Naručen u 10 sati servis kao bit če gotovo u 14 sati (što je apsolutno puno) u 13 i 45 auto nisu ni takli. u 14 sati ga stavili na dizalicu auto bilo gotovo u 14 i 30 minuta.
Naravno naplatili su kao da su radili od 10 sati obrazloženje da se to tako radi. Ponukali ste me da ponovo dopunim recenziju jer ne govorite istinu. Naplatili ste mi da ste radili 4,5 sati servis i to naplatili stam vas bilo koje laži navodno između ostalog ste dolili tekucinu za vjetrobransko staklo , prije nego sam došao do vas ja sam nalio vidite cim se bavite koja diagnostika.
Draga gospodo kod vas sam kupio 3 nova auta i tako to radite sramota ne da sam razočaran nego sam žalostan.
posebna je priča jedne zaposlanice koja radi na pultu ,ako kažete istinu ona se dere na vas.
2024-10-01
neznan
Google
Moj doživljaj je kastrofa , mijenjala sam šofer šajbu koja mi pukla , imala garanciju stakla , idem u Dugopolje u Mercedisa orginal prominit , oni kažu da imaju istu da će narućit , sve ok dok nisam došla po auto stavili običnu šofer šajbu i još kaže da će stavit foliju , moja tvornička imala orginal zaštitu od sunca ne foliju , po broj šasije ide oprema avgrad u njih ne bitno stavit obično staklo i foliju koja kastrofa od servisa ..raspravljala sam ali oni goni svoje , bitno je naplatit ..uzela sam to i toju foliju otišla Ca nikad vise u njih !!
2024-09-23
neznan
Google
2024-09-15
neznan
Google
Polecam, dział części bardzo pomocny!
2024-09-02
neznan
Google
2024-08-29
neznan
Google
2024-08-26
neznan
Google
2024-08-26
neznan
Google
Überhaupt nicht zu empfehlen. Solchen Werkstätten sollte verboten werden, eine Premiummarke wie Mercedes zu repräsentieren.
Ich war letzten Monat mit meinem Mercedes Vito bei ihnen. Die gelbe Motorlampe leuchtete und der Motor ging aus. Das Fahrzeug wurde zu ihnen abgeschleppt und der Herr am Empfang (Ivan Renic) hat mir versprochen, dass er sich das Fahrzeug am Nachmittag ansehen wird. Ich habe jeden Tag angerufen und er versprach immer, dass Auto am Nachmittag oder am nächsten Tag anzuschauen. Es dauerte eine ganze Woche und er schaute das Auto NIE an. Als ich wieder in die Schweiz zurückfahren wollte, ging ich in die Werkstatt, um zu sehen ob sie etwas gemacht haben. An diesem Tag teilte mir Herr Renic mit, ich soll am Besten das Auto in die Schweiz transportieren und dort reparieren. Das habe ich dann gemacht und das Auto wurde in die Schweiz abgeschleppt. Hier wurde ein Relais ausgetauscht und das Fahrzeug fährt wieder einwandfrei.
Ich hatte grosse Kosten und eine sehr komplizierte Rückkehr in die Schweiz, weil sich die Herren in dieser Werkstatt die Zeit nicht nehmen wollten, um zu prüfen, wo der Fehler ist. Null Sterne für dieses Unternehmen.
Meine mercedes auto hat censor Problem gehabt diese Garage hat in 30 min feler gefunden und in 2 Stunde teilen gewechselt.
In der Schweiz habe ich 3 mall auto in mercedes Garage gebracht und haben keine feler gefunden.
Sehr nett Personal
2024-08-18
neznan
Google
Ugodno i dobra atmosfera...
Pristupačni i komunikativno osoblje !
Sve na nivou kako i dolikuje takvom mjestu !
2024-08-02
neznan
Google
Ljubzno osoblje
2024-08-02
neznan
Google
Přijeli jsme s vozidlem Mercedes-Benz třídy V v plné dvouleté tovární záruce s nefunkčními elektronickými dveřmi. Byl čtvrtek ráno a na servise nám řekli, že už mají víkend a že se s námi nebudou bavit.
Absolutně neprofesionální přístup.
Už nikdy sem nepojedeme.
Navštívili jsme ještě ten den jiný servis ve Splitu a tam nám dveře opravili.
NEDOPORUČUJI!
2024-07-31
neznan
Google
Odličan servis i vrhunska usluga.
2024-07-17
neznan
Google
2024-07-16
neznan
Google
2024-07-11
neznan
Google
Vrhunska usluga
2024-07-07
neznan
Google
Naručili u 8:30 popravak,uzeli ga puno kasnije,završili u skoro 14h 🙄
Ljubazni automehaničari 👌
2024-07-05
neznan
Google
Nikad vise.
