Svoje izkušnje tukaj preprosto ne morem prehvaliti (odstranitev modrostnega zoba). Prvi zob sem šla odstraniti na drugo kliniko, kjer nisem imela najprijetnejše izkušnje (premalo anestezije, nečloveški pristop, težje okrevanje). Na podlagi več pozitivnih mnenj sem se odločila za Implantološki center in mi ni niti najmanj žal. Prijazno osebje, ki me je dejansko upoštevalo, čista klinika, takoj sem prišla na vrsto, poseg je bil zelo drugačen od prejšnjega, predvsem pa manj neprijeten. Tudi okrevanje gre zaenkrat precej hitreje, nisem v tako obupnih bolečinah kot za prejšnji zob, pa čeprav naj bi bil sedajšnji malo bolj kompliciran. Uglavnem, mojih 5 zvezdic in kapo dol. Hvala za človeško obravnavo in potrpežljivost. :)
2024-01-05
goga m.
Ker ne dobim zahtevanega opravičila, in sem mnenja da moje pismo poslano 16.10.2023 do Vas ni prislo, ga bom obesila tu:
Pozdravljeni Dr Ravnihar,
Upam, da ste dobro in da ste imeli prijeten oddih.
13. Februarja letos sem se naročila pri vas za pregled in posvet v zvezi z implanti. Dobila sem termin 13. September 2023 ob 15. uri ( kot navedeno spodaj v emailu).
Prišla sem kot dogovorjeno, a vas žal ni bilo ta dan v ordinaciji. O tem me nihče NIKOLI ni obvestil. Kako to? Rekli so mi, da boste nazaj 19. Septembra, a jaz žal več nisem bila v Sloveniji takrat.
Neki drugi zdravnik (mislim, da mu je ime Klemen Grum Toni) mi je želel pomagati in ponudil, da me on pregleda, me povabil do sprejemnice in mi rekel naj izpolnim obrazec.
Dobila sem obrazec, ga začela izpolnjevati. Ena od zaposlenih je trdila, da sem bila sigurno obveščena o spremembi datuma. Vprašala sem jo, naj mi pove kako sem bila obveščena, a sem ostala brez odgovora.
Nato mi je nekdo (žal vam ne morem povedati kdo, ker sem gledala v obrazec, a bilo jih je 5 ki so bili zbrani ob mizi,) rekel »pojdite ven«. Nisem mislila, da je meni namenjeno, ker je neka gospa vstopila za menoj, zato sem jo ignorirala in nadaljevala z izpolnjevanjem obrazca. Čez nekaj trenutkov, je ponovila zahtevo: »Pojdite to izpolnit ven, ne mi tukaj delat gužvo.«
Nato sem spoznala, da je to namenjeno meni, pa sem ji zacudeno rekla, da me je zdravnik ravno povabil noter in mi dal obrazec, da ga izpolnim. »No«, je reka,« zdaj vam pa jaz pravim, da pojdite ven!«
Odšla sem iz Vase klinike, takega ravnanja in tona z menoj ne dopuscam nobenemu.
Lepo vas prosim, a je to način? A se sedaj s strankami v Vaši kliniki tako pogovarjate? Potem, ko nekdo iz Avstralije prilagodi obisk v Sloveniji glede na datum pregleda v Vaši kliniki?
Zelo sem razočarana in užaljena tako nad obnasanjem zaposlene na recepciji kot nad malomarnostjo glede obveščanja glede spremembe termina.
Želela bi dobiti opravičilo obeh odgovornih za nastalo situacijo, mislim da je to res najmanj kar lahko v tem trenutku zahtevam. Mislim, da oba zaposlena kvarita Vaš ugled.
Lep pozdrav,
Gordana Majeric
2023-11-20
sabina m.
Strokovni,sočutni ,prijazni do svojih pacientov.
Vse pohvale za dr.Janežič Marko in asistentka Kristina.
2023-11-10
Mitja B.
Profesionalno osebje, vrhunske storitve.
2023-08-22
Maja �.
2023-08-19
Brane M.
Izjemna profesionalnost in prijaznost. Čakalne dobe so zelo kratke. Zelo sem zadovoljen in vsekakor priporočam!
2023-07-11
Boris E.
Topp
2023-06-01
Uros G.
So strokovnjaki, ampak social skills pa prakticno ne obstajajo. Ce ze pustis okrog 1300 eur za en zob, bi bili pa lahko malce bolj profesionalni. Vem, da ima lahko vsak slab dan,, ampak vseeno.
2023-05-03
Nermin O.
2023-04-22
Aleš M.
2022-10-16
Primoz B.
2022-08-07
Hannes P.
Perfekt!👍
2022-06-17
Dmitrii D.
This is my first time in a Slovenian dental clinic and this is my first experience. The system for making an appointment with a doctor is automated and works accurately without failures. I did not see a long wait or painful red tape. Everything was on schedule and without fuss. The staff speaks English without problems. The price wasn't over the top, but it wasn't cheap either. Modern equipment and the best technologies for the manufacture of teeth crowns. Modern x-ray equipment. Parking for 20 cars. The waiting area is a little small, but maybe it's temporary. The first impression is positive.
2022-06-15
Janez K.
Super je.
2022-06-14
Mitja D.
2022-06-02
Danilo P.
2022-02-17
Da P.
Če imate malo soli v glavi, se jih izognite v loku. Neprofesionalni, nesramni in sramota za celotno zobozdravstvo. Upam da se nekje nekoč srečamo.
2022-02-17
SABUS d.
2022-02-17
Nace P.
2021-06-02
ana �.
2021-02-03
Matija P.
2020-12-28
Senijal K.
Top zobar v Kranj za zobe in implantante 🎯👌⛳
2020-12-06
Jasna D.
Izjemna profesionalnost in prijaznost. Čakalne dobe so zelo kratke. Zelo, zelo sem zadovoljna in vsekakor priporočam!
2020-12-04
Joze Z.
Storitev na visokem nivoju, modrostni zob urejen res profesionalno, brez bolecin