Kompas d.d.

Kompas d.o.o.

3.7 (42 mnenj)

Napiši svoje mnenje
Preveri vsa mnenja, ocene, odpiralne čase ter kontaktne podatke za Kompas d.d., turistična agencija v mestu ljubljana.
  • ponedeljek 9.00 do 17.00
  • torek 9.00 do 17.00
  • sreda 9.00 do 17.00
  • četrtek 9.00 do 17.00
  • Petek 9.00 do 17.00
  • sobota Zaprto
  • nedelja Zaprto

Prikaz na zemljevidu

42 mnenj

Google
Samo stran od Kompasa.

2024-08-19

Google
Na letu za samos se nam je prvic zgodilo, da je pilot po 1urnem cakanju na letalu povedal da financne obveznosti s strani narocnika leta niso bile poravnane in da ne no odletel, dokler druzba me prejme placila....sedaj ze v3c kot pol ure cakamo ma druzino , da jo pripelje taxi, ker bua nw vozo

2024-06-21

Google
O guia portugues ficou silencioso entre Bled e Liubliana, nao era gentil ou empatico. Levou-nos caminhar na Liubliana central, onde indicava locais que poderíamos ver. E ao parar na porta da matriz, explicou uma porta apenas. Em Bled disse que poderíamos comer um pastel e nao disse que era o doce tradicional do local, mas um pastel doce. Frustrante.

2024-05-15

Google

2024-04-08

Google

2024-01-25

Google

2023-08-31

Google
Kreta julij/2023 Potovanje je bilo relativno dobro organizirano v primerjavi cena/kvaliteta storitve. Ob prihodu smo dobili seznam izletov, ki jih agencija ponuja. V tem seznamu je bil kratek opis izleta, jeziki v katerih bo vodenje in cene po osebi. Naslednji dan je prišel lokalni predstavnik in nam še dodatno razložil okrog izletov. Ena od ponujenih opcij je bila v juliju ugodnejša. Če smo se želeli udeležiti nekega izleta, smo morali čimprej potrditi prijavo in plačati. Odločili smo se za tri izlete. Pričakovali smo, da so cene ugodnejše, sploh zato, ker smo dobili pri nekaterih ponudbah še dodatni popust. Sestanek s popotniki in predstavnikom Kompasa je bil organiziran že prvi dan našega bivanja na Kreti, tako da nismo imeli možnosti pogledati kaj ponujajo lokalne agencije. Po nekaj dnevih smo le malo povprašali lokalne ponudnike izletov o ponudbah in cenah izletov, ki smo jih že rezervirali in plačali pri kompasu in ugotovili, da je bil Kompas dražji od 20 do 50%!!! Izlet na Santorini, ki je bil najdražji, je pri lokalni agenciji stal 105€ , mi smo pri Kompasu plačali 156€ (ta cena je bila navedena kot akcijska)! Gre za popolnoma isto storitev, Kompas je bil samo posrednik. Tako da smo za 3 izlete (za štiri odrasle) plačali Kompasu cca. 300€ več, kot če bi na te izlete šli prek lokalnih ponudnikov izletov. Takšen odnos do strank, ki so izbrale agencijo Kompas za organizatorja svojih potovanj se mi zdi zelo nekorekten! Zato, vedno prvo preverite lokalne ponudbe za izlete, šele nato se odločite ali greste prek Kompasa ali neke druge agencije na izlete.

2023-07-30

Google
Zelo razocaran. 12h pred odhodom nam oni javijo da prevoza z maribora nebo pol pa prosim za kaksno resitev te nejemlejo resno niti malo. Linija na katero zelis poklicat vedno prekine. Z ljudmi ko vstopis v kontakt so zelo prijazni ampak neznajo razresit stvari. To je 2 ki sem sel prek kompasa in zadnjic ker so ze prvic meli neke scene. Lp

2023-07-23

Google
Despite the world getting all digital and holidays reservations can all be made online at home, there are still travel agency places where you can go physically and make the reservation the old school way. And this is one of the best places! The people working there, to help you find the best holiday for your needs, are the best we've had pleasure to meet in a long time. They have their own traveling experience from which they can guide you to find the best option for you. But if they don't, they call their work colleagues in the company that do, and you can get first-hand information on the spot, so you can decide, without googling things for a week, and at then still wandering if you really found the right travel option for you. All in all, we are grateful that places like this and people still exist. Hope this will endure and stay as it is despite the digital era, more and more making its impact in the "deletion" of interpersonal live communication. Well done! And see you soon again! P.S.: the praise goes to ALL people working in this small but pleasant travel agency office.

2023-05-12

Google

2023-04-24

Google

2023-03-21

Google
Profesionalni!!! Vodička Ana Kosmač.....odlična!

2023-02-26

Google

2023-02-11

Google
1. Na spletni strani pišete, da ste ekipa visoko strokovnih in izkušenih sodelavcev, ki z velikim veseljem do svojega dela in z zaupanjem v svoje znanje ter z bogatimi izkušnjami skrbi, da ste nepogrešljiv sopotnik na naših potovanjih. Da je vaš cilj narediti vse kar je v vaši moči, da bi bila naša potovanja izjemna, nepozabna. Vodička, ki naj bi nas vodila NE govori tekoče italijansko, zgodovine mesta Rim NE pozna, recimo: peljala nas je na ogled Berninijevega vodnjaka 5 rek (ki ne obstaja, obstaja pa Vodnjak 4 rek) in od njenih izmišljenih 5 rek je znala našteti samo Nil in Donavo. SRAMOTA! Naposlušali smo se pa predvsem njenega najljubšega medmeta am, aam, aaam,... Skratka nič od nič! Danes lahko očitno čisto vsak dela vse. Po ulicah je spraševala ulične prodajalce in pantomimike kako se pride do Koloseja!!! Gospa, ki se je pohvalila, da ŽE 25 let vodi turiste v Rim ni vedela, da se moraš za ogled Panteona vsaj en dan naprej najaviti, kar je v veljavi že eno leto in pol. Stala sem pred Panteonom, ki je bil mimogrede eden mojih main goal-ov na tem potovanju in ostala zunaj. Zakaj?!?!? Na tej točki je sramota tudi na vaši strani, ker nihče ne premore toliko zdrave pameti, da bi izbrskal aktualne informacije, ki so dostopne že samo s klikom na internet. 2. Poslali ste nam obvestilo o potovanju na elektronske naslove, kjer navajate da, so zaščitne maske (FFP2) v Italiji še vedno obvezne na javnem prevozu (letalo, vlak, avtobusi) v gledališčih, v kinu ter športnih dvoranah in celo svetujete, da imamo s seboj tako kirurško kot FFP masko. Kar seveda ponovno ni res! V Italiji maske od spomladi niso več obvezne. Na spletni strani izpostavljate svojo poslovno integriteto in da ste prepričani, da je le najboljše dovolj dobro tako za vas kot za vaše goste. Da so v središču vaše pozornosti vaši gostje, da je njihovo zadovoljstvo vaša glavna skrb. No, vljudno vas naprošam, preberite si vaše vizije in poslanstva ponovno, ker nič od napisanega na vaši spletni strani ne drži. Gostje vam več kot očitno nikakor nismo na prvem mestu in malo vam je mar, kako bo izlet izveden! 3. Naslov potovanja je Rim, NEAPELJ, Pompeji. NE oglašujte programa z nekimi cenenimi marketinškimi potezami, češ kaj vse bomo videli in obiskali (seveda, če bo čas dopuščal), če že v naprej veste, da s tako agendo potovanja ne bo uspelo videti obljubljenega. Neaplja si nismo ogledali, ker je zanj zmanjkalo časa, čeprav po urniku nismo zamujali. Razumete? Torej je ovržena tudi vaša zanesljivost, ker ne drži, da izpolnite obveznosti in obljube. Zanesljivost res ni sestavni del vaših poslovnih norm. 4. Naša skupina z vodičko na čelu je prišla na zaprto postajo podzemne železnice. Vaši sodelavci vam očitno ne predstavljajo največje vrednote. Nikakor jih ne motivirate za doseganje poslovnih ciljev in jim ne ustvarjate pogojev, v katerih lahko napredujejo in razvijajo svoje sposobnosti. Nikakor niti ne spoštujete dostojanstva posameznika - zopet citiram vašo spletno stran - kajti nihče (verjetno je odgovornost na strani organizatorja aranžmaja) ni bil toliko zavzet, da bi preveril, aktualne informacije, preden ste na 800 km dolgo pot poslali cel avtobus potnikov. Na spletu namreč najdeš informacijo, da je ta postaja, kjer je bil mišljen naš vstop zaprta od...do... zaradi rednih vzdrževalni del. Torej, za zaposlene vam je malo mar, prav tako pa več kot očitno ne veste kaj pomeni skrb za kakovost, ki naj bi bila pri vas skupna naloga vseh poslovnih funkcij in vsakega posameznika. Niti ne uveljavljate sodobnih principov celovitega obvladovanja kakovosti in neprestanih izboljšav, kot se hvalisate na spletni strani. 5. Obljubljena mi je bila 4 posteljna soba, prilagam dobesedni navedek: Kot dogovorjeno telefonsko, pošiljam v priponki izračun za izlet Rim, Neapelj, Pompeji, z odhodom 27.10. Odhod JE zagotovljen in ta trenutek vam lahko potrdim 4- posteljno sobo. Ne bom komentirala, da odhod ni bil zagotovljen 27. ampak 29. In da je potrjena 4 posteljne sobe, ni bilo. Da ne govorim o čistoči, hrani, temperaturi v sobi, itd.

2022-11-03

Google

2022-09-25

Google

2022-09-16

Google
Nihče se ne javi na telefon, linija je izklopljena celo v času delovnika. Ko zvoni konstantno prekinja, tako da ni mogoče priti niti do svetovalca.

2022-08-17

Google

2022-08-15

Google
Prijazni in ustrežljivi. 😊

2022-06-08

Google

2022-05-11

Google
Arogantno osebje!

2021-12-20

Google

2021-10-06

Google
Čeprav smo imeli v preteklosti tudi nekaj slabih izkušenj z letovanji s Kompasom, pa je bilo tokrat vse tako, kot je treba. Počitnice smo vplačali že lani, vendar smo jih zaradi epidemioloških razlogov prenesli na letošnje leto, ker smo upali, da se bodo razmere že uredile. S Kompasa smo pravočasno dobili vse potrebne informacije in potrdila, tako da smo počitnice začeli po načrtu. Tudi na ciljni lokaciji je Kompasova predstavnica poskrbela, da smo bili seznanjeni z vsemi potrebnimi informaciji, vključno s podatki in pogoji za vrnitev v domovino. Hotel na počitniški lokaciji je bil tak, kot so nam obljubljali.

2021-08-20

Google

2021-08-03

Google

2021-07-08

Oddaj svoje mnenje

Podobne storitve

Gostilna in pizzerija Jurman

Gostilna in pizzerija Jurman

4.4 (5000 mnenj)

ljubljana

Kongresni Trg

Kongresni Trg

4.6 (5000 mnenj)

ljubljana

Potuj z Lidijo

Potuj z Lidijo

4.3 (12 mnenj)

ljubljana

Nomago

Nomago

3.0 (299 mnenj)

ljubljana

Adriatic Moto Tours

Adriatic Moto Tours

4.8 (107 mnenj)

ljubljana