Doktor 1A, tržne raziskave, d.o.o.
Pozdravljeni, Najprej bi se vam rad zahvalil za vašo povratno informacijo in izrazil zadovoljstvo, da ste bili s storitvijo Poliklinike Knezović zadovoljni ter da operacija ni povzročila nobenih težav. Razumem vaše razočaranje glede obljube o letni vinjeti in se opravičujem za kakršno koli nejasnost ali nevšečnosti, ki so nastale v tem procesu. Po natančni analizi vašega primera bi rad pojasnil, da v času vaše operacije, pred približno letom dni, promocija, ki vključuje letno vinjeto za samo 25€, ni bila aktivna pri Polikliniki Knezović. Na žalost, to pomeni, da vinjete v okviru te akcije ni bilo mogoče pridobiti. Promocija "Vinjeta" je bila uvedena šele pred približno dvema mesecema, zato razumem vašo željo po njej. Za nazaj ni mogoče uveljaviti takšne ponudbe. Zavedam se, da to morda ni odgovor, ki ste ga upali prejeti, in se vam iskreno opravičujem za morebitno razočaranje. Vaše zadovoljstvo nam je izjemno pomembno, zato bi rad poudaril, da smo tukaj, da vam pomagamo z dodatnimi informacijami ali rešitvami, ki bi lahko bile v vašem interesu. Če obstajajo kakršna koli vprašanja ali če menite, da obstaja kakšna pomota glede vašega primera, vas prosimo, da nas kontaktirate. Z veseljem bomo preverili morebitne možnosti ali alternative, ki bi lahko bile na voljo. Hvala za vaše razumevanje in sodelovanje. Veselimo se nadaljnjega sodelovanja z vami. Lep pozdrav, Aleš
Gospod je bil operiran pri nas dne 11.01.2024, plačal je 2150 evrov + 5% zaradi uporabe kartice. Primarno okrevanje po metodi Pallikaris traja 4-5 dni, po katerem večina pacientov vidi okoli 70% - enako kot gospod. Popolno okrevanje je po 4-5 tednih, kar je bilo tudi rečeno. Prednosti tega posega vključujejo: ni reza skozi roženico, boljša biomehanika za vse življenje v primerjavi z LASIK metodami, boljši solzni film, ni bleščanja in disfotopsije..... Če gospod ima kakršnekoli težave po korekciji (kar nisem razbral iz njegovega sporočila), naj se oglasi, z veseljem ga bomo pregledali in pomagali. Cene se nikakor niso spreminjale v omenjenem obdobju. Lep pozdrav
Pozdravljeni, prosim sporočite, s čim niste bili zadovoljni, da poskušamo odpraviti vaše nezadovoljstvo. Hvala LP, Aleš
Pozdravljeni, mi je žal, da se je to zgodilo. To se res dogaja izjemoma. V garanciji imate brezplačen popravek. Prosim obrnite se na nas ali direktno na Optical Express. LP, Aleš