2024-07-04
neznan
Google
2024-07-04
neznan
Google
2024-07-02
neznan
Google
We have been servicing our car at the official station in Dugopolye for 2 years.
The work is truly professional, always attentive to clients. Ante Pivac helped us in a very special and difficult case.
High level of service - true Mercedes Benz standards!
2024-07-02
neznan
Google
Napisati ću review čisto kao upozorenje novim kupcima mercedesa (dakle oni koji prvi put kupuju novi mercedes, s garancijom, produženim jamstvom i sl.). Volio bih da sam ovako nesto pročitao prije 3-4 godine kada sam birao novi automobil.
Dakle do prije mjesec dana sve je uredno radilo na automobilu, uredno mi je radila Mercedes Me aplikacija koja mi je bila sinkronizirana s profilom u automobilu, te sam preko nje pratio gorivo, potrošnju, stanje guma, status prozora i vrata i sl. I odlučim se na kupnju jednog digitalnog dodatka. Taj dodatak i na Mercedes Me aplikaciji i u autu se ne vidi i nakon duge vožnje u regiji s odličnim signalom i nakon 24h. I nakon 3 dana još uvijek ne radi (u Mercedes Me aplikaciji kaže da se usluga pokušava aktivirati) kontaktiram Mercedes centar da vide u čemu je problem. Gospodin s kojim sam razgovarao je nesto napravio i od tog trenutka moja Mercedes Me aplikacija vise uopće nema komunikaciju s automobilom. Niti se vidi razina goriva, niti status prozora i vrata, bas nista, i još piše da je posljednja sinkronizacija bila točno u to vrijeme kada sam pričao s Mercedes supportom i kada je dotični gospodin iz supporta to nesto napravio/odlinkao/desyncao i sl. U isto vrijeme na mail registriran u Mercedes Me aplikaciji dobivam poruke da su digitalni dodaci aktivirani, ali naravno ne da nisu, nego vise gubim uopće upotrebljivost aplikacije Mercedes Me, koja uopće vise ne radi.
Dobivam mail da moram ići u ovlašteni servis da se komunikacijska jedinica mora nadograditi??
Nakon toga zovem Jolly Autoline servis da se naručim za ovo odraditi. Dovozim automobil u servis u dogovoreni termin i sutradan dolazim po njega. Vidim da napokon Mercedes Me aplikacija radi kako je i radila prije nego sto sam zvao Mercedes support.
E sada, dobivam račun za ovo što su oni kao popravili, a što je u biti Mercedes support i pokvario. Umjesto da se poklope ušima i kažu isprika, naša je greška, evo sve smo vam riješili što prije da možete koristiti i vozilo i aplikaciju kao i prije nego sto ste kupili digitalni dodatak, oni pruzaju račun i nema diskusije.
Kažem ali ovo nije moja krivica, nisam ja nesto pokvario, resetirao ili nesto i da je trebao servis popraviti moju grešku. Da nema veze, moram platiti. Kažem da cijeli ovaj problem je nastao kada je mercedesov serviser nešto resetirao i kada je aplikacija izgubila vezu s automobilom. Da nema veze, moram platiti. Ali sve je uredno radilo dok nisam kupio digitalni dodatak i od tada počinju problemi. Da nema veze, moram platiti. Ali auto je još uvijek pod produženim jamstvom (na ovo ću se vratiti). Da nema veze, moram platiti.
Tako da sam platio, ali sam sebi rekao da ću ovo provjeriti s službenim mercedesovim kanalom.
Danas sam dobio od Mercedesa službeni odgovor da je stvarno to tako i da nema mogućnosti prigovora na taj račun. Tako da samo čekam da mi sljedeći put mercedesov support iz daljine "popravi" nešto na motoru, pa me pošalju na servis i ovi mi vamo idu naplatiti generalku na motoru.....
A da se dotaknem "proširenog" jamstva. Dakle auto je kupljeno novo i ima 2 godine jamstva i dodatne 2 godine proširenog jamstva. To prošireno jamstvo je samo slovo na papiru. Od kada je isteklo osnovne 2 godine jamstva, apsolutno ništa mi se nije priznalo s tim proširenim jamstvom. I naravno ovo gore sam spomenuo da je auto jos uvijek pod prosirenim jamstvom, naravno da to nije "pokriveno" s tim i treba se i to platiti.
P.S. I za kraj da komedija bude kompletna, nakon par tjedana mi dolazi od njih informacija da mi uskoro istječe prošireno jamstvo i da oni preporučuju da ga se produži.... Da nije tragično, bilo bi komično.