G. Andrej, Najlepša hvala in se priporočamo tudi v prihodnje. Ekipa BONAJO
Spoštovani g. Bojan, Vsekakor hvala za vaše mnenje. Naši tehniki so preverili delovanje GPS sprejemnika in je deloval na našem testenm okolju vedno kot mora. Dejstvo je, da tudi vi rpavite da deluje skoraj vedno OK, da le sem ter tja se pojavi, da izbudi signal. Torej je lahko težava pozicija tablice v vašem avtomobilu. Vsekakor pa je lahko težava tudi samo vetrobransko steklo, saj je sprejemnik znotraj avta in v primeru da imate kakšna posebna okna, zaščitena, folija ipd...lahko vpliva na sam sprejem, saj je GPS psrejemnik v samem avtomobilu. Naš interes ni, da da vam ne bi pomagali, to smo vse naredili. In če je delovanje po vseh testih OK, po tem ni več v naši moči, da naredimo še kaj, temveč je potrebno morda preveriti okolje delovanja, področje delovanja itd...morda nasvet - tablico dajte čimvišje na vetrobranskem steklu, čimbolj spredaj in testirajte. ker kot kaže GPS sprejemnik včasih izgubi signal in to je po tem vzrok da se ne najde... Hvala za razumevanje
Lepo pozdravljeni gm Tomaž. Če je izdelek v garanciji lahko vsekakor uredimo da pobere pošta paket pri vas na naše stroške, vi nam samo na servisni mail pošljite vse podatke in uredimo. Hvala za razumevanje.
G. Matjaž, Zadevo smo vam vse razložili v podrobnosti in tudi navedli vsa dejstva. Žal izdelek ni bil pravilno uporabljen in posledično je prišlo do napak. Žal ne spadajo pod garancijsko popravilo in tudi to smo vam razložili zakaj ne in pojasnili vse podrobnosti. Tudi po komunikaciji s samim proizavajalcem, so nam jasno dali vedeti da je napaka na strani uporabnika. Nihče ne beži od odgovornosti, se popolnoma zavedamo vseh odgovornosti, vseh zakonov in se trudimo tudi vedno najti rešitve. Dejstvo pa je, da je krivda na strani uporabnika. Pa še to niste vi sami, tako da res ne morete soditi kako je uporabik uporabljal izdelek in z njim ravnal. Ponudili smo kljub vsemu z naše strani neko rešitev, ki pa žal ni bila sprejemljiva za vas. Z vsem spoštovanjem, Bonajo
Spoštovani g. Robert. Vsekakor smo vedno veseli vsakega mnenja, se najbolj pa realnega in utemljenega. Vsak dan se trudimo ustreči, pomagati, rešiti zadeve v dobrobit naših kupcev direktno preko nas ali naših partnerjev. Z veseljem bomo preučili vašo oceno in verjamemo da tudi našli ustrezno rešitev.
Najlepša hvala za zaupanje
Najlepša hvala za zaupanje.