Podjetje PMF d.o.o. je novo podjetje z zaposlenimi, ki imajo dolgoletne izkušnje in tradicijo pri zastopanju in prodajanju pomivalnih korit Blanco, ki imajo prevladujoč tržni delež v segmentu visokokakovostnih pomivalnih korit v Sloveniji.
Was looking for a Blanco part and the two gents there were friendly and helpful. Mission accomplished.
It might help to know the model of your sink but nevertheless it wasn't a big obstacle.
2022-09-04
Tina M.
Google
Odlično svetovanje in dovolj razstavljenih izdelkov.
2022-04-08
Janez J.
Google
Odločim se da Blanco pomivalno korito nadgradim še z dozirnikom za detergent. Grem v trgovino PMF, ker žalim dozirnik videti še v »živo«. Ko izberem meni najblj všečno obliko, mi prodajalec pove, da artika sicer nimajo v trgovini, je pa dozirnik na zalogi v centralnem skladišču in ga lahko dobim v nekaj dneh. Predlaga, da dozirnik takoj plačam (približno 250 EUR) in v dveh dneh ga lahko prevzamem v prodajalni PMF. Čez nekaj dni dobim klic da dozirnika ni na zalogi niti v centralnem skladišču (pri zastopniku za Blanco) in, da me bodo po nekah dneh, ko ga dobijo v Slovenijo obvestili o datumu prevzema. Čakam en teden, dva tedna pa tri tedne in nič. Potem je dopust in čisto pozabim na dozirnik. Vsaketoliko se potem še spomnim na ubogi dozirnik a vedno nekaj pride vmes, da ne pokličem (to je moja malomarnost). No, po treh mesech (3 mesece) se le odločim, da sago dozirnik pripeljem do konca in grem v trgovino. Tam mi taisti prodajalec pove da so pozabili name in da mi dozirnik dostavijo v nekaj dneh, za mojo potrpežljivost pa me nagradijo z brezplačnima perlatorjema za dve Blanco armaturi, ki jih imamo doma (lepa gesta, amak pričakovana potem, ko 3 mesece obračajo tvojih 250 EUR). No gospod se tokrat drži obljubljenega in dozirnik je dostavljen naslednji dan na dom, perlatorjev pa ni na zalogi. Me pa po mailu čez nekj dni obvestijo, da lahko pridem tudi po perlaortje. No potem se odpravim še po perlatorje (cena vskega perlatorja je nekaj čez 10 EUR). Tokrat naletim na gospo, gospoda ni v slžbi. Gospa gladko presliši, da so bili perlatorji obljubljeni brez plačila, ko ji ponovno povem, da mi naj perlatorje ne zaračuna se dela kot da nesliši in nekaj mrmra. Za 20 EUR se niti slučajno ne mislim pregovarjat, kje pa, samo prosim jo naj mi hitro napišer račun, da se čimprej poberem, zagotvo me v PMF ne bodo več videli. Potem mi napiše račun, zahvalim se in ji zelo prijazno pvem, da tale poslovna praksa ni ravno na nivoju in, da sem dogodek vzel na znanj. Kaj naj reče, žalost, očitno jim gre predobro ali pa direktor ne kontrolira svojih zaposlenih, oboje je enako slabo!
2021-11-15
Bernard B.
Google
Odlično svetovanje. Veliko razstavljenih artiklov.
2020-09-08
miodrag k.
Google
Zelo prijazen serviser, ustrezljiv, obcutek da zeli pomagati pri resitvi problema, PET PLUS.