Odsvetujem nakup Clio 5 tce100. Po 8 mesecih potrebna menjava nosilca motorja in menjalnika. Ko je avto zagret in stoji na mestu, motor zazvoni ob začetku višanja vrtljajev. Elektronika redno opozarja na čudne stvari. Po menjavi navedenega celo rdeč zaslon za info (za pol sekunde). Javilo mi je tudi že da je vklopljen 4WD. Pogon na 4 kolesa? Ga avto nima. Radio ob pospeševanju stiša glasnost, ob stanju pa jača.
Radio po 2 letih popravli, čas popravila 2 meseca.
Zvonjenje motorja sem htel dat odpravit pri Pušniku v Slovenski Bistrici, ker pri Štajerskem avtodomu, kjer je bil kupljen, sprva niso našli slabo zategnjene stvari. Pri Pušniku tega niso želeli popravljat. Tolko o pooblaščenih servisih.
Pri zadnjih desnih vratih tekla voda v notranjost ob dežu, popravilo zelo hitro.
V tretjem letu okvara menjalnika, čas popravila 2 meseca.
V 3,5 letih od nakupa novega je avto na servisu bil 6 mesecev.
Nadomestni avto v času popravila vam pripada samo prvi 2 leti.
Zato pa so si zamislili zdaj pakete dolgotrajnega najema in v najdražjem paketu vam ves čas pripada nadomestni avto, s tem da v tem primeru za avto v nekaj letih plačate toliko, da bi lahko nabavli višjo kategorijo avta.
V glavnem, občutek glede kvalitete materiala in izdelave zelo slab, čeprav vas na prvi pogled lahko navduši opremljenost avta.
Od uvoznik ne pričakovat menjave avta ali ugodnejših pogojev odkupa tega klumpa, deležni pa boste veliko vljudnostnih floskul. Glede na to sklepam, da bi tudi novi avto v tem primeru bil enako slabe kvalitete in se pač nočejo s tem ubadat. Saj zato pa so prodali avto s podaljšanim jamstvom.
Prirejanje evidenc o trajanju popravil. Ob izpisu iz servisne knjižice so napačni podatki glede sprejema avta na servis. Zgleda kot da je popravilo trajalo le kak teden, v resnici pa 2 meseca. Verjetno da novim kupcem lahko pokažejo lepšo statistiko, ki pa je potem zelo zavajajoča. Razen seveda, če so to delali samo za moj avto, kar pa močno dvomim.
V tem času avto stoji z odprto havbo in spuščenimi okni v hali.
Toplo odsvetujem.
Sumim da so okvare tudi posledica trivaljnega motorja, kateri so zdaj v večini avtov in se tresejo bolj kot stari dizl.
Glede na površinski pregled specifikacij zgleda, da je novi mitsubishi colt bolj kot ne z enakim motorjem in menjalnikom.
2024-09-18
neznan
Google
Pred tremi meseci se mi je pokvarila kontaktna ključavnica za NISSAN JUKE. Do danes ključavnice še ni. Na pritožbo v zvezi z dobavo nadomestnega dela podjetje odgovarja s splošnimi floskulami v stil "taka je danes situacija , kaj moremo". Naveličana čakanja sem po e- bayu dobila nadomestni rabljeni del. Niti opravičili se niso , kaj šele da bi ponudili neko alternativo. Absolutno ne priporočam
2024-05-30
neznan
Google
2024-01-07
neznan
Google
Kupili smo novo vozilo R Express v letu 2021, kmalu zatem se je pojavila napaka na klimastki napravi katera do danes 29.11.23 še vedno ni odpravljena čeprav je bilo vozilo na pooblaščenem servisu že 6 x zaradi iste napake. Ker nam po obligacijskem zakoniku pripada novo vozilo ali vračilo kupnine bomo podali takšen zahtevek.
Lastniki smo cca. 20 tovornih vozil, od tega vsaj 6 Renaultovih, vendar takšnega odnosa in neresnosti do danes nismo zabeležili od nobenega dobavitelja.
2023-11-29
neznan
Google
Kupil leta 2017 Renault Clio... po vseh teh letih lahko rečem, da je zelo slab avto z kar nekaj napakami. Servisi predragi (bil pri različnih, vsi znajo "popravljati" oz zamenjati samo tisto kar je treba menjati po servisnem priporočilu), podpora nesramna in pri treh različnih poizvedbah za predčasno poplačilo dobil tri različne zneske. Tako da nikoli več znamke Renault.
2023-10-17
neznan
Google
Najslabša možna izkušnja, kar si jo lahko kupec oz. uporabnik sploh predstavlja - po nešteto podanih reklamacijah in okvari motorja obeh vozil, prisiljen v iskanje svoje pravice na sodišču...
Kljub temu, da proizvajalec že od leta 2015 ve, da je pri motorjih 1.2TCe (H5F v vseh izvedbah), ki so bili med leti 2013 in 2018, vgrajeni v različne modele vozil Renault in Dacia ter motorjih 1.2 DIG-T, vgrajenih v različne modele vozil Nissan, prisotnih več serijskih napak (nepravilno izgorevanje, prekomerna poraba motornega olja, prisotnost goriva v motornem olju...), o čemer so bili (z internim dokumentom z oznako "Oznaka rešitve 10 575") obveščeni tudi vsi pooblaščeni servisi, ne zaustavi prodaje vozil z omenjenim tipom motorja. Tako je na evropskih cestah sedaj prisotnih več kot 400.000 vozil z motorjem, katerega povprečna življenjska doba je samo dobrih 60.000 kilometrov.
Moja izkušnja je izkušnja lastnika dveh praktično enakih vozil Megane z 1.2TCe motorjem (Tip motorja H5F 408), prvega kupljenega 8/2017, drugega pa 5/2018, v skupni vrednosti skoraj 40.000€, ki sem ju zaradi varnostnega tveganja, pred skoraj enim leto prenehal uporabljati in ju tudi odjavil iz prometa ter garažiral do konca sodnega postopka!!!
Po dveh letih neštetih reklamacij in opozoril, da je z motorjem pri obeh vozilih nekaj narobe, "cukanja" oz. nepravilnega delovanja motorja (zaradi nepravilnega izgorevanja) in prekomerni porabi motornega olja ter po nešteto opravljenih tehničnih posegih in nadgradnjah programske opreme ter vztrajnega zanikanja le teh, tako s strani pooblaščenih servisov, kakor tudi s strani Službe za stike s kupci, je prišlo do okvare motorja pri obeh vozilih (pri prvem pri starosti cca. 23 mesecev in cca. 30.000 prevoženih kilometrih, pri drugem pa pri starosti cca. 20 mesecev in le slabih 15.000 prevoženih kilometrih).
Pri obeh opravljena menjava motorja (z obnovljenim in ne novim motorjem), kar pa se je izkazalo za popolnoma neprimerno rešitev, saj imajo obnovljeni motorji, ob vseh predhodnih težavah originalnih motorjev, še dodatno težavo.
Posledica "nove" programske opreme motornega računalnika, je nepravilen tlak v izgorevalni komori, kar posledično privede do nepravilnega izgorevanja, zaradi česar se "neizgoreto" gorivo meša z motornim oljem, kar se (predvsem v hladnejšem obdobju) kaže kot močno povišan nivo motornega olja, ki občasno preseže zgornjo mejo (oznako MAX na merilni šibki) tudi za več kot 25mm, motorno olje pa ima tudi močan vonj po gorivu.
Tako pooblaščeni servisi, kakor tudi Služba za stike s kupci, zanikajo težave in se izogibajo odgovornosti.
Napak ne vozilih ne odpravijo niti po predložitvi izvedenskega mnenja in laboratorijski analizi olja, ki je povsem jasno pokazala izjemno visoko količino goriva v motornem olju.
Za odpravo težav ne poskrbijo niti po opravljenem testu s strani pooblaščenega servisa (menjava motornega olja in filtra olja ter blokada dostopnih točk motorja, ki sem jo zahteval, ker me je "strokovnjak" oz. izvedenec tehnične službe proizvajalca, g. Jože DRAB obtožili, da sam nekaj dolivam v motor vozila), ki je, po 500 prevoženih kilometrih, v primeru obeh vozil ugotovil dvig nivoja motornega olja za dobrih 10mm.
Sam sem, po navodilih izvedenca stroke, iz varnostnih razlogov, ker bi lahko, zaradi prisotnosti velike količine goriva v motornem olju, prišlo do eksplozije motorja, pred skoraj enim letom prenehal z uporabo vozil in vozili tudi odjavil iz prometa, primer pa predal pristojnemu sodišču iz enakih oz. podobnih razlogov pa bo konec marca 2022, v Franciji sprožen skupinski sodni postopek, v katerem je vključenih že več kot 2100 uporabnikov...
2023-07-19
neznan
Google
Na rezervne dele za svoj renault čakam že skoraj 8 mesecev. Najprej so se nehali javljati na telefon, sedaj ne odpisujejo niti na emaile. Na pogovor z nadrejenim čakam že 5 mesecev. Vsem odsvetujem nakup Renaulta, nissan in MG, ki jih uvaza GA Adriatic. Do sedaj še nisem imel avta ki ne bi bil renault, je pa to zadnji ki sem ga kupil.
2023-06-26
neznan
Google
Awful customer service from Renault
2023-06-06
neznan
Google
Katastrofa. Že 5 mesecev čakam na nadomestni del pa se še kar izgovarjajo..... Dragi kupci samo Nissana ne kupite, ker očitno ni nadomestnih delov..... In če bi bil avto nevozen bi pač bil že 5 mesecev brez avta.
TOLE JE ODGOVOR URADNEGA ZASTOPNIKA:
GA ADRIATIC še vedno srečuje s problemom pomanjkanja nekaterih delov vozil, ki se med drugim proizvajajo tudi v Rusiji in Ukrajini. Pomanjkanje polprevodnikov in vojno stanje ter širše posledice le tega vplivajo na zmanjšanje dobave delov oziroma nemožnosti njihove proizvodnje, vsled česar številne tovarne ne obratujejo v svojih polnih zmogljivostih. Vse navedeno povzroča zmanjšano število proizvedenih vozil ter podaljšanje dobavnih rokov.
Zgoraj opisane okoliščine vodijo v novo realnost na trgu motornih vozil, ki je v celoti izven sfere naših podjetij in na katero GA Adriatic kot uvoznik, kot tudi pooblaščeni saloni kot distributer, ne moremo vplivati.
2023-04-15
neznan
Google
2023-04-13
neznan
Google
2023-03-29
neznan
Google
2022-09-02
neznan
Google
Dobil Motrio premium jamstvo s strani prodajalca, ki zajema osnovni servis na vseh pooblascenih Renaultovih servisih. Kontaktiram servis in se vsi izgovarjajo na druge ter te poskusajo odsloviti. Moj priporocilo je cim dlje od Renaultov in Opelov (podobna izkušnja pred leti).
2022-08-25
neznan
Google
2022-03-07
neznan
Google
2022-01-15
neznan
Google
Naša uporabniška izkušnja za novi Renault MASTER FURGON 2.3 / DCI
Kupljen nov dne 18.12.2020
Kombi se je na službeni poti pokvaril v Nemčiji dne 29.12.2021 (pri cca 3000km) (AD blue problem - verjetno)
Iz avtoceste prepeljan na Renault Servis v Nemčiji. Ker okvare niso mogli odpraviti takoj, smo kombi prepeljali v SLO 30.12.2021 zvečer.
Danes dne 18.03.2021 ŠE VEDNO na servisu v Novem Mestu, same obljube brez uspeha.
Toliko za premislek ob nakupu tega modela. Naša uporabniška izkušnja je izredno slaba.
2021-03-18
neznan
Google
2021-03-10
neznan
Google
2021-02-15
neznan
Google
2021-02-01
neznan
Google
Prijazni!
2021-01-10
neznan
Google
Kupila sem novo vozilo, ki ima napako. Renault Slovenija je z napako celo seznanjen, napake ne znajo odpraviti, avtomobile pa vseeno prodajajo.
Njim je za vse to vseeno. IZOGIBAJTE SE JIH!