I recently purchased a pair of the cutest black shoes from Gala, and I couldn't be happier with my experience! The quality of the shoes is outstanding—comfortable, stylish, and perfect for any occasion. The store itself is beautifully curated, and Nika's customer service is exceptional. She was incredibly helpful in guiding me to find the perfect pair and made the entire shopping experience enjoyable. I highly recommend Gala for anyone looking for unique and fashionable finds. I'll definitely be returning for more!
2024-08-23
neznan
Google
Great customer service. I bought a handbag for my mother and quality of the product was excellent.
2024-08-14
neznan
Google
Amazing customer service and great products. Highly recommend a visit.
2024-08-11
neznan
Google
2023-12-22
neznan
Google
2023-08-14
neznan
Google
🛍️ Lepo pozdravljene!
V izogib veliki NEprijaznosti, NEprofesionalnosti in NEsramnosti s strani trgovine
GALA, Nazorjeva 1, Ljubljana,
govorim seveda v primeru reševanja morebitne reklamacije z njimi, podajam osebno izkušnjo in kratek opis reševanja mojih dveh reklamacij v zakonsko predpisanem roku.
V roku dobrega meseca dni sem letošnje leto v trgovini
GALA kupila gležnarje, čevlje IGI & Co. ter denarnico - na 30 % posezonskem znižanju sem za nakup poravnala 160 €.
Pri nakupu gležnarjev je v obeh petah prisoten "votel", moteč zvok.
Na oddelku s 25 sodelavci so me vsi slišali, ko sem jih imela obute in hodila po hodniku.
M O T E Č E!
Gala je potem, ko sem se oglasila pri njih, posredovala gležnarje v oceno sodnemu izvedencu za čevljarstvo, ki mi je odgovoril, da so gležnjarji brezhibni. Res zanimivo. Ni jih potrebno, da jih sploh obuješ, zadošča, da jih potapkaš po petah in se konkretno sliši zvok. Glede gležnarjev nisem več urejala s trgovino.
Pri drugem izdelku športnih čevljev za vsakodnevno rabo (štrapacni čevlji z debelim podplatom) IGI & Co.
Po mesecu in pol nošenja po ljubljanskih ulicah se je na obeh opetnikah natrgala membrana, tako da sem na obeh petah dobila žulje in ker jih nisem mogla več nositi sem se glede te STVARNE napake ponovno oglasila pri njih.
Ponovno, z vidno nejevoljo, so čevlje kot reklamacijo dali istemu čevljarju, ki je popolnoma brez dokazov napisal, da so čevlji mehansko poškodovani in da vezalke niso služile svojemu namenu!
Ob vračilu, v reševanje reklamacije, sem čevlje lepo zavezala in spakirala v škatlo. Na podlagi lično spakiranega izdelka si deležen takega mnenja.
Nimam besed!
VSE sem jim tako osebno kot pisno pojasnila (2x dopis in še osebna obrazložitev pred pričami) , a se niso niti malo potrudili, da bi zadevo v obojestransko zadovoljstvo rešili. Težko verjameš, a je prodajalka celo izjavila, da se je njej tudi že strgalo, a jih je vseeno nosila.
Rekla sem, da mi ni za vračilo denarja, da mi lahko tudi čevljar sanira opetnika,da jih bom le lahko normalno nosila.
Oni so šli še korak dalje in mi v zadnjem dopisu celo zagrozili, če se bom še oglasila pri njih v trgovini GALA na Nazorjevi ulici.
Njihov odnos do stranke:
NEZADOSTNA OCENA!!
Resnično bi si zaslužili, da bi jim jih zalučala na pult. NESRAMNI do KONCA!
VSAKO OBUTEV Z VEZALKAMI si VEDNO IN POVSOD RAZVEŽEM IN OBUVAM NA "ŽLICO" - to mi je tako samoumevno, da me je lažna trditev s strani njihovega čevljarska mmojstra čisto presenetila.
Da ne boste narobe razumele: pri prodaji so se maksimalno potrudili z ustrežljivostjo, razlago o kvaliteti in seveda s prijaznostjo.
A celostna ocena o trgovini se izkaže takrat, ko je treba zadevo profesionalno in korektno rešiti ali vsaj poskusiti, ko kaj odstopa od normale, kar pa v GALI žal niso niti poskušali. Nasprotno, odzvali so se zelo nesramno, celo z grožnjo po vstopu v njihovo trgovino.
Preverila sem pri neodvisnem čevljarju kaj se da urediti...
Glede opetnikov je takoj dejal, da so "premehki" in da je to vzrok, da sta se oba opetnika skoraj takoj raztrgala.
PAZLJIVO PREBERITE: popravilo obeh opetnikov znaša 8 €.
Sedaj so čevlji popravljeni z usnjenim opetnikom.
Trgovina GALA je namesto tega, da bi mi vsaj na tak način rešila upravičeno odpravo stvarne napake raje nesramno odgovorjala in mi s priporočeno pošto vračala njihove izdelke na domači naslov.
Več so potrošili za oddajo pošiljke kot bi namenili za popravilo.
USTVARITE SI SVOJE MNENJE.
JAZ SEM Z NAKUPI PRI NJIH ZA VEDNO ZAKLJUČILA.
Osebno pa bom tudi VEDNO in povsod povedala resnico o njihovem poslovanju do strank-v izogib nepotrebni slabi volji in izgubljenem času PO NEPOTREBNEM! Za začetek je bilo to v kolektivu, kjer nas ni malo....
Z lepimi pozdravi
Zdenka