinjali. V kolikor ne želite garancije za ohranitev podatkov, se napravo ponastavi. Pri popravilih, kjer ne gre za okvaro na matični plošči, ob plačilu te storitve vedno naredimo varnostno kopijo podatkov (backup) za primer, če pride do kakršnihkoli težav ob servisnem posegu. Podatkov z naprave ne brišemo. V primeru, da ohranitve podatkov ne kupite, se varnostna kopija ne dela in tako tudi ne moremo dati garancije na ohranitev podatkov. Vsekakor se zavedamo pomembnosti varovanja osebnih podatkov in temu namenjamo veliko pozornosti, kot pooblaščen servis Samsung smo pa vsekakor tudi dolžni upoštevati Samsungove garancijske pogoje in pravila, ki so bila v vašem primeru v celoti upoštevana. V primeru dodatnih vprašanj smo vam na voljo na elektronskem naslovu servis@gizzmo.si. Hvala za razumevanje in želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si
Spoštovani . Zahvaljujemo se vam za oddano mnenje. Reklamacija servisne storitve je bila zavrnjena zaradi fizične poškodbe, katera je bila razlog, da se je ekran razlil. V kolikor želite, nam lahko na elektronski naslov servis@gizzmo.si pošljete sporočilo (saj nam emaila ob predaji naprave na servis žal niste pustili) in vam bomo posredovali tudi fotografije ter obrazložitev, ki to dokazujeta. Ker pa nam je zadovoljstvo naših strank na prvem mestu, vam bomo ob morebitni odločitvi za novo servisno popravilo na servisno storitev menjave zaslona priznali še dodaten popust. Hvala za razumevanje in želimo vam lep dan. - Erik, gizzmo.si
4.8 (841 mnenj)
ljubljana
5.0 (2 mnenj)
mokronog