Prvo, serviserja ni na lokaciji trgovine, kjer je samo prevzemno mesto, drugo; popravilo zagozdenega nastavka lahko zahteva kar konkreten ukrep; tretje, na servisu je bilo takrat kar nekaj aparatov in vi v ničemer, razen po vaše neprimernem obnašanju do nič krivih prodajalk, ne izstopate da bi kakorkoli šli preko vrste in pri nas gre vse lepo po vrsti, navsezadnje smo bili nagdajeni kot najboljši servis za KitchenAid v Evropi. In to nekaj šteje. Vi pa se nad sabo malo zamislite, življenje vam bo lažje. In hvala za kritijo, dokazujete našim strankam, da smo dosledni in taki bomo tudi v naprej. Vašo težavo pa vam lahko reši vsak, ki je malo bolj spreten v rokovanju z orodjem, da vam ne bo potrebno do nas, ste pa vsekakor vedno dobrodošli, zelo rad bi vas spoznal.
Hvala Drago, da nam kljub krizi zaupaš in verjameš v nas.
Hvala Ana, čudovita podpora.
Grazie Filippo